Chapter 28 -

43 5 1
                                    

Haileys POV        

We liepen met z'n alle door de kermis en ik had een suikerspin in mijn hand en in mijn andere hand had ik justins hand. De andere liepen ver voor ons en justin enik besloten onze eige kant op te gaan.

"waar wil je in?" vroeg hij terwijl hij me met een blije glimlach aankeek. Ik keek rond en ik zag het reuzenrat.

"in het reuzenrat" zei ik terwijl ik erheen wees met een blij gezicht. Ik hou van reuzenratten.Justin knikte zijn hoofd 

"alles voor m'n prinsesje" zei hij. We sloten aan aan de rei en wachtte totdat we in konden stappen.

We wachtte ongeveer 5 minuten. De man zei dat we in konden stappen en we stapte in. Justin ging dicht tegen me aan zitten en ik lachde zachtjes. Het doet me denken aan van die films waar een jongen en een meisje het reuzenrat in gaan en dat het reuzenrat vast loopt en dat het meisje het ineens koud krijgt en dat die jongen dan zijn jas aan haar geeft. Yep haha.

Het reuzenrat begon te draaien en toen we helemaal boven aan aankwamen hoorde we een hard raak geluid,ik keek naar beneden en de man keek omhoog en hij hield zijn mond bij de microfoon die bij zijn kassa stond. 

"Iedereen blijf rustig, het reuzenrat loopt vast maar we zullen er alles aan doen om het probleem te fixen." zei de. oh wauw. Sirrieus? Ik lachde achtjes en justin keek naar me.

"wat?" vroeg hij. Ik keek hem aan en schoot weer in de lach.

"nou toen we in de rij stonden dacht ik dus aan dat er in van die films het reuzenrat dan vast loopt enzo maar dat gebeurt nu dus echt" zei ik, justin keek me aan en kreeg een enge glimlach op zijn gezicht.

"je maakt me bang" zei ik, ik probeerde sirrieus te zijn maar justin kwam steeds dichter bij mijn geizcht en ik kon mijn lach niet inhouden.

"STOP HAHA" zei ik, justin schoot ook in de lach en begon me te kietelen en ik kan daar dus heel slecht tegen. 

"JUSTIN STOP AHAHAHA NEE HAAH"  riep ik, justin ging door en ik kon niet stoppen met lachen.

"Justin hahaha stop alstjeblieft ik doe alles wat je wilt" zei ik lachend, justin keek me aan met weer zo'n enge glimlach.

"oke" hij keek omhoog met zijn vinger op zijn kin.

"Kus me?" vroeg hij, mijn gezicht werd sirrieus en hij begon naar voren te leunen. Hij stopte millimeter voormijn gezicht.

"ik hou van je" zei hij maar voordat ik iets terug kon zeggen zoende hij mij. We hebben nog nooit zo gezoend en het voelde geweldig, het voelde alsof er meer liefde in zat en meer gevoel.

Hij trok terug en keek me aan met een grote glimlach. Ik keek hem aan met en kleine glimlach.

 "dames en heren het probleem is gefixt u zal  zo beneden zijn." zei de man het reuzenrat begon weer te draaien en voor ik het wist stonden justin en ik weer op de grond.

We liepen rond de kermis om de andere te zoeken. We liepen naar de spellen en daar stonden ze.

"hey waar waren jullie?" vroeg sasha met een grin op haar gezicht met haar armen over elkaar gevouwen.

"het reuzenrat maar hij liep vast" zei ik terwijl ik zeker weten rood werd.

"hmm oke" zei sasha, ik keek naar justin en hij lachde zachtjes en ik ook.

de hele avond hebben we veel lol gehad en zijn we in veel atracties geweest.

Mijn leven is perfect op dit moment. Ik heb mijn vrienden. Ik heb justin. Mijn ouders.

Ik glimlachde om mezelf en keek naar mijn vrienden. Ik hou van hun met heel mijn hart.

----------------

hey bedankt voor het lezen! EN ZATERDAG IS MIJN VERJAARDAG AAUUEEEEYYYYYYYY, het voelt helemaal niet zo eigenlijk maar ja! Het zou heel veel voor me betekenen als jullie mijn andere boek ook willen lezen.

vote

comment

volg me op twitter:@TheAvonMusic

x sophia

Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)Where stories live. Discover now