Δ ε κ α ε ν ν έ α

4.3K 324 165
                                    

Βαλέρια

«Αφού σου έλειψε αυτή η θέα, γιατί δεν με παίρνεις τηλέφωνο να έρχεσαι όποτε θέλεις;» με ρωτάει ο φίλος μου Ραφαέλε καθώς πίνουμε και οι δύο ταυτόχρονα τον καφέ μας.

«Έχω κάνει κάτι πάρα πολύ κακό.» παραδέχομαι χωρίς να απαντώ εν τέλει στην ερώτησή του.

«Τι θες να πεις;» ανακάθεται στην καρέκλα του, το ύφος του είναι παραξενεμένο.

«Θέλω να πω πως αυτό που έκανα δεν θα το ευχόμουν ούτε στον εχθρό μου και εν τέλει του το έκανα, ας πούμε, εγώ η ίδια.» Ξεκινώ να τρώω τα πετσάκια των νυχιών μου. Όταν βγάζουν αίμα σταματώ.

«Λέγε τι έκανες.»

Κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά σαν μικρό παιδί. Επιμένει να με ρωτάει, πεισμώνω περισσότερο. Σταυρώνω τα χέρια μου στο στήθος μου και κατσουφιάζω που δεν με αφήνει να κλαφτώ με την ησυχία μου.

«Πρέπει να το βγάλεις από μέσα σου. Μόνο αν το πεις σε κάποιον θα νιώσεις καλύτερα.»

«Το είπα στην κολλητή μου αλλά δεν με βοήθησε και πολύ. Ποιος ο λόγος λοιπόν να το πω σε εσένα;» πιάνω ξανά στο χέρι μου τον καφέ μου. Μια γερή γουλιά με κάνει να νιώσω προς το παρόν καλύτερα.

«Εγώ είμαι ο Ραφαέλε και μπορώ να σε κάνω να ξεχαστείς έστω. Απλά πες μου για να βρω τον τρόπο.» Μου χαμογελάει αληθινά. Με κάνει να θέλω να του πω τα πάντα όμως εγώ δεν θέλω να εκθέσω τον Μάξιμο.

Αποφασίζω να του μιλήσω, εν τέλει.

«Θα σου πω αλλά δεν θα με κρίνεις. Και δεν θα ζητήσεις λεπτομέρειες! Σύμφωνοι;»

Γνέφει με χαρά, μου θυμίζει κάποιο μωράκι. Τα μούσια βέβαια δεν βοηθούν να κρατήσω την εικόνα αυτή στο μυαλό μου.

«Ας πούμε ότι κοιμήθηκα με κάποιον ο οποίος είναι σε σχέση. Κι εγώ το ήξερα. Όμως ήμουν μεθυσμένη και δεν θυμάμαι πως φτάσαμε σε σημείο αυτός να είναι από πάνω μου κι εγ-»

«Νομίζω είπες αρκετά, αν ήθελα να μάθω παραπάνω να έβλεπα μια τσόντα. Αμάν!»

Κλείνω το στόμα μου ντροπιασμένη. Εκείνος ξεφυσά.

Στο μυαλό του Ραφαέλε έρχεται ο Μάξιμος. Βέβαια, εκείνος από ότι έμαθε έχει χωρίσει άρα στα σίγουρα δεν μιλάει για εκείνον..

Άρα, η Βαλέρια κοιμήθηκε με άλλον;, αναρωτιέται. Ο Μάξιμος το ξέρει αυτό;, συνεχίζει.

«Σκέφτεσαι να μιλήσεις στην κοπέλα του;» με ρωτάει ο φίλος μου.

«Στην αρχή αυτό σκεφτόμουν αλλά μετά την σημερινή συμπεριφορά της νομίζω ότι θα περιμένω να το μάθει μόνη της.»

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗحيث تعيش القصص. اكتشف الآن