Ε ι κ ο σ ι έ ξ ι

4.7K 296 242
                                    

Μάξιμος

Φτάνουμε στο ξενοδοχείο αργά το απόγευμα και όλοι πηγαίνουμε στα δωμάτιά μας χωρίς να κανονίσουμε κάποια έξοδο ή να πούμε κάτι περισσότερο από «Καλή ξεκούραση.»

Μπορεί στο αεροπλάνο να κοιμηθήκαμε όλοι όμως η πτήση ήταν πολύωρη και ο ύπνος όταν τον κάνεις καθιστός είναι κάτι λιγότερο από βολικός και ίσως λίγο ουδέτερα απολαυστικός.

Σκέφτομαι την σκηνή που εκτυλίχθηκε στην ρεσεψιόν αρκετή ώρα αφού έχω ξαπλώσει στο μονόκλινο δωμάτιό μου και η απορία είναι μόνιμη στο μυαλό μου.

«Ένα δωμάτιο για την δεσποινίδα Βαλέρια Πέτρου..» άκουσα την υπάλληλο να λέει κάπως φωναχτά στα αγγλικά. Μαζί με εκείνη πλησίασα την κοπέλα όμως πρόλαβα εγώ να πάρω το κλειδί μέσα από τα χέρια της ξανθιάς ρεσεψιονίστ.

«Δεν σας φαίνεται ότι σας λένε Βαλέρια.» είπε πειρακτικά εκείνη και η Βαλέρια χαχάνισε κάπως εκνευριστικά.

«Το ίδιο πράγμα είναι να πάρω εγώ το κλειδί.» συνέχισα με τον τόνο μου να αλλάζει όταν η Βαλέρια δεν κοιτούσε.

«Αν υποθέτω σωστά, είστε ο Μάξιμος Ντορέλι και το κλειδί για το δικό σας δωμάτιο είναι αυτό.» μου παρέδωσε στο άλλο μου χέρι μια κάρτα(!) και χαμογέλασε ζεστά.

Η Βαλέρια άρπαξε από το χέρι μου τα κλειδιά για το δικό της δωμάτιο και με έναν απλό χαιρετισμό μας άφησε όλους τους υπόλοιπους στην ρεσεψιόν να την κοιτάμε έκπληκτοι. Άρα, δεν ήμουν μόνο εγώ που θεώρησα πως θα κοιμηθούμε στο ίδιο δωμάτιο.

Οπότε εύστοχα αναρωτιέμαι τι συνέβη και εγώ με εκείνη δεν είμαστε στο ίδιο δωμάτιο ενώ θυμάμαι να το ξεκαθαρίζω πολλάκις αυτό στον Πολ που θα μας κανόνιζε την διαμονή στο ξενοδοχείο κοντά στην πίστα της Αυστραλίας.

Πριν λίγη ώρα ήθελα να κοιμηθώ σαν τρελός, εννοείται σκεπτόμενος ότι αυτό θα γινόταν μαζί με την Βαλέρια, όμως τώρα δεν λέω να ησυχάσω! Δεν είναι αργά, είναι μόλις οκτώ αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να το ξενυχτήσω. Αύριο το πρωί έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε, σε τέσσερις μέρες είναι ο πρώτος αγώνας της σεζόν και οι ετοιμασίες πραγματοποιούνται υπό πυρετώδεις ρυθμούς.

Στριφογυρίζω από την μια πλευρά στην άλλη και ηρεμία δεν βρίσκω.

Αν δεν μάθω δεν θα κοιμηθώ καθόλου. Κακό αυτό, αύριο αργά το μεσημέρι είναι το πρώτο free practice. Θα με σκοτώσει η Βαλέρια αν δεν τα πάω καλά.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗDonde viven las historias. Descúbrelo ahora