Κάπου εδώ να ευχαριστήσουμε την Μάγδα που μας έδωσε την ιδέα για να ξεκινήσουμε το κεφάλαιο. Την μεγαλοψυχία σου να είχαμε όλοι και τι στον κόσμ-
«Τι σου είπε λέει;» φωνάζει ψιθυριστά ο Ματέο, αν αυτό βγάζει νόημα.
«Αν δεν δώσω τον καλύτερο μου εαυτό σε αυτόν τον αγώνα, κομμένο το σεξ για δύο εβδομάδες.» ο Μάξιμος επαναλαμβάνει για χιλιοστή φορά τα λόγια της Βαλέριας και οι δύο μηχανικοί, Πέδρο και Ματέο, μοιρολογούν τις εξάψεις που θα τον πιάσουν μέσα στην εβδομάδα.
«Σας ακούω!» φωνάζει γελώντας η Βαλέρια από το σαλόνι ενώ οι άνδρες στο μπαλκόνι κάθονται σοβαροί με θέα όλη την πόλη και επαναλαμβάνουν λίγες φορές ακόμη όλα όσα είπε η αρχιμηχανικός στον Μάξιμο.
«Τι θέλει να πετύχει με αυτό άραγε;» ρωτά ο Πέδρο και το μυαλό του παίρνει στροφές.
«Καλά ηλίθιοι είμαστε;» εκφράζει την (πραγματική) απορία του ο Ματέο. «Αφού εχθές το βράδυ του έκανε στριπτίζ μεθυσμένη και μετά έβγαλαν τα μάτ-» Ο Μάξιμος δεν προλαβαίνει να κλείσει το στόμα του φίλου του νωρίτερα και εκείνος νιώθει το βλέμμα του οδηγού να τον σκοτώνει αργά.
«Απλά αν δεν τα πάει καλά ρε βλήμα δεν θα έχει after race sex. Το αγαπημένο του.» ο Πέδρο συνεχίζει ακάθεκτος.
«Εξακολουθώ να έχω άριστη ακοή οπότε αν δεν θέλετε να σας πάρει ο διάολος καλύτερα να μιλήσετε πιο σιγά.» Η Βαλέρια προσπαθεί να ακουστεί σχετικά αυστηρή όμως ο Μάξιμος καταφέρνει να ακούσει το, κατά ενενήντα τοις εκατό, άηχο γέλιο της.
«Κανόνισε την πορεία σου Μαξ» ψιθυρίζει ο Ματέο «πρέπει σήμερα να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα και να κάνετε τα δικά σας μπροστά από την οθόνη της.» Ο Πέδρο κλείνει το μάτι στον φίλο του και ενθουσιάζεται με τον Ματέο που το θυμήθηκε.
Ο Μάξιμος κάτι πάει να πει αλλά η φιγούρα της Βαλέριας τον σταματά και τον αναγκάζει σχεδόν να στρέψει όλη του την προσοχή σε εκείνη. Φορά το κόκκινο μπλουζάκι της Φερράρι και την ανάλογη μαύρη κάργκο φόρμα. Σταυρώνει τα χέρια στο στήθος της και κοιτά τους τρεις άνδρες όσο πιο έντονα μπορεί.
«Εγώ πάω στην πίστα για τις τελευταίες ετοιμασίες. Όταν τελειώσετε με την ερωτική μας ζωή περάστε και μια βόλτα από εκεί, έχουμε και αγώνα που ελπίζω να μην σας χαλάει τα σχέδια.»
Ο Πέδρο κοιτά αμήχανα τον Μάξιμο, ο Ματέο χαζογελά και ο Μάξιμος γνέφει θετικά πολύ σοβαρός κρατώντας σφιχτά τα χείλη του ενωμένα για να μην του ξεφύγει το γέλιο που κρατά εδώ και μερικά λεπτά.
YOU ARE READING
Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
RomanceΕκείνος είναι πρωταθλητής στην φόρμουλα ένα. Χρόνια προτού την γνωρίσει κατακτά σπουδαίους τίτλους, χρόνια προτού βρεθεί στον δρόμο του τρέχει στις πίστες με έναν σκοπό: να κατακτήσει ακόμη περισσότερους τίτλους, να καταρρίψει ρεκόρ, να γίνει ο καλύ...