Ε ι κ ο σ ι τ ρ ί α

4.9K 309 221
                                    

Βαλέρια

«Ο Μάξιμος δεν θα έρθει;» η πρώτη ερώτηση του Πάτρικ, εννοείται είναι αυτή.

«Δεν νιώθει πολύ καλά είπε οπότε κάθισε σπίτι.» βάζω το κινητό μου μέσα στο μικρό τσαντάκι και περνώ την αλυσίδα καλύτερα στον ώμο μου.

«Εσύ πως και δεν κάθισες μαζί του;» χαμογελά κάπως πονηρά. Αγνοώ τον τόνο του.

«Εκτός του ότι έχω υποσχεθεί αυτή την έξοδο και θέλω να κρατήσω τον λόγο μου στον Πένσελ, για φαντάσου, δεν είμαι νοσοκόμα.» χαμογελώ για να καλύψω την νευρικότητά μου.

«Αντιθέτως, είσαι μια πολύ καλή μηχανικός.» Χαμογελά κι εκείνος. Με πλησιάζει και περνά το χέρι του γύρω από τους ώμους μου. Δεν θα πω ψέμματα, δεν νιώθω τελείως άνετα με αυτό, όμως υποθέτω πως φταίει ότι δεν τον ξέρω τόσο καλά.

«Να 'σαι καλά!» απαντώ ευγενικά.  «Που μένει ο Πένσελ;»ρωτώ για να σπάσω τον πάγο.

«Λίγο πιο κάτω, θα μας περιμένει όμως στην έξοδο του ξενοδοχείου με το αμάξι του.»

Γνέφω μειδιάζοντας.

Από μακριά ακούγεται το όνομα του Πάτρικ, ο οποίος αμέσως μαζεύεται και γυρίζει να δει ποιος τον φωνάζει.

«Τζιόβι!» φωνάζει ενθουσιασμένος και πηγαίνει εύθυμα προς το μέρος του φίλου του. 

Με πλησιάζουν αγκαλιασμένοι και χαμογελώ ευγενικά στο θέαμα.

«Βλέπω είμαστε όλοι στην πένα!» αναφωνεί ο Πάτρικ παρατηρώντας μας όλους διεξοδικά. Τον αγνοούμε και οι δύο και περπατάμε προς την έξοδο του ξενοδοχείου.

«Πως και δεν ήρθε ο Μάξιμος;» ρωτά ο άνδρας δίπλα μου.

«Δεν είναι καλά, προτίμησε να καθίσει μέσα.» Εύχομαι να μην πει κάτι παρόμοιο με τον Πάτρικ και εφόσον δεν το κάνει αποφασίζω μέσα μου πως από αυτούς τους δύο, ο Τζιόβι είναι αυτός που συμπαθώ περισσότερο.

«Θα περάσουμε καλά και μόνοι μας..» ο υπερ χαλαρός Πάτρικ μου δίνει την εντύπωση πως έχει πιει πολύ πριν την καθιερωμένη έξοδό μας. Αυτό δεν θα πάει καλά.

«Μήπως έχεις αυτοκίνητο;» ρωτώ απευθυνόμενη στον Τζιόβι.

«Ναι, νοίκιασα ένα προχθές.» Μου δείχνει το κλειδί από μια ακριβή μάρκα και χαμογελάω.

«Θα μπορούσα να έρθω μαζί σου; Αν έχεις χώρο βέβαια.»

Δεν θέλω να πάω στο αμάξι του Πένσελ, δεν θέλω να είμαι στο ίδιο αμάξι με τον Πάτρικ.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now