Haileys POV
Over een uur is justins eerste show. Hij is de hele dag al zenuwachtig aan het doen, ik bedoel dat zal ik ook zijn maar ik word er echt gek van.
"Zit mijn haar goed?" vroeg justin wat rustiger terwijl hij via de spiegel naar me keek. Ik keek hem aan
"justin het zit goed oke? het komt allemaal goed en je knallen op dat podium!" zei ik met een glimlach, justin keek me met een glimlach aan liep naar me toe. Hij bukte naar beneden en gaf me een kus op mijn lippen.
"love youuuuuuuuu" zei hij terwijl hij op me lag en mij knuffelde.
Ik wilde hem nog een kus geven maar iemand klopte op de deur
"kom binne!" riep justin, de deur ging open en daar stond scooter.
"justin je moet over 5 minuten op het podium staan kom op!" zei scooter gestrest.
"ja ik kom eraan" zei justin, scooter knikte en liep weer weg. Justin draaide zich naar mij om en keek me nerveus aan.
"het gaat je lukken justin, je kan het, nou kom op ga naar je vleugels en knallen!" zei ik, justin keek me aan met een gigantische glimlach en hij gaf me nog een knuffel.
"dankje hailey" zei hij,
Hij liep de kleedkamer uit en ik hoorde vanaf hier allemaal crew leden gestrest justins naam roepen. Ik liep de kleedkamer uit en zocht pattie. Toen ik haar zag staan in het publiek liep ik er naar toe met mijn capuchon op.
"hey pattie" riep ik want al die meiden schreeuwen erop los, Ze keek me aan en glimlachde
"hey hailey" zei pattie.
Justin kwam op met zijn vleugels en evenlater egon hij all around the world te zingen. De hele show hebben ik en pattie geschreeuwd en gedanst en ik heb echt een leuke tijd gehad. Justin keek soms naar me terwijl hij aan het zingen was en knipoogde naar me.
Toen de show afgelopen was rende ik backstage en toen ik justin zag rende ik op hem op en hij zag me, hij opende zijn armen en ik sprong erin
"zie je wel het is je gelukt!" zei ik blij, hij keek me aan met die twinkels in zijn ogen.
"het is me gelukt!" zei hij,
"ik hou van je schat" zei ik en ik gaf hem een kus op zijn lippen
"ik ook van jou" zei hij.
Toen we weg waren bij het stadion kwamen we aan bij ons hotel en justin liep ergens heen maar daarna heb ik hem niet meer gevonden. Ik denk dat hij bij scooter is ofzo..
Ik liep naar mijn hotel kamer en plofte neer op het bed van moeheid.
-------------------
hey sorry dat deze zo kort is en sorry dat ik zo lang niks had geupload. Ik heb het nogal druk en ik heel veel dingen doen voor school. Ik zal zo vaak mogelijk uploaden deze week.
comment
vote
twitter: @TheAvonMusic
love yall so so so much!
xsophia
YOU ARE READING
Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)
FanfictionEveryone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality, love is the only thing in this world that covers up all the pain and make us feel wonderful again.