Η επιστροφή από το συνέδριο τους βρήκε ήρεμους, συμφιλιωμένους αλλά και αντιμέτωπους με ένα μισοτελειωμένο σπίτι που μέχρι την παραμονή της Πρωτοχρονιάς θα έπρεπε να είναι έτοιμο.
Έτσι, λοιπόν, οι μέρες που ήρθαν έπειτα ήταν κουραστικές μα κάθε μια από αυτές έμπαινε και ένα δωμάτιο σε τάξη. Το σαλόνι πήρε την τελική του μορφή ύστερα από την κουζίνα και το δωμάτιό τους. Ο ξενώνας έκλεισε αφού διακοσμήθηκε και τα μπάνια πήραν αμέσως μετά τον δρόμο τους.
Μια μικρή σκάλα οδηγούσε στο μεγάλο γκαράζ, εκεί όπου ο Μάξιμος κρατούσε ένα από τα μονοθέσια που οδήγησε και ο Σουμάχερ το οποίο πρόλαβε να το αγοράσει πριν το κάνει κάποιος άλλος. Εκεί είχε παρκάρει και τη τεράστια μηχανή της η Βαλέρια μιας που για τους επόμενους έξι μήνες δεν θα ανέβει ούτε για αστείο. Το μικρό αυτοκίνητο που διέθετε το πούλησε για να πάρει με τον Μάξιμο ένα τζιπ και κράτησαν την κατάμαυρη γυαλιστερή Ferrari του, την οποία θα μοιράζονται από εδώ και στο εξής.
Με αυτά και με εκείνα το σπίτι μέχρι την προ-παραμονή το απόγευμα ήταν έτοιμο οπότε αφού έφυγαν οι εργάτες τελείως, το ζεύγος αποφάσισε να βάλει τα τελευταία πράγματα στην θέση τους το οποίο τους απασχόλησε μέχρι και το μεσημέρι της παραμονής. Από εκεί και έπειτα ξεκινούν να ασχολούνται με τις ετοιμασίες για το ρεβεγιόν.
Αποφάσισαν πως είναι ιδανική ευκαιρία να καλέσουν φίλους και συγγενείς στο δικό τους σπίτι για να γιορτάσουν την νέα χρονιά αλλά και να ανακοινώσουν σε όσους δεν το ξέρουν πως η Βαλέρια είναι έγκυος.
Βαλέρια
Το πρώτο κουδούνι ακούγεται κάπου στις οκτώ το απόγευμα, όταν ακόμη το φαγητό δεν είχε ξεκινήσει. Ο Μάξιμος έτρεξε να ανοίξει μιας που εγώ ήμουν απασχολημένη και από τις φωνές που ακούω αντιλαμβάνομαι πως οι πρώτοι που έφτασαν, αν και κάπως νωρίς, είναι ο Ραφαέλε με την Μαρία.
Ακόμη αρωματίζω με μυρωδικά την κατσαρόλα όταν ο καλός μου φίλος μπαίνει στην κουζίνα μαζί με την αγαπημένη του η οποία τελικά με συμπάθησε αρκετά και εγώ δεν της κράτησα κακία για όσα ειπώθηκαν τότε.
«Τι καλό θα φάμε;» ρωτάει ο Ραφ και ο Μάξιμος που μπαίνει στην κουζίνα φαίνεται να έχει την ίδια απορία.
«Κοτόπουλο με λεμονάτη σάλτσα.»
Η Μαρία χαίρεται αμέσως και ο άνδρας δίπλα της κλείνει τα μάτια με την φαντασία του, όπως φαίνεται από το βλέμμα του, να οργιάζει πάνω από το φαγητό. Ο Μάξιμος πάλι φαίνεται μπερδεμένος.
BẠN ĐANG ĐỌC
Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
Lãng mạnΕκείνος είναι πρωταθλητής στην φόρμουλα ένα. Χρόνια προτού την γνωρίσει κατακτά σπουδαίους τίτλους, χρόνια προτού βρεθεί στον δρόμο του τρέχει στις πίστες με έναν σκοπό: να κατακτήσει ακόμη περισσότερους τίτλους, να καταρρίψει ρεκόρ, να γίνει ο καλύ...