Ε ν ν έ α

4.8K 354 326
                                    

Η μέρα του διαγωνισμού έχει φτάσει. Ένα ανεξήγητο άγχος από το πρωί έχει πιάσει την Βαλερια, κάτι τέτοιο το έχει ξανακάνει μα καμία φορά δεν ήταν τόσο αγχωμένη όσο είναι τώρα. Ο Μάξιμος, από την άλλη, δεν θέλει να σηκωθεί από το κρεβάτι. Τις προηγούμενες μέρες, στην δουλειά, δεν είχε ανταλλάξει ούτε μια κουβέντα με εκείνη και το να επαναληφθεί δεν του δίνει την ώθηση να σηκωθεί από το κρεβάτι.

Έχει να μιλήσει με την Μόνικα αρκετές μέρες, νιώθει ότι απομακρύνεται από εκείνη μα για πρώτη φορά δεν τον ενδιαφέρει καθόλου.

Ο Κάρλο παρόλο που τον επισκέπτεται συνέχεια δεν έχει καταφέρει να του πάρει ούτε κουβέντα σχετικά με το μοντέλο και φυσικά ούτε για την καλλονή με τα μαύρα μαλλιά. Βλέπει ότι δεν μιλάνε στην δουλειά, ξέρει πως κάτι έχει γίνει μα δεν μπορεί να καταλάβει τι τους έφερε σε αυτό το σημείο.

Κατά τ'άλλα όλα κυλούν ήρεμα στην βάση της Ferrari..

Βαλέρια

«Δεν πρέπει να αργήσεις Βαλέρια, το πολύ μια ώρα πριν ξεκινήσει ο διαγωνισμός πρέπει να είσαι εδώ.» Ο Κριστιάνο έχει τρελαθεί από την ώρα που του είπα πως έχω έρθει κανονικά στην δουλειά αντί να είμαι σπίτι μου και να ξεκουράζομαι.

«Μην το σκέφτεσαι τόσο πολύ. Και εξάλλου, δεν αργω ποτέ σε κάτι τέτοια, γιατί να το κάνω τώρα;» Μελετώ το αρχικό στάδιο κατασκευής του καινούριου κινητήρα καθώς τον ακούω να παραλογίζεται.

«Απλά υποσχέσου μου ότι δεν θα αργήσεις, δεν θέλω να σε πάρουν με κακό μάτι οι κριτές και να αδικηθεις χωρίς λόγο!» Η φωνή του είναι πιο ήρεμη από πριν μα η ανησυχία στην φωνή του δεν μπορεί να κρυφτεί.

«Εντάξει, θα είμαι στην ώρα μου.»

Κλείνει το τηλέφωνο αμέσως και συνεχίζω την δουλειά που άφησα στην μέση. Προχωρώ στον μεγάλο υπολογιστή και μελετώ τις μετρήσεις των εξαρτήσεων μεμονωμένα.

Το τηλέφωνο χτυπάει ξανά, το όνομα είναι το ίδιο με πριν. Δεν σκέφτομαι ούτε μια στιγμή να το σηκώσω, αντιθέτως προτιμώ να το ακούω αυτό να χτυπάει πάρα τον Κριστιάνο να με αγχώνει.

Ύστερα από λίγο σταματάει να καλεί και μένω στην ησυχία μου να μελετώ όσα θέλω. Κι αυτό μέχρι να μου μιλήσει ο επόμενος...

«Πώς πάει Βαλερια;» ακούγεται ο Ματέο πίσω μου και στρεφω το σώμα μου προς το μέρος του.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now