Justins POVDe hele dag hebben we super veel lol gehad met z'n alle en Hailey was zo blij en ze had de hele dag de grootste glimlach op haar gezicht.Haileys POVToen ik plaats nam op een stoel die hier stond hoorde ik ineens mijn naam."Hailey?" vroeg een stem die ik herkende. Ik draaide me omen daar stond Britt. Ik verstijfde even en wist niet wat ik moest zeggen."Britt wat doe je hier?" vroeg ik, het is zo lang geleden sinds ik haar heb gezien.Ze nam plaats op de stoel naast mij en ze zuchtte."Ik wilde gewoon even sorry zeggen voor wat ik je allemaal heb aangedaan in het verleden. Ik was gewoon jaloers op je omdat Justin jou wilde en niet mij. Ik ben zo blij voor jullie dat jullie getrouwd zijn. En ik vind het vreselijk voor je wat je nu allemaal meemaakt." zei ze en het klonk echt dat ze heel veel spijt had. Ik glimlachde en opende mijn armen."kom hier" zei ik, Britt lachtte en knuffelde me.w"het verleden moet je achter je laten en je meot mensen hun tweede kans geven." zei ik."bedankt Hailey" zei ze en ze stond op en liep weg.Ik keek rond en zag iedereen lachen en sommigen zag ik met een verdrietig gezicht.Ik zuchtte.Wat ga ik iedereen toch missen...Hailey kom op, je mag niet opgeven. Je blijft leven,oke?Ik zuchtte weer en stond op en liep naar Jayden.De hele dag heb ik veel lol gehad met iedereen maar ik kon ook weer niet te druk doen."doegh" riep ik nog één keer zodat iedereen het kon horen. Iedereen riep doei en ik liep met Jayden en Justin naar de auto.Toen we weer bij het ziekenhuis aankwamen liep ik de lift in met Jaydens handje in mijn hand en Justins hand in mijn andere hand.Toen we aankwamen bij mijn kamer nam ik afscheid van Justin en Jayden omdat er geen bezoek meer mocht komen.Ik kroop in mijn bed en viel binnen een paar minuten inslaap.———————————————————————————————————————————————2 maanden later...Ik werd wakker met enorme koppijn.Ik heb nog een chemo gehad en mijn haar is er nu ook af.Ik probeerde op te staan maar ik was te duizelig. Alles werd zwart en ik viel op de grond maar ik kon nog maar net de alarmknop indrukken zodat er hulp kon komen. Ik drukte op de knop en even later hoorde ik dokters binnen stormen."Til haar op bij 3""1.. 2.. 3" en ze tilde me op. Ik werd zo te voelen op het bed gelegt maar daarna was ik weg omdat ik te zwak was om wakker te blijven.Justins POVIk zat met Jayden op de bank spongebob te kijken. Ik heb al heel de dag een heel raar gevoel, zo'n gevoel dat ik weet dat er iets naars gaat gebeuren...Ineens ging mijn mobiel af. Ik pakte snel en nam op."Hallo?" zei ik, ik hoorde ene zucht."Justin je moet snel naar het ziekenhuis komen, er is iets met Hailey. De rest vertel ik je wel als je er bent." zei een zware stem. Ik wist niet eens met wie ik nu aa het praten was dus ik keek naar het scherm.Will.Ik stond snel op en tilde Jayden op."kom op maatje je gaat vandaag een nachtje bij je tante logeren." zei ik, ik wilde niet dat Jayden hierbij was.Toen ik Jayden weg had gebracht reed ik snel naar het ziekenhuis.Ik stormde naar binnen en rende de trappen op omdat ik de lift te sloom vond.Geef alstjeblieft nog niet op Hailey. De tranen stroomde van mijn wangen en ik kon mijn adem niet onder controle houden.Toen ik aankwam op de goeie verdieping zag ik Will, Nathasha en Jason in de wachtkamer."wat is er gebeurd?" vroeg ik gestrest, Will zuchtte en stond op. Hij pakte mij met één hand bij mijn schouder en keek me met verdriet aan. "ze weten het nog niet zeker maar ze denken dat de tijd is aangekomen Justin.." Zei Will en toen ik dat te horen kreeg kreeg ik tranen in mijn ogen en staarde voor me uit.Nee nee nee...Ik viel op mijn knieën zonder iets te zeggen. Ik hield mijn hoofd in mijn handen maar huilde niet.Ik moet naar haar toe. Ik moet nu naar haar toe.Ik stond snel op en rende naar de kamer waar Hailey geholpen werd. Ik keek door een klein vierkant raampje en zag haar liggen op het ziekenhuis bed met allemaal slangetjes in haar armen.De tranen stroomde van mijn wangen.Hailey nee, geef niet op.Ik liep sloom terug naar de wachtkamer en nam plaats naast Jason.Jason staarde voor zich uit zonder iets te zeggen.Na een paar uur kwam er een dokter naar ons to en ik, Will en Jason stonder tergelijker tijd snel op."Hoe gaat het met haar?" vroeg ik snel en benieuwd. De dokter glimlachde zachtjes en zuchtte."Ze heeft het overleeft.. " zei hij en ik zuchtte van opluhting "MAAR ze heeft nog steeds voor een groot deel de kans dat ze elk moment toch kan overlijden... " zei hij met verdriet.Mijn hart brak bij het woord overlijden maar ik was blij dat Hailey nu nog leefde.Ik omhelsde de dokter "bedankt dokter.. "ik keek naar zijn naamplaatje "dokter Williams" zei ik. Hij glimlachde."Hailey is nog niet wakker en ze zal vandaag ook nog niet wakker worden, het is heel erg belankrijk dat ze veel rust en ze kan niet veel bezoek hebben dus wees alstjeblieft voorzichtig." zei hij, ik knikte.
—————————————————————————————————————
bedankt voor het lezen!<3 Vandaag is het 2 jaar geleden dat ik naar de Believe tour ben geweest omg😭 Laat in de comments achter als je ook naar de believe tour bent geweest<33
13042013
comment
vote
x sophia
YOU ARE READING
Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)
FanfictionEveryone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality, love is the only thing in this world that covers up all the pain and make us feel wonderful again.