ΜάξιμοςΚάθεται χαλαρός στον καναπέ του σαλονιού της και περιμένει να μας φωνάξει ότι το φαγητό είναι έτοιμο. Εγώ, αντίθετα, ειμαι αρκετά ανήσυχος.
Που ήταν τόσες ώρες;
Υποτίθεται ότι ο Μέρφι την άφησε σπίτι της πριν αρκετές ώρες μα έξω είναι νύχτα και γύρισαν πριν μισή ώρα οι δύο τους, χασκογελώντας.
«Πες ο,τι θέλεις τώρα που δεν μας ακούει, είναι η ευκαιρία σου.»λέει ο Ραφαέλε και μου χαμογελάει πονηρά. Αυτός τι ρόλο βαράει τώρα;
«Τι να πω, δεν έχω κάτι να πω! Και γιατί να έχω κιόλας, δεν καταλαβαίνω τι σκέφτεσαι. Αν σκέφτεσαι κάτι πες το μου, δεν χρειάζεται να το πας μέσω της πλαγίας οδού. Δηλαδή αν-»
«Πω πω Μάξιμε απλά παραδέξου το και τελείωνε με τις εκρήξεις.»
«Να παραδεχτώ τι;»
Σηκώνει το φρύδι του επιδεικτικά. Γυρίζει τα μάτια του και απογοητευμένος κοιτάζει το έδαφος.
«Είσαι πραγματικά κουφιοκέφαλος. Δεν εχω να πω κάτι αλλο.» Προσπαθώντας να υπερασπιστώ τον εαυτό μου εκείνος με σταματάει.
«Έχεις τέτοιον κορίτσαρο να λιώνει για πάρτη σου κι εσύ χαραμίζεσαι σε κάποια η οποία δεν σου δίνει σημασία.» Τον κοιτώ παραξενεμένος.
«Αφού δεν την θέλεις. Αφού βλέπεις ότι δεν έχεις μέλλον μαζί της. Το καταλαβαίνεις ότι δεν αξίζει τον χρόνο σου και την προσοχή σου γιατί μόνο παίρνει, δεν δίνει. Εφοσον τα βλέπεις όλα αυτά... Γιατί μένεις σε αυτή τη σχέση;»
«Για τι πράγμα μιλάς;»
Η αλήθεια είναι πως όντως δεν καταλαβαίνω που το πάει, νομίζω λέει για την Μόνικα όμως.. έχουμε χωρίσει.
Θυμάμαι πως ο Ραφαέλε δεν το γνωρίζει και πριν προλάβω να τον ενημερώσω, η φωνή της Βαλέριας μας διακόπτει.
«Βρες τι θέλεις και μην παίζεις με δύο ανθρώπους. Όσο και να μην πηγαίνω την Μόνικα, δεν το αξίζει.»
«Μην αγχώνεσαι Ραφ, όλα είναι υπό έλεγχο.»του χαμογελάω και του γνεφω. Πρέπει οπωσδήποτε να τον ενημερώσω για τις εξελίξεις.
Πηγαίνουμε μαζί προς την κουζίνα και το στρωμένο τραπέζι σε συνδυασμό με τις μυρωδιές που τριγυρίζουν στον χώρο μας κάνουν να πεινασουμε ακόμη περισσότερο.
Το ζεστό χαμόγελο της Βαλέριας αυξάνεται όλο και πιο πολύ όταν μας βλέπει να τρώμε με όρεξη το δημιούργημά της.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ
RomanceΕκείνος είναι πρωταθλητής στην φόρμουλα ένα. Χρόνια προτού την γνωρίσει κατακτά σπουδαίους τίτλους, χρόνια προτού βρεθεί στον δρόμο του τρέχει στις πίστες με έναν σκοπό: να κατακτήσει ακόμη περισσότερους τίτλους, να καταρρίψει ρεκόρ, να γίνει ο καλύ...