Τ ρ ι α ν τ α έ ν α

4.6K 265 482
                                    

Βαλέρια

Ξυπνώ λίγο πριν η αφύπνιση στο κινητό μου με σηκώσει από το κρεβάτι μου και χωρίς να χρονοτριβώ σηκώνομαι από το κρεβάτι. Ο Μάξιμος δίπλα μου φαίνεται να είναι στο τρίτο όνειρό του και αυτό μου δυσχεραίνει την θέση, σχεδόν μετανιώνω που θα τον ξυπνήσω.

Κοιτώ το ρολόι μου, θα μπορούσα να τον αφήσω να κοιμηθεί λίγο ακόμη, για μία ώρα το πολύ. Το αγγελάκι στον δεξί μου ώμο ζυγίζει τις επιλογές όσο το παρορμητικό διαβολάκι στα αριστερά μου με πείθει να τον αφήσω. Θέλοντας όμως να είμαι σίγουρη φροντίζω να ελέγξω ότι έχουν ενεργοποιηθεί και τα τρία ξυπνητήρια στο κινητό του.

Μπαίνω και βγαίνω από το μπάνιο τόσο γρήγορα που μόλις δέκα λεπτά αργότερα κατεβαίνω τις σκάλες του ξενοδοχείου με το σακίδιό μου στην πλάτη κατευθυνόμενη στον μπουφέ για να φάω κάτι γρήγορο. Δεν έχω προλάβει να κοιτάξω ποιοι έχουν ξυπνήσει καθώς μπαίνω μέσα αφού ο Πολ με πλησιάζει και με αγκαλιάζει αμέσως.

«Έτοιμη για τον σημερινό αγώνα;» ρωτά χαμογελαστός. Ευτυχώς είμαι δίπλα στον μπουφέ και πιάνω ένα κρουασάν πριν απαντήσω. Παίρνω μια μεγάλη μπουκιά και μαζεύω όπως όπως τις σοκολάτες που τρέχουν από παντού.

«Είμαι πανέτοιμη. Έλεγα να πάω νωρίτερα στην πίστα, έχω να ελέγξω μερικά ακόμη πράγματα ακόμη. Μπορώ να πάρω το αμάξι σου;» μου δίνει την χαρτοπετσέτα για να σκουπιστώ και γνέφει θετικά αγκαλιάζοντας τους ώμους μου.

«Θα έρθω κι εγώ μαζί σου γιατί χρειάζεται να μιλήσω με την FIA για κάποια πράγματα.»

Ο Ραφαέλε σφίγγει το πιρούνι του νευριασμένος όσο κοιτά τον Πολ να την απασχολεί. Τα είχε σκεφτεί όλα τέλεια, θα της έλεγε ότι είναι ερωτευμένος μαζί της στο πρωινό και μετά θα έφευγε για Ιταλία. Ο συντονιστής της Ferrari όμως φαίνεται να έχει άλλα σχέδια.

Τους βλέπει που απομακρύνονται και γελούν, ο Ραφαέλε μένει έκπληκτος να την κοιτά που περνά την πόρτα. Στρέφεται στον Ματέο και δεν χάνει χρόνο, τον ρωτά αυτό που βασανίζει το μυαλό του.

«Που πάει η Βαλέρια;»

«Στην πίστα. Πρέπει να προετοιμαστεί.» του απαντά με μπουκωμένο στόμα.

Τώρα τι κάνουμε; αναρωτιέται. Χάνει την όρεξή του, η διάθεσή του έχει πέσει.

Στον δρόμο ο Πολ κάνει πολλά αστεία για τον αγώνα, κυρίως για την οργάνωση και τον Πάτρικ. Οι περισσότερες ομάδες έχουν παρατηρήσει την επιείκεια που δείχνουν απέναντί του και αυτό μόνο άδικο μπορεί να είναι για τους υπόλοιπους οδηγούς.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now