Ε π τ ά

4.8K 366 249
                                    

Μάξιμος

Βάζω το καλό μου λευκό πουκάμισο που μου έχει κάνει δώρο εκείνη και κοιτάω το είδωλό μου για ακόμη μια φορά στον καθρέφτη.

Με λίγο άρωμα από το αγαπημένο της, ίσως μου είναι πιο εύκολο να την κάνω να με συγχωρέσει για την διακοπή του ταξιδιού.

Το τηλέφωνό μου χτυπάει λίγο πριν φύγω από το σπίτι και χωρίς να δω το όνομα ξέρω πως ο πατέρας μου δεν χάνει την ευκαιρία να με εκνευρίσει για ακόμη μια φορά.

«Σου έχω απίστευτα νέα!» λέει χαρούμενος όσο εγώ φτιάχνω ξανά τον γιακά μου.

«Πες τα μου στα γρήγορα γιατί πρέπει να φύγω.» Ελέγχω τα πράγματα μου πάλι, δεν θέλω να ξεχάσω τίποτα.

«Ο Μέρφι μου είπε ότι σε δύο μέρες θα ήταν καλό να περάσεις από το σπίτι του μαζί με την Βαλερια. Είναι καλό να ξεκινήσουμε να την προωθούμε στον χώρο μας, πρέπει να ανέβει αρκετά, της αξίζει!» Ο Κάρλο Ντορέλι δεν σταματάει εκεί στο να πλέκει το εγκώμιο της Βαλεριας οπότε για λίγο αφήνω το κινητό μου κάπου και βγαίνω έξω από το σπίτι, αφού ενεργοποιήσω τον συναγερμό.

«Εντάξει, θα πάμε την Κυριακή. Χρειάζεσαι κάτι άλλο;» είμαι απότομος, ωστόσο, δεν φαίνεται να τον πειράζει καθόλου.

«Βιάζεσαι να κλείσεις το τηλέφωνο στον πατέρα σου, Μαξ;» Σχεδόν τον ακούω να βγάζει τα τσιγάρα του από το πακέτο.

«Αυτή τη στιγμή είμαι στο αμάξι και πάω να βρω την Μόνικα. Γι' αυτό θέλεις κάτι αλλο;» Ξεφυσάει στο άκουσμα του ονόματος της, όχι εμφανώς βέβαια.

Δεν μιλάει αμέσως αλλά όταν το κάνει με αφήνει έκπληκτο να κοιτάζω το τιμόνι του αμαξιού.

«Λοιπόν, πρότεινε στην Μόνικα να έρθει να φάει κάποια μέρα, η μητέρα σου θέλει να τα πουν ξανά οπωσδήποτε.»

«Κανείς πλάκα έτσι;» Γελάει απαλά αλλά γρήγορα σπεύδει να κλείσει το τηλέφωνο. Μένω για λίγο να κοιτάω το κενό μα σιγά σιγά βάζω μπρος και κατευθύνομαι προς το σπίτι του ξανθού μοντέλου.

Κάπου το υποσυνείδητο του συνδυάζει την Βαλερια με την εικόνα του μοντέλου που έχει στο μυαλό του. Δυστυχώς για εκείνον στις σκέψεις του φοράει συνεχώς το μακρύ αποκαλυπτικό της φόρεμα και όχι για πολύ.

Κάθε φορά που καταλαβαίνει ότι σκέφτεται το λάθος άτομο διώχνει την εικόνα κατευθείαν από το μυαλό του αν και αυτό κρατάει προσωρινά.








Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now