Δ ύ ο

5.7K 409 357
                                    

Βαλέρια

Ο χώρος των μηχανικών είναι αρκετά μεγάλος και έχει όλα τα σύνεργα που μας χρειάζονται. Τον κοιτάζω εξονυχιστικά καθώς περιμένω και τους υπόλοιπους μηχανικούς για να συζητήσω μαζί τους τον τρόπο με τον οποίο δουλεύω.

Οι τρεις από αυτούς, οι οποίοι έλεγξαν και το τελικό μου αποτέλεσμα, με ρωτάνε διάφορα πράγματα σχετικά με την πορεία μου.

«Είναι ξεκάθαρο ότι έχεις ταλέντο σε αυτο και αλήθεια θα χαρώ πολύ να συνεργαστείς μαζί μας για πολύ καιρό ακόμη!» Ο ξανθός μηχανικός μοιάζει μεγαλύτερος από τους άλλους δύο, θα ορκιζόμουν μάλιστα πως έχει οικογένεια.

«Αλεσάντρο μακάρι να ανταπεξελθω στις απαιτήσεις του κυρίου Ντορέλι και να μην χρειαστεί να φύγω.»

Δεν προλαβαίνει να μου δώσει απάντηση και ο Πολ έχει μπει στον χώρο που δουλεύουν όλοι οι μηχανικοί.

«Τώρα που μαζευτήκαμε όλοι..Νομίζω ότι πρέπει να συζητήσεις Βαλέρια μερικά πράγματα με τους καινούριους σου συναδέλφους!» του χαμογελώ και στρεφω το σώμα μου προς όλους τους άνδρες που με κοιτούν. Νιώθω περηφάνια για εμένα. Κατάφερα να με κοιτούν προσηλωμένα πάνω από δέκα ζευγάρια ανδρικά ματια καθώς περπατώ σε χώρο ανδροκρατουμενο.

«Έμαθα ότι δουλεύετε με την Warrell Max εταιρεία μηχανών.Σωστά;»

Γνέφουν όλοι.

«Η εταιρεία αυτή είναι από τις καλύτερες και τις πιο δύσκολες για έναν μηχανικό. Η σύνθεση των μηχανών τους είναι ιδιαίτερα περίπλοκη και νομίζω όλοι γνωρίζετε πως για να βγει ένα όχημα το οποίο είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο με την Warrell Max θα πρέπει από την κατασκευή του να υπάρχουν επάνω 25.000 εξαρτήματα, ενώ κατά την διάρκεια της πίστας έχουμε στο νου μας 5.000 εξαρτήματα που μπορεί να χαλάσουν την ώρα του αγώνα. Νομίζω καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό...» Το υπονοούμενο που αφήνω γίνεται αντιληπτό από όλους μα μόνο ένας παίρνει τον λόγο.

«Πρέπει να ξέρουμε τουλάχιστον 5000 τρόπους επιδιόρθωσης κάθε βλάβης ώστε το όχημα να μπορέσει να επιστρέψει στις φυσιολογικές του επιδόσεις σε λιγότερο απο τρία λεπτά για να μην χάσει το προβάδισμά του ο οδηγός.» τα λόγια μου συμπληρώνει ο Ματέο.

«Και όλα αυτά για ένα μονοθέσιο όχημα.»

Τα βλέμματα όλων τους είναι αρκετά επιδοκιμαστικά.

«Μέσα σε τρία λεπτά είναι απίθανο να διορθωθεί μια βλάβη και μάλιστα ο ίδιος οδηγός να το χειριστεί, το ξέρεις αυτό Βαλέρια, έτσι;» η φωνή του Ντορέλι μας αναγκάζει να γυρίσουμε προς τα εκεί από όπου ακούγεται. Σταυρώνω τα χέρια μου και στηρίζομαι καλύτερα επάνω σε ένα εμπόδιο πίσω μου.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now