Βαλέρια
Από το πρωί γινόταν χαμός στο σπίτι με την θεία μου να τρέχει πάνω κάτω πυρετωδώς και τον θείο μου να καθαρίζει καλά τις σχάρες πριν τις απλώσει επάνω στην μεγάλη ψησταριά.
Κάπου το απόγευμα άρχισε το σπίτι να μυρίζει ψητό κρέας ενώ λίγο αφού είχαν μαζευτεί οι γείτονες και μερικοί συγγενείς τα πρώτα μεζεδάκια που είχε ετοιμάσει η θεία Πόπη ξεκίνησαν να σερβίρονται στο τραπέζι και σε οτιδήποτε μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν τραπέζι.
Όταν ο θείος Κώστας μπαίνει στο σαλόνι με την μεγάλη κατσαρόλα γεμάτη από κρέατα, ο Μάξιμος κλείνει τα μάτια και μόνο στην μυρωδιά. Τα ανοίγει όταν η μυρωδιά τον πλησιάζει και αντικρύζει τον θείο μου με την γάστρα ορθάνοιχτη μπροστά του.
«Πρώτος θα πάρει ο γαμπρός.» λέει εύθυμα και όλοι γελούν δυνατά. Ο Μάξιμος επιλέγει δειλά το κομμάτι πανσέτας που του αρέσει και κλείνει το μάτι στον μεσήλικα που τον ρωτά την γνώμη του σχετικά με το ψήσιμο.
«Είναι καλό.» απαντά στα ελληνικά και οι μπαρμπάδες συγχαίρουν τον θείο μου για τον «γαμπρό» του.
«Γιατί με λένε γαμπρό τους;» μου ψιθυρίζει στο αυτί ο Μάξιμος και δεν μπορώ να κρατήσω το γέλιο μου για τον εαυτό μου. Μερικοί με κοιτούν περίεργα καθώς κρύβομαι πίσω από τον ώμο του και ο οδηγός προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατήσει σοβαρό το ύφος του.
«Δεν μου απαντάς όμως.» επιμένει λίγο αργότερα όταν έχω ηρεμήσει.
«Δεν μπορούν να σε πουν σύντροφό μου οπότε σε λένε γαμπρό τους.»
«Αφού δεν μου έχεις κάνει πρόταση γάμου ακόμη.» αστειεύεται και αυτή τη φορά προλαβαίνω να πνίξω την αυθόρμητη αντίδρασή μου.
«Χρειάζεσαι και δαχτυλίδι;»
«Δεν μου πάνε τα κοσμήματα χεριών, πάνε σε εσένα ωστόσο.» κλείνει το μάτι παιχνιδιάρικα και με πλησιάζει για να με ακούει καλύτερα αφού όσος περισσότερος κόσμος μαζεύεται τόσο περισσότερο αυξάνονται τα ντεσιμπέλ του χώρου.
«Να μου λείπουν αυτού του είδους δαχτυλίδια!» πετάω και μου χαμογελά κοιτώντας με απευθείας στα μάτια.
Ο Μάξιμος επιτυχώς δεν εξωτερικεύει όσα σκέφτεται και νιώθει. Και το δαχτυλίδι στον πάτο της βαλίτσας, τι θα το κάνει; Μετά βίας δεν τσιτώθηκε στην θέση του, όπως επίσης με μεγάλη δυσκολία κατάφερε να μείνει χαμογελαστός και όχι έκπληκτος.
YOU ARE READING
Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
RomanceΕκείνος είναι πρωταθλητής στην φόρμουλα ένα. Χρόνια προτού την γνωρίσει κατακτά σπουδαίους τίτλους, χρόνια προτού βρεθεί στον δρόμο του τρέχει στις πίστες με έναν σκοπό: να κατακτήσει ακόμη περισσότερους τίτλους, να καταρρίψει ρεκόρ, να γίνει ο καλύ...