Ο κ τ ώ

4.6K 380 333
                                    

Βαλέρια

«Έχουμε την επιλογή να κάνουμε καινούρια χορογραφία μέσα σε μια ώρα ή να τελειοποιήσουμε αυτήν που κάναμε τελευταία ώστε να είσαι πλήρως προετοιμασμένη για τον διαγωνισμό. Εσύ διαλέγεις.» Ο Κριστιάνο κάθεται επάνω από το στερεοφωνικό και περιμένει να αποφασίσω.

Η αλήθεια είναι πως χρειάζομαι οπωσδήποτε μια καλή θέση στον διαγωνισμο της επόμενης εβδομάδας οπότε η λύση είναι μονόδρομος.

«Πάμε την χορογραφία του διαγωνισμού..» λέω και βγάζω το φούτερ μου, μένοντας με το κολάν και το μπουστάκι.

Ο Κριστιάνο μένει να με κοιτάει για λίγο, όπως κανει πάντα άλλωστε και μόνο όταν ξεκινάει η μελωδία με πλησιάζει.

«Και πέντε, έξι, επτά, οκτώ..»

Το σώμα μου κινείται απαλά επάνω στην μουσική χωρίς κόπο. Πάντα είχα ρυθμό και παρόλο που για ένα διάστημα είχα διακόψει τον χορό, από τότε που άρχισα ξανά.. βρήκα πάλι ένα καλό λόγο να ψάξω το νόημα της ζωής.

.................

«Σε μισή ώρα τελειώνουμε αλλά βλέπω ότι έχεις ήδη καλή φόρμα οπότε θα το κάνουμε άλλες δύο φορές και θα σε αφήσω.» Έχω ξαπλώσει επάνω στο παρκέ και προσπαθώ να βρω την ανάσα μου. Εκείνος χαμογελάει μόνο και τείνει το χέρι του να με σηκώσει.

Δεν παίρνω την βοήθεια του και σηκώνομαι γρήγορα.

«Ξεκινάμε;» λέει λίγο πριν πατήσει το play και γνέφω.

Δεν μετράει, με αφήνει να βρω μόνη μου την αρχή και τα καταφέρνω.

Η μελωδία αγκαλιάζει τα σώματα μας και τα ωθεί να λυκνιστούν έτσι όπως πρέπει.

Κάθε νότα κινεί κατάλληλα τα άκρα μας και από όσα μπορώ να δω στον καθρέφτη απέναντι μου, το αποτέλεσμα είναι άρτιο.

Λίγα δευτερόλεπτα απομένουν για να τελειώσει η χορογραφία και όπως προβλέπεται, ξαπλώνω και περιμένω τον Κριστιάνο να τελειοποιήσει το κομμάτι του πάνω από το σώμα μου.

Το τραγούδι σταματάει και όπως συνήθως μένει για λίγο πάνω μου.

«Λοιπόν, άλλη μια φορ-» ξεκινάει να πει αλλά το χτύπημα στην πόρτα τον αποσυντονίζει. Δεν προλαβαίνει να απαντήσει και η πορτα ανοίγει με τον Μαξιμο να στηρίζει το σώμα του επάνω στο κούφωμα.

«Διακόπτω; Δεν διακόπτω!» Χαμογελάει μα δεν φαίνεται να είναι αληθινό.

Η αλήθεια είναι πως το θέαμα αυτό δεν μπαίνει στην λίστα με τα αγαπημένα του αλλα προς το παρόν απολαμβάνει το εκνευρισμένο βλέμμα της Βαλεριας.

Love Through Gears/ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗWhere stories live. Discover now