Chapter 36 -

59 7 1
                                    

Veronica's POV

4 Maanden later...

Justins tour is een super groot succes en ik heb besloten om niet bij mijn vader te wonen maar gewoon contact e houden omdat ik zelf ook geen goed gevoel had bij die man.

We zitten nu in de tourbus opweg naar het vliegveld omdat we naar Europa gaan! Ik heb altijd al naar Europa gewild en vooral naar Italië en Parijs!

Ik liep naar de mini keuken die in de tourbus staat. Ik keek in de koelkast en pakte een flesje water. Ik nam plaats op  de bank en keek naar justin die een paasr dansmoves aan het oefenen was.

"hailey?" vroeg hij ineens, ik keek hem aan.

"ja" zei ik, hij draaide zich om en keek me aan met een glimlach.

"ik wil dat je een paar liedjes zingt voor mijn voorprogramma" zei hij terwijl hij me aankeek met hoop en ik verslikte me bijna.

"wa wat?" zei ik verbaasd. 

"ik wil dat-" begon hij maar ik onderbak hem.

"ja ik hoorde je maar waarom?" vroeg ik

"omdat je een hele mooie stem hebt en carly kon niet komen voor de eerste 3 shows dus.." zei hij.

Ik dacht even na

"oke goed dan maar weten scooter en de andere dit al dan?" vroeg ik en hij keek me aan.

"allemaal geregeld" zei hij

oh oke

'" oh dus je ging er gewoon van uit dat ik het zou doen?" vroeg ik ,

"ja eigenlijk wel" zei hij verlegen.

---------------------------------

W waren aangekomen in LONDON YAAASS

Morgen is justins eerste concert hier en ik ben hartstikke nerveus want ik moet ook gaan optreden! voor die duizenden meisjes.

Ik liep met mijn koffer door het vliegveld met allemaal bodyguards om justin mij en de andere heen. Ik keek op en zag tientallen meisjes gillend achter hekken staan. Ik glimlachde naar ze en zwaaide.

Ik hoorde ze gillen en mijn naam roepen.

Ik keek naar justin en zag dat hij een gigantische glimlach op zijn gezicht had. Hij zwaaide naar zijn fans en gaf ze een luchtkus ( of hoe je dat ook noemt haha ).

-------------

Ik zat op het bed in de hotelkamer zenuwachtig met mijn been te trillen. Het is de volgende dag en over vanavond moet ik gaa optreden! Ik ben zenuwachtiger dan ooit en ik heb vanochtend zelf overgegeven.

Ik wilde gaan douchen maar iemand klopte op de deur. 

"KOM BINNEN!" riep ik. Een paar seconden later ging de deur open.

Scooter.

"hey" zei ik , ik keek hem vragend aan.

"hey uhm we moeten over een uur vertrekken naar het stadion dus maak je klaar en kom naar de lobby" zei hij en toen liep hij de kamer uit.

 "oke" zei ik zacht en dat maakte me nog zenuwachtiger.

"oke daar gaan we dan" zei ik tegen mezelf. Ik liep naar de badkamer en sprong snel onder de douche.

Toen ik klaar was met alles en liep de badkamer uit met een handoek om me heen. Ik liep naar mijn koffer om kleren te pakken. Ik draaide me om om weer naar de badkamer te lopen maar toen zag ik justin op het bed zitten met een grijns op zijn gezicht.

Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)Where stories live. Discover now