Βαλέρια
Τέλος! Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω σε αυτο το πάρτι! Σε τρείς ώρες πρέπει να είμαι έτοιμη και εγώ ακόμη είμαι σε βιντεοκλήση με την Αμπελίνα για να βρω τι θα βάλω.
«Βάλε αυτό το κόκκινο που σου έφερα ρε κοπέλα μου, σιγά που είναι κοντό!»
«Είναι κοντό, κολλητό και καθόλου άνετο. Ούτε δύο ώρες δεν θα αντέξω να το φοράω!» Δεν γίνεται να εμφανιστώ μπροστά σε όλους τους συναδέλφους μου αλλά και σε κόσμο που δεν με ξέρει με ένα φόρεμα το οποίο με το ζόρι καλύπτει τους γλουτούς μου.
«Εκτός από το κόκκινο σου έφερα και δύο μαύρα, δύο μπλε και ένα κυπαρισσι. Διάλεξε κάτι απο τα υπόλοιπα τότε.» Η φιλη μου στην βιντεοκλήση είναι έτοιμη να τραβήξει να σπάσει την οθονη και αν έμενε και κοντά.. θα είχε έρθει να μου φορέσει ο,τι να ναι!
«Πώς γίνεται ακόμη και τα μαύρα να μην μου αρέσουν; Το ένα είναι σχετικά κολλητό ενω το άλλο υπερβολικά αέρινο!» κάθομαι στο κρεβάτι αποκαμωμένη.
«Δοκίμασε το κολλητό να σε δω.»
Στην ουσία είχα δοκιμάσει όλα τα φορέματα από προχθές το βράδυ που μου τα έφερε σπίτι, μετά την δουλειά της. Ήξερα ακριβώς πως κάθονται τα φορέματα επάνω μου και παρόλο που ήταν όμορφα, εγώ απλά δεν ένιωθα άνετα.
«Χάθηκε να είναι λιγότερο κολλητό αυτό το φόρεμα;» Τα πόδια μου είναι επάνω το ένα στο άλλο και είμαι σίγουρη ότι θα έχω πρόβλημα με το περπάτημα μου.
Αγανακτώ και το ίδιο κάνει και η Αμπελίνα.
«Κάτσε να σκεφτούμε τι θα βάλεις. Όχι ότι δεν έχουμε επιλογές απλά εσύ είσαι λίγο περίεργη!»
Της δείχνω τον εαυτό μου στην κάμερα και εκείνη με αγνοεί.
«Τι να κάνω βρε Αμπελίνα; Να είχα το τέλειο σώμα να τα φόραγα, δεν είμαι κανένα μοντέλο με τις τέλειες αναλογίες. Και εξαλ-»
Σταματώ να μιλάω και παρατηρώ τον εαυτό μου στον μεγάλο καθρέφτη που έχω στην ντουλάπα. Η Αμπελίνα με κοιτάζει παραξενεμενη.
«Είσαι καλά; Έγινε κάτι;»
«Δώσε μου ένα λεπτό, νομίζω βρήκα τι θα βάλω!»
Η φιλη μου παίρνει μια μεγάλη ανάσα ανακούφισης την οποία είμαι σίγουρη ότι θα την δώσει πίσω μιας που με αυτό που είμαι έτοιμη να κάνω θα την αφησω στον τόπο.
Σκύβω και πιάνω το κάτω μέρος του φορέματος. Είναι μακρύ, είναι μαύρο, είναι κάπως κολλητό.. Η λύση είναι μια.
أنت تقرأ
Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
عاطفيةΕκείνος είναι πρωταθλητής στην φόρμουλα ένα. Χρόνια προτού την γνωρίσει κατακτά σπουδαίους τίτλους, χρόνια προτού βρεθεί στον δρόμο του τρέχει στις πίστες με έναν σκοπό: να κατακτήσει ακόμη περισσότερους τίτλους, να καταρρίψει ρεκόρ, να γίνει ο καλύ...