Μάξιμος
«Σου λέω, πρέπει να φύγω σήμερα το απόγευμα, η πτήση μου είναι στις πέντε και τέταρτο.» Αυτός ο άνθρωπος δεν με ρωτάει σχεδόν ποτέ για τίποτα. Αλήθεια, ποιος του είπε να κανονίσει συνεντεύξεις;
«Απλά σου λέω ότι θα είναι φοβερό βήμα για την καριέρα σου εάν μιλήσεις στον Μόρτιερ, στην Γαλλία είναι από τους καλύτερους.» ο γερο-Ντορέλι δεν πτοείται. Βασικά, δεν φαίνεται να τον ενδιαφέρει ότι πρέπει
«Ρε πατέρα, εντάξει ο Μόρτιερ.. Τις άλλες συνεντεύξεις; Γιατί τις εκλεισες τις άλλες συνεντεύξεις; Και όχι, δεν ήθελες να τις βάλεις όλες σήμερα μπας και φύγω αύριο... Μέχρι το Σάββατο έχω, πανάθεμα σε!»
«Τότε μπορούσαν οι δημοσιογράφοι αγόρι μου, τότε το έκανα κι εγώ!» Με κοιτάει με ένα σχεδόν αθώο βλέμμα, ξέρω πολύ καλά ότι δεν έχει να κάνει με τίποτα άλλο πέρα από το ταξίδι. Ήταν εξ αρχής κάθετος και ειδικά μετά την συζήτησή του με την Βαλέρια.. επέμενε ότι έπρεπε να είμαι λίγο περισσότερο αφοσιωμένος στην καριέρα μου.
«Τώρα να πάρεις εσύ την Μόνικα τηλέφωνο να της πεις να γυρίσει πίσω. Εγώ δεν το κάνω!»
«Δεν θα μπλέξω εγώ με αυτήν.» Το ύφος του είναι απαξιωτικό και μόνο που αναφέρεται σε εκείνη.
«Έχει όνομα.»
«Δεν με ενδιαφέρει καθόλου όπως βλέπεις.»χαμογελάει.
Κάθεται καλύτερα στον καναπέ του σπιτιού μου και απολαμβάνει ένα ποτήρι φυσικού χυμού.
«Ποιο είναι το πρόβλημα σου με την Μόνικα, ακόμη δεν έχω καταλάβει.» Κάθομαι κι εγώ απέναντι του, ανοίγω την τηλεόραση για να δούμε εάν υπάρχουν ρεπορτάζ από το χθεσινό πάρτι.
«Απλά πιστεύω ότι θα μπορούσες να έχεις βρει κάτι καλύτερο, περισσότερο στα μέτρα σου βρε Μαξιμε. Προς θεού, η κοπέλα είναι πολύ όμορφη αλλά...»
«Αλλά;»
«Νιώθω πως δεν ταιριάζετε καθόλου.» σχολιάζει και αρπάζει το τηλεχειριστήριο από τα χέρια μου.
«Εντάξει, δεν σε ρώτησε κανένας για εμάς. Εγώ τα βρίσκω μαζί της εδώ και δύο χρόνια.»
«Θα μπορούσες να συζητήσεις μαζί της κάτι περισσότερο από τα εξώφυλλα που κάνει ή για το που θα πάτε διακοπές;»
Τον κοιτάω χωρίς να απαντήσω το οτιδήποτε. Η αλήθεια είναι πως οι συζητήσεις μου με την Μόνικα είναι πιο επιφανειακές, δεν μιλάμε για σοβαρά θέματα αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, έτσι;
YOU ARE READING
Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
RomanceΕκείνος είναι πρωταθλητής στην φόρμουλα ένα. Χρόνια προτού την γνωρίσει κατακτά σπουδαίους τίτλους, χρόνια προτού βρεθεί στον δρόμο του τρέχει στις πίστες με έναν σκοπό: να κατακτήσει ακόμη περισσότερους τίτλους, να καταρρίψει ρεκόρ, να γίνει ο καλύ...