Δ ε κ α τ ρ ί α

4.2K 346 154
                                    

Μάξιμος

Δεν κοιμήθηκα καθόλου. Από την στιγμή που είδα ότι ξημέρωσε, δεν επεδίωξα να κλείσω ούτε καν τα μάτια μου.

Η χθεσινή βραδιά ήταν από τις αγαπημένες μου.

Η Βαλέρια έχει απίστευτο χιούμορ, όλο το βράδυ γελούσαμε με τα πιο μικρά πράγματα.

Μπορεί να μην είπαμε πολλά πράγματα σχετικά με τις ζωές μας ή τέλος πάντων να μην θίξαμε «σημαντικά» θέματα, όμως μπορώ να εγγυηθώ πως και οι δύο μας περάσαμε όμορφα.

Είμαι κάπως κουρασμένος από εχθές και αν δεν ήξερα ότι η Βαλέρια θα είναι στην δουλειά ίσως και να μην πήγαινα.

Δεν θέλει ακόμη να το παραδεχτεί πλήρως, αλλά ξέρει πως του αρέσει να περνάει χρόνο με την Βαλέρια. Ξέρει πως κάτι έχει αλλάξει μέσα του. Περιμένει να αλλάξουν όλα ριζικά για να παραδεχτεί επιτέλους πως η Βαλέρια για εκείνον είναι κάτι θεμιτό; Τι περιμένει για να αποδεχτεί πως τα αισθήματά του για εκείνη είναι κάτι περισσότερο από φιλικά;

Μπαίνω στο κτήριο με φανερά φτιαγμένη την διάθεση μου. Η Μάνια με κοιτάει χαμογελώντας για μερικά δευτερόλεπτα και στην συνέχεια στρέφει ξανά την προσοχή της σε αυτό που έκανε πριν.

Από μακριά βλέπω τους φίλους μου να πλησιάζουν. Ξυστά από εμένα περνά ο Ίζαακ και με ενθουσιασμό με χαιρετά.

Πρώτος κοντά μου φτάνει ο Ματέο.

«Εσύ δεν ήσουν που δεν θα ερχόσουν;»ρωτά χωρίς να με καλημερήσει.

«Άλλαξα γνώμη τελευταία στιγμή. Πώς πάνε τα πράγματα;» Ο Ματέο σωπαίνει και ο Πέδρο σκουπίζει τον σβέρκο του νευρικά.

Κάτι δεν πάει καλά...

«Έλα, πείτε το στα γρήγορα να τελειώνουμε...» Ανταλάσσουν μερικές ματιές λες και συνεννοουνται έτσι για το τι θα γίνει. Ο Αλεσάντρο αποχωρεί και ο Ματέο κρύβει με τις παλάμες του το πρόσωπό του.

«Θυμάσαι που ήρθε τις προάλλες από εδώ ο Ραφαέλε;» παίρνει τον λόγο ο Πέδρο.

«Ναι, εκείνη την μέρα που πρότεινε στην Βαλερια να πάνε μαζί στο Motor GP.» συμπληρωνω και χαμογελώ όχι μόνο στο άκουσμα του ονόματός της αλλά και ενθυμουμενος τι συνέβη εχθές.

«Εε..Να μωρέ... Χθες βγήκαν τελικά από ότι φαίνεται..» μασάει τα λόγια του και πριν προλάβω να τον σταματήσω, ο Ματέο με θάρρος παίρνει ανάσα και ξεκινά την φλυαρία του.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now