Chapter 34 -

55 5 1
                                    

Haileys POV

Ik werd wakker rond acht uur en ik ga straks uit eten met justin en de crew. Ik krulde mijn haar en deed mijn make up. Ik liep naar mijn koffer en zocht voor een leuke outfit. Ik pakte mijn rode skatersrok en mijn witte croptop, mijn witte lage all stars en mijn tas. Ik liep de hotelkamer uit en liep naar de lobby waar ik met de crew afgesproken had. 

Ik liep de lobby in en zag justin, alfredo, scooter en de rest er al staan. Ik liep op justin af en toen hij mij zag kreeg hij een grote glimlach op zijn gezicht, hij hield zijn hand open zodat ik hem kon pakken. Hij bukte met zijn mond naar mijn  oor.

"je ziet er prachtig uit schat" zei hij, ik keek naar beneden en glimlachde.

"dankje" zei ik en ik had zeker weten rode wangen.

We liepen naar de auto's. Ik zat naast justin helemaal achterin en ik lag heel de weg met mijn hoofd op zijn schouder met zijn hand in mijn hand.

Ik hou van hem.

Justins POV

Toen ik hailey op me af zag lopen viel mijn mond bijna open. Ze zag en prachtig uit. Ze liep op me af en ik hield mijn hand open zodat zij hem kon pakken. Ik bukte met mijn mond naar haar oor

"je ziet er prachtig uit schat" zei ik zacht. Hailey keek met rode wangen naar beneden en kreeg een glimlach op haar gezicht.

"dankje" zei ze. We liepen naar de auto's en hailey en ik zaten helemaal achterin.

Toen we aankwamen bij het restaurant stapte ik de auto uit en liep naar haileys kant. Ik hield de deur voor haar open en ze stapte uit. Ik keek voor me en zag tientallen mannen met camera's voor de ingang van het restaurant staan. Fuck.

Mijn bodyguards dekte mij en hailey zoat de paparazzi ons bijna niet meer konden zien. Toen we binnen stonden zag ik dat mijn bodyguards hetzelfd bij de rest van de crew deden.

We namen plaats aan een lange tafel en bestelde ons eten.

Haileys POV

Ik was in gesprek met Alfredo totdat ik mijn naam achter mij hoorde

"hailey?" hoorde ik een diepe mannelijke stem zeggen. Ik keek om en zag mijn vader staan.

"uhm pap, hey" zei ik, ik keek naar justin en hij keek mijn vader met woede aan. Ik pakte justins hand en ik voelde dat hij wat rustiger werd.

"hailey heb je er al over nagedacht? over dat je na justins tour bij mij komt wonen?" vroeg mijn vader met een grin op zijn gezicht terwijl hij justin aankeek met kwaad. Ik keek nerveus naar justin en naar mijn vader.

 "pap nu even niet, kunnen we dit niet een adere keer bespreken?" vroeg ik en mijn vader knikte en liep het restaurant uit. Justin draaide zich om en zei niks meer tegen me. Ik liet hem maar en er hing een ongemakkelijke stilte.

De rest van de avond hebben justin en ik niks tegen elkaar gezegd. We liepen met de crew de lift in en toen we aankwamen bij onze kamer liepen justin en ik in stilte de hotelkamer binnen. Toen justin de deur dicht had begon hij met woede te praten.

"wat was dat?" vroeg hij met een rood gezicht.

"justin ik wiilde het tegen je zeggen ma- "  zei ik met tranen in mijn ogen. Ik kan slecht tegen ruzies.

" hailey je gaat verdomme bij die gast wonen die je heeft gekidnapt en die al die jaren nooit heeft op dirve dagen in je leven!" riep hij, ik keek weg en beet op mijn lip.

"justin hij heeft sorry gezegd en ik kon aan hem zien dat hij er echt spijt van heeft!" riep ik, justin haalde zijn hand door zijn haar en begon zenuwachtig door de kamer te lopen. Hij liep op me af en pakte mijn pols beet.

"hailey doe dit alstjeblieft niet! ik vertrouw hem niet dadelijk doet hij weer zoiets!" zei hij met een trillende stem. 

"justin ik weet nog niet eens zeker of ik het ga doen!" riep ik.

Justin  nam plaats op het bed en legde zijn hoofd in zjn handen. 

 "hailey doet dit niet! die gast die is niet goed in zijn hoofd!" zei hij zacht en toen liep hij de kamer uit. Ik stond voor het raam en keek naar buiten.

Moet ik dit doen?

Toen ik dat gesprek had met mijn vader had ik ook niet zo'n goed gevoel. Wilt hij mij afpakken van justin?

Doet hij dit alleen maar om justin pijn te doen?

Ik keek naar de sterren.

Ik liep naar mijn koffer en pakte mijn camera en mijn laptop. Ik besloot weer een video op te nemen.

Ik zette de camera klaar 

"hey guys uhm vandaag ga ik change my mind van one direction zingen" zei ik met een glimlach. Ik pakte justins gitaar die hij altijd bij zich heeft en begon te spelen.

"The end of the night

We should say goodbye
But we carry on
While everyone's gone

Never felt like this before
Are we friends or are we more
As I'm walking towards the door
I'm not sure

But baby if you say you want me to stay
I'll change my mind
'Cause I don't wanna know I'm walking away
If you'll be mine
Won't go, won't go
So baby if you say you want me to stay
Stay for the night
I'll change my mind ...." 

Toen ik klaar was zette ik de gitaar op de grond en ik keek in de camera met tranen in mijn ogen.

Ik stopte de video en ik zette hem op mijn kanaal. Ik heb al bijna 1 miljoen subcribers!

Ik staarde weer naar de sterren en barstte in tranen uit.

------------------

HEEY het valt me op dat ik heel veel hoofdstukken eindig met hailey die inslaap valt haha maar ja bedankt voor het lezen!

comment

vote

twitter: @TheAvonMusic

x sophia


Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)Where stories live. Discover now