Τ ρ ι ά ν τ α

3.8K 277 189
                                    

French Grand Prix, Le Castellet - Παρασκευή 18 Ιουνίου

Η ακύρωση του καναδέζικου grand prix ήταν ευλογία που ευνόησε τους πάντες. Πέρασαν όλοι μια μακρόσυρτη περίοδο διακοπών και τώρα είναι έτοιμοι να γυρίσουν στην καθημερινότητα που αγαπούν.

Για καλή τύχη του Μάξιμου, στα qualifying τα πήγε εξαιρετικά με αποτέλεσμα να ξεκινά πρώτος στον αυριανό αγώνα. Η Βαλέρια είναι λίγο λιγότερο αγχωμένη και αρκετά ενθουσιασμένη.

Ωστόσο αυτό που την ενοχλεί ελάχιστα είναι η σημερινή εκδήλωση γευσιγνωσίας σε μια διάσημη αποθήκη κρασιών και όλοι οι οδηγοί είναι καλεσμένοι με σκοπό να εκτιμήσουν τα κρασιά με τα διάφορα αρώματα.

Η Βαλέρια προπάντων ζηλεύει και ίσως αγχώνεται για το αυριανό αποτέλεσμα.

Μετά θυμάται την νύχτα πριν τον αγώνα στην Μελβούρνη και αλλάζει διάθεση. Εκεί δεν επηρέαζε το κρασί;

Το διαβολάκι την πιέζει να παραδεχτεί πως ενοχλείται επειδή δεν θα είναι μαζί. Το αγγελάκι δεν ασχολείται καν.

Οπότε μένει στο δωμάτιό τους, να παρακολουθεί μια σειρά που ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα και δίνει όσο μπορεί λιγότερη σημασία στον Μάξιμο. Όλα αυτά βέβαια μέχρι να χτυπήσει το τηλέφωνό της. Η φίλη της Αμπελίνα έχει κάποια νέα να της πει που την ταράζουν.

Ο Μάξιμος από την άλλη είναι αρκετά χαλαρός και συζητά εύθυμα με τον Αντάμο και τον Τζιόβι. Όποτε περνούν από κάποιον πάγκο φροντίζει να τσιμπήσει ένα κομμάτι τυρί και πίνει ό,τι κρασί το συνοδεύει.

«Μην πιεις άλλο φίλε.» γελά ο Τζιόβι καθώς αρπάζει ένα ακόμη τυράκι.

«Γιατί;»

«Γιατί εγώ που έχω πιει πολύ έχω παραισθήσεις και βλέπω την πρώην σου εδώ.» γελά δυνατά και ο Αντάμο γελά μαζί του. Το ίδιο κάνει κι ο Μάξιμος.

«Μαλάκα πόσο έχω πιει, την βλέπω κι εγώ!» φωνάζει ο Αντάμο και ο Τζιόβι είναι έτοιμος να κυλήσει στο πάτωμα.

«Κι εγώ το ίδιο!» συμφωνεί ο Μάξιμος.

Ο Αντάμο τον κοιτά σοβαρός.

«Ρε μαλάκες δεν γίνεται να βλέπουμε και οι τρεις την ίδια παραίσθηση.»

Ο Μάξιμος κοιτά ξανά προς το μέρος της ξανθιάς παραίσθησης.

«Έχει δίκιο. Αν είχα παραισθήσεις θα έβλεπα την Βαλέρια, όχι αυτήν.» συμπεραίνει ο ένας εκ των τριών οδηγών.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now