Justins POV
Ik liep mijn hotelkamer binnen en plofte neer op het bed. Ik heb net mijn concert gehouden en ik ben kapot moe.
Ik pakte mijn iphone uit mijn broekzak en opende instagram. Ik ging naar Haileys profiel en zag dat ze net iets gepost had. Ze had een foto met Sasha en Jason in het zwembad. Ik keek naar haar glimlach en ik kon de lach op mijn gezicht niet stoppen. Om Haileys glimlach te zien maakt me zo blij. Ik mis haar zo erg...
Ik opende mijn camera en maakte een selfie. Ik dacht na over een beschrijving voor onder mijn foto.
Ik typte de beschrijving en plaatste de foto.
Haileys POV
Ik opende instagram en zag dat Justin net een fto had gelpaatst. Ik keek naar de beschrijfing en las het
'Ik mis je nu al, ik wou dat ik je nu naast me had. Ik hou van je met heel mijn hart. Ik kom snel weer terug.' ik glimlachde en kreeg tranen in mijn ogen omdat ik hem heel erg mis. Ik tikte op de foto en zag dat ik getagd was.
Ik stond op van mijn bed en liep naar beneden. Ik liep naar de koelkast en pakte een brownie die ik gisteren met Jason en Sasha heb gebakken.
Die vreetbuien die je hebt als je zwanger bent zijn niet normaal zeg...
Ik hoorde de voordeur open gaan en zag dat mijn moeder de keuken binnen kwam lopen met boodschappen. Ik liep naar haar toe en omhelsde haar met een knuffel.
"hey mam" zei ik terwijl ik haar een kus op de wang gaf.
"hey lieverd" zei ze met een glimlach.
De rest van de dag heb ik in mijn kamer gehangen en heb me heel erg zitten vervelen.. saaiiiiiiiiiiiiii ugh.
Ik beloot om justin te gaan bellen op skype dus ik opende mijn laptop en belde justin. Het ging een paar keer over totdat justin opnam en zijn ggezicht op het scherm verscheen.
"HAILEYYY" zei justin blij. ik lachde en keek naar mijn handen.
"hey justin" Zei ik met een glimlach. Justin keek me aan.
"duss hoe gaat het daar? met jou en de baby?" vroeg hij, ik keek naar mijn buik en je kon al wel een beetje goed zien dat ik zwanger ben.
"het gaat goed maar ik heb wel veel vreetbuien haha" zei ik terwijl ik mijn hand op mijn buik legde.
"haha" zei justin
"he jutin ik vroeg me af eh...?" zei ik
"hey ik moet gaan spreek je later!!" zei justin snel en eindigde het videogesprek. Ik keek naar mijn handen en zuchtte.
"oke doei ik hou van je" zei ik, hij had het gesprek al beeindigt dus hij kon het niet hooren.
Ik liep naar mijn bed en plofte neer maar wel voorzichtig voor de baby.
Mijn kamerdeur barstte open en jason kwam de kamer binnen lopen met rode waterige ogen en hij stond in de deur opening vooruit te staren zonder iets te zeggen wat me best bang maakte.
"jason gaat het wel?" vroeg ik bezorgd terwijl ik voor hem stond met mijn hand op zijn schouder.
Hij keek me aan en zuchtte terwijl hij een traan liet vallen.
"Ik heb haar gisteravond voor verkering gevraagd en ze zei ja maar ik was net bij starbucks en ik zag haar met een of andere andere gast zoenen" zei hij terwijl hij naar beneden keek.Ik omhelsde hem met een knuffel en fluisterde in zijn oor dat het wel goed komt en dat ik met sasha zou praten.
Hij knikte zijn hoofd en liep naar zijn kamer. Ik pakte mijn schoenen,jas,mijn mobiel en liep het huis uit. Een paa minuten later kwam ik aan bij sasha's huis en drukte op de deurbel. Evenlater deed sasha de deur open en glimlachde ze naar me. Ik glimlachde niet terug en keek haar aan.
"wat is er?" vroeg sasha en ik keek haar aan met een 'dat weet je wel' gezicht.
"waarom neem je met mijn broertje en ga je vreemd een paar uur later?" vroeg ik en sasha kreeg schuld in haar ogen.
"hailey het spijt me" zei ze zacht. Ik lachde en rolde mijn ogen.
"dat kan je beter tegen hem zeggen want hij heeft het met zijn ogen gezien" zei ik en ik liep weg zonder nog iets te zeggen.
----------------------------------------------------------
De vogende dag werd ik wakker door een bloedneus.
Hoort dit bij zwangerschap?
Ik liep snel naar de badkamer en hield een zakdoek tegen mijn neus aan.
Toen mijn bloedneus over was liep ik naar mijn bed en keek op mijn iphone hoe laat het was.
'4:21'
jemig het is nog hartstikke vroeg.
Ik wilde mijn ogen sluiten maar mijn mobiel trilde en ik had een bericht binnen gekregen.
Ik opende het bericht
'hey schat' zei justins bericht. Ik glimlachde.
'hey :)' stuurde ik terug. Ik gaapte en mijn ogen begonnen dicht te vallen.
'ik kan niet slapen :( ik mis je...' zei justins bericht.
'ik jou ook schat ' stuurde ik terug. Ik bleef nog een tijdje met justins praten maar daarna besloot ik maar te gaan slapen.
----------------------------------
Heeeeyeyyy sorry dat deze nogal saai is... maar bedankt voor het lezen!<3
comment
vote
twitter: @TheAvonMusic
YOU ARE READING
Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)
FanfictionEveryone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality, love is the only thing in this world that covers up all the pain and make us feel wonderful again.