Haileys POV
3 weken later...
Vandaag gaat justin weer op tour voor 6 maanden. Ik wou dat ik mee kon maar dat kan niet want ik mag niet vliegen omdat ik zwanger ben. Ik sta nu met mijn moeder jason lisa en will op het vliegveld om afscheid van justin te nemen.
Ik liep naar hem toe en knuffelde hem lang "ik ga je missen" zei ik en hij keek mij aan met een glimlach en gaf mij een kus.
"ik jou ook maar die 6 maanden zijn zo om" zei hij om mij gerust te stellen. Ik keek naar mijn buik en je kon wel al een beetje zien dat mijn buik wat boller werd.
"jammer dat je het niet kan zien groeien" zei ik met verdriet.
"ik vind het ook jammer hailey maar als er iets is dan bel je mij gelijk en dan vlieg ik gewoon terug, oke?" zei hij, ik knikte mijn hoofd en glimlachde.
"kom op justin we moeten gaan!" zei scooter gestrest. Scooter is niet zichzelf sinds ik zwanger ben. Hij lijkt meer gestrest...
"ik hou van je en wees voorzichtig alstjeblieft" zei justin terwijl hij me aanviel met kusjes. Ik lachde
"ja justin en jij ook he?" vroeg ik, hij knikte zjn goofd met een brede glimlach en knuffelde mij nog een keer.
"nou kom op je moet gaan" zei ik en ik keek hem verdrietig aan. Hij zuchtte en pakte zijn koffer van de grond.
"doegh schat" zei hij en hij gaf me nog een laatste kus. Ik hield mij rechter hand op mijn buik en de andere gebruikte ik om justin uit te zwaaien. Justin liep met scooter en zijn bodyguards door de groepen mensen heen en ik bleef zwaaien totdat ik hem niet meer zag. Ik keek naar mijn buik.
"papa komt snel weer terug schat" fluisterde ik tegen mijn buik. Ik zuchtte en liep met mijn moeder, jason, will en lisa het vliegveld uit.
------------------------------------------
Ik lag op mijn bed naar het plafond te staren. Justin is nog geen drie uur weg en ik mis hem nu al...
Ik legde mijn hand op mijn buik en wreef erover. Ik zuchtte en stond op. Ik liep naar beneden en zag dat jason op de bank zat.
"hey jason" zei ik met een glimlach.
"hey zusje" zei hij terwijl hij mijn haar door de war bracht.
"hey ik ben 6 minuten eerder geboren dan jou hoor!" zei ik en lachde daarna. Jason stak zijn tong uit en we keken naar de tv.
"Justin bieberen zijn vriendin hailey brown werden gespot op het vliegveld en hailey had haar hand op haar buik? toen justn weg liep keek ze naar haar buik en fluisterde iets maar we weten niet wat! Zal hailey zwanger zijn van justin bieber? hoe zullen zijn fans reageren?" zei een vrouw van E news. Mijn ond hing open en jason keek me aan zonder iets te durven zeggen.
Ik pakte snel mijn iphone uit mijn broekzak en zocht naar justins naam bij mijn contacten.
De lijn ging twee keer over totdat justin opnam.
"hey hailey"zei hij blij, ik zuchtte en sloot mijn ogen.
"justin de media heeft het door en hoe zullen je fans reageren?" zei ik zenuwachtig.
"hailey rustig, ik heb een interview over 2 weken en dan ga ik het zeggen maar alleen als jij dat wilt, en mijn fans ja die worden boos maar mijn Beliebers zullen het accepteren hailey maak je maar geen zorgen het komt allemaal wel goed." zei hij en dat kalmeerde mij. Ik zuchtte.
"dankje justin" zei ik en glimlachde.
"geen dank schat maar ik moet weer gaan ik spreek je later" zei hij, ik zuchtte.
YOU ARE READING
Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)
FanfictionEveryone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality, love is the only thing in this world that covers up all the pain and make us feel wonderful again.