Μάξιμος
Περιέργως η Μόνικα σαν να ξέχασε όλα όσα άκουσε τις προάλλες στο σπίτι των γονιών μου και ακόμη περισσότερο, όσα ειπώθηκαν στο αμάξι εκείνο το βράδυ.
Τις τελευταίες μέρες είναι σχεδόν κάθε μέρα σπίτι μου και ζητάει να κάνουμε διαφορετικά πράγματα. Από το να φάμε επιτέλους από καντίνα μέχρι και να κάνουμε μαζί ορειβασία.
Χωρίς πλάκα, μας έκλεισε δύο συμμετοχές σε έναν ορειβατικό σύλλογο που σε τρεις εβδομάδες από τώρα έχει μια δράση σε ένα μεγάλο βουνό μια επαρχίας της οποίας το όνομα παρεμπιπτόντως μου διαφεύγει.
Κι ενώ από την μια θέλω να πιστεύω πως προσπαθεί αρκετά να αλλάξει όλα μου τα παράπονα, από την άλλη νιώθω πως όλα αυτά είναι μια φούσκα.
Το αγγελάκι στα δεξιά του τον καθησυχάζει λέγοντάς του πως η Μόνικα είναι ο έρωτας της ζωής του και πως όλα όσα κάνει είναι για να βελτιώσει το ρήγμα της σχέσης τους.
Άθελά του, το παραβλέπει και στρέφεται στο διαβολάκι.
Εκείνο υποστηρίζει πως η Μόνικα τα κάνει όλα αυτά διότι εμφανίστηκε η Βαλέρια. Αν δεν ήξερε για εκείνη, πολύ πιθανόν να μην την ένοιαζε τι παράπονα είχε ο σύντροφός της.
Αφήνω πίσω μου αυτές τις σκέψεις.
Βγαίνω από το αμάξι μου και το πρώτο πράγμα που με ωθεί το υποσυνείδητο μου να κάνω είναι να δω την Βαλέρια. Για κάποιον λόγο δεν αντιστέκομαι σε αυτό και περνώντας την Μάνια, ευδιάθετος όπως είμαι, κατευθύνομαι προς το ισόγειο, εκεί δηλαδη όπου βρίσκεται ο χώρος των μηχανικών.
«Καλημέρα!» λέω αφού έχω μπει ήδη στον χώρο και όλοι έχουν γυρίσει και με κοιτάνε.
Ο Πέδρο, ο Αλεσάντρο και ο Ματέο με πλησιάζουν όμως πουθενά δεν βλέπω τον λόγο που ήρθα εδώ.
«Τι κάνει η οδηγάρα μας;» ακούω τον μεγαλύτερο της παρέας να λέει.
«Τι κάνει ο πρωταθλητής της καρδιάς μας;» συνεχίζει, ποιος άλλος, ο Ματεό.
«Τι κάνει ο...» ο Πέδρο δεν μπορεί να συνεχίσει και κοιτάζει σχεδόν έντρομος τους άλλους δύο. «...ο..»
«Δεν πειράζει άστο για άλλη φορά.» χτυπάω την πλάτη του αρκετά φιλικά και πριν απαντήσω στους άλλους δύο με σταματά.
«Τι κάνει ο πιο σέξι άνθρωπος του grid;» χαμογελάει νικητήρια. Οι άλλοι δύο χτυπούν παλαμάκια και τον αγκαλιάζουν.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
RomanceΕκείνος είναι πρωταθλητής στην φόρμουλα ένα. Χρόνια προτού την γνωρίσει κατακτά σπουδαίους τίτλους, χρόνια προτού βρεθεί στον δρόμο του τρέχει στις πίστες με έναν σκοπό: να κατακτήσει ακόμη περισσότερους τίτλους, να καταρρίψει ρεκόρ, να γίνει ο καλύ...