Τ ρ ι α ν τ α τ ρ ί α

3.6K 257 199
                                    

Βαλέρια

Μπαίνω στο νοσοκομείο με έναν καφέ στο χέρι και πηγαίνω στο κυλικείο για να πάρω κάτι να φάω μιας που δεν πρόλαβα στο σπίτι. Είναι το τρίτο πρωινό, συνολικά τέσσερις μέρες που ο Μάξιμος είναι στο νοσοκομείο και περιμένουμε να κάτσει για ακόμη μια εβδομάδα το πολύ.

Ο γιατρός μας ενημέρωσε ότι είναι πλέον επιβεβαιωμένο πως δεν υπάρχει καμία βλάβη στην σπονδυλική στήλη άρα η περίπτωση να παραλύσει είναι πλέον μη πιθανή και αυτό μας καθησύχασε όλους. Η παράλυση που ένιωθε τις πρώτες στιγμές πιθανολογει πως οφείλεται στο σοκ και αυτό μας σηκώνει πολλά βάρη από τους ώμους.

Οι ακτινογραφίες δείχνουν πως όλα είναι εντάξει. Μόνο οι γρατζουνιές και οι μελανιές στα πόδια του θυμίζουν το ατύχημα, αλλιώς, αν τον έβλεπε κάποιος ξαπλωμένο στο κρεβάτι του νοσοκομείου θα πίστευε πως έκανε εισαγωγή για το τίποτα.

Οι φυσικοθεραπείες πάνε θαυμάσια επίσης. Τις πρώτες μέρες ήμασταν όλοι διστακτικοί αλλά τώρα περιμένουμε από μέρα σε μέρα να περπατήσει μόνος του. Τις προάλλες είπε στον γιατρό πως νιώθει αδύναμος οπότε περπατάει με πατερίτσες μέχρι να μην τις χρειάζεται άλλο.

Σήμερα περιμένουμε νέα από τον γιατρό οπότε δεν άργησα καθόλου να έρθω.

Μπαίνω στο ασανσέρ του νοσοκομείου και ο νεαρός που βρίσκεται μέσα γουρλώνει τα μάτια του αρκετά καθώς στηρίζω το σώμα μου στην κατασκευή.

«Συνέβη κάτι;» ρωτώ εκνευρισμένη όταν δεν σταματά να με κοιτά.

«Είσαι η Βαλέρια Πέτρου.» μονολογεί και χαμογελά.

«Και εσύ είσαι ο...;» δεν θυμάμαι να τον γνωρίζω από κάπου. Παλιός φίλος ή συμμαθητής δεν είναι σίγουρα.

«Δεν με ξέρεις, είμαι τεράστιος υποστηρικτής της Ferrari στην formula 1, θαυμάζω την φετινή δουλειά που κάνατε με το μονοθέσιο.» μου απαντά την ώρα που φτάνουμε στον όροφο που πρέπει να κατέβω. Όταν η πόρτα ανοίγει βγαίνω έξω χαμογελώντας και απαντώντας ένα απλό «Σε ευχαριστούμε πολύ.» Με ακολουθεί και σταματώ πριν προχωρήσω στον διάδρομο με το δωμάτιο του Μάξιμου.

«Λυπάμαι για το ατύχημα του Ντορέλι. Πρέπει να έχει χτυπήσει σοβαρά.» φαίνεται αρκετά ανήσυχος περί του θέματος και μπορώ να τον δικαιολογήσω. Δεν έχει βγει τίποτα παραέξω σχετικά με την πορεία του και δεν πρόκειται να αποκαλυφθεί μέχρι να είμαστε σίγουροι για τις κινήσεις μας.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now