chapter 45 -

58 5 4
                                    

Haileys POV

3 maanden later...

Over 10 dagen is de grote dag de dag dat ik ga trouwen met Justin. Om eerlijk te zijn ben ik heel erg zenuwachtig want wat als ik val? Of wat als ik iets verkeerds zeg?

"Hailey je ziet er prachtig uit" zei mijn moeder, ik keek haar onzeker aan. Ik be nu mijn jurk aan het passen want wie weet was ik wel wat aangekomen en zou ik niet meer in mijn jurk passen.

"echt?" zei ik terwijl ik met mijn handen over de jurk streek en in de spiegel keek.

"echt" zei mijn moeder terwijl ze achter mij stond en een hand op mijn schouder legde.

Ik glimlachde en keek naar mezelf in de spiegel. Ik zuchtte en draaide me om.

"laten we gaan" zei ik met een glimlach. Ik liep met mijn moeder,Pattie en Sasha naar de kassa en ik betaalde voor de jurk.

We liepen de winkel uit en we reden naar mijn moeders huis. Ja Justin en ik hebben ons eigen huis al en we wonen er pas zo'n twee maanden.

Ik pakte mijn Iphone uit mijn tas en stuurde Justin een berichtje om me te vragen waar hij en Jayden waren.Evenlater kreeg ik antwoord

'we zijn op het strand met Jake en Jason '  stuurde hij terug. Ik glimlachde

'oke maar hou alsjeblieft Jayden goed in de gaten want dadelijk kruipt hij het water in x love you ' stuurde ik.

'ja ja mam x love you too:)' Ik lachde zachtjes om zijn antwoord en voor ik het wist waren we al bij mijn moeders huis. We liepen met zijn vieren het huis binnen.

Ongeveer een uur later hoorde ik de voordeur opengaan, ik stopte mijn iphone terug in mijn broekzak en keek wie het huis binnenkwamen.

Justin, Jayden, Jason en Jake.Ik stond op en gaf Justin een kus en knuffelde hem. Ik nam Jayden over van Justin en begon tegen hem te praten.

"hey heb je het leuk gehad met papa? mama heeft je gemist " zei ik terwijl ik glimlachde. Jayden lachde met o\zo'n schattig babylachje. Justin kwam naast me staan en sloeg zijn arm om me heen.

"he wat is dit?" vroeg Justin terwijl hij de jurk die in een soort zak zat optilde. Sasha pakte snel de jurk van hem af en hield het dicht ij haar.

"dat is Haileys jurk en die mag jij nog niet zien!'' zei Sasha. Justin vouwde zijn armen over elkaar en maakte een boos gezicht.

"maar ik wil het zien! kom op?" zei hij, Sasha schudde haar hoofd en keek hem aan met een boos gezicht.

 "ugh goed dan!" zei Justin en liep weg naar wie weet waar. Ik lachde en liep met Jayden naar zijn autostoeltje  "tijd om naar huis te gaan dondersteen" zei ik n Jaydens gezicht werd verdrietig en hij begon te huilen  "oh niet huilen schat voor je het weet zie je oma weer" zei ik en maakte zijn gordeltjes in zijn stoeltje vast.

Toen we thuis aankwamen liepen ik en Jusin met Jayden in zijn armen het huis binnen. Ik plofte neer op de bank en sloot mijn ogen "eindelijk thuis " zei ik uitgeput.

Justin nam plaats naast me en legde Jayden in het midden van ons en we vielen met zijn drieën inslaap op de bank.

---------------------------------------------------

10 dagen later...

 

Vandaag is de dag. Vandaag ga ik trouwen met de man van mij dromen.

Ik lag in mijn bed starend naar het plafond.

Justin was al weg naar de jongens met Jayden en ik lig nog in mijn bed terwijl ik eigenlijk al onderweg moest zijn. Je kan me wel lui noemen.

Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)Where stories live. Discover now