Haileys POV
2 WEKEN LATER...
Ik zat op de stoel naast justin bed. De laatste 2 weken ging het heel goed met justin, hij kan weer normaal praten zonder steeds heel moe te worden en hij loopt ook steeds rond en hij kan vandaag naar huis maar dat betekent dus dat hij terug moet naar Canada en dat ik hem niet meer zie...
Justin en ik hebben het zo leuk gehad deze twee weken en we blijer dan ooit samen.
"Hey hailey vandaag ga ik weer terug naar canada" zei justin, ik keek hem verdrietig aan en ik denk dat hij het zag want hij stond op en omhelsde mij met zijn armen.
"Het komt wel goed hailey, dat beloof ik" zei hij
"justin ik wil niet dat je weer in gevaar komt mischien vind mijn vader een weg uit de gevangenis en dan gaat hij weer achter jou aan." zei ik met bangheid in mijn stem. Justin keek me aan en ik zag dat hij bang werd.
"hailey, hij zit in de gevangenis en daar is zoveel beveileging, het is onmogelijk om daar uit te ontsnappen" zei hij terwijl hij zachtjes mijn schouders beetpakte.
Ik knikte mijn hoofd en stond op.
"Kom op je moet je vliegtuig halen" zei ik, ik stak mijn hand uit zodat justin het kon vastpakken.
Justin zuchtte en pakte mijn hand, hij stond op en we liepen samen de kamer uit.
We zagen pattie staan bij de auto en we liepen ernaar toe
"klaar?" vroeg pattie met een warme glimlach.
"ja" zei justin ik hoorde de verdriet in zijn stem.
"kan ik meegaan naar het vliegveld?" vroeg ik aan pattie, pattie keek me even aan en knikte
Ik stapte de auto in en justin en pattie ook.
We reden in stilte naar het vliegveld. Toen we daar aankwamen haalden pattie en ik de koffers uit de auto , we liepen naar binnen en evenlater riep een vrouw om dat het vliegtuig naar canada over een half uur vertrok.
"Ik zal je missen justin" zei ik terwijl ik hem knuffelde
"ik jou ook hailey" zei hij zachtjes in mijn oor.
ïk hou van jou" zeiden we tergelijk. We keken elkaar aan en schoten in de lach
"kom op justin we moeten gaan" zei pattie terwijl ze aan kam lopen. Justin keek om naar pattie en knikte zijn hoofd.
"ik kom eraan"zei hij, hij leunde naar voren en zoende me
Ik zoende natuurlijk terug.
Hij trok terug en bukte om zijn koffers op te pakken.
"tot snel hailey" zei hij
"tot snel justin" zei ik. Hij liep weg met pattie en ik zwaaide ze uit totdat ik ze niet meer zag lopen.
Dit is één van die moeilijke momenten in je leven. Ik liep het vliegveld uit en begon naar huis te lopen. Toen ik bijna in mijn straat aankwam begon het ineens heel hard te regenen.
Natuurlijk weer op zo'n moment dat ik buiten loop met verdriet. wauw. Typisch.
Ik deed de voordeur open en deed het achter me dicht.
"HEY SCHAT!" riwp mijn moeder vanaf de keuken. Ik liep naar de keuken en oen ik binnenkwam keek me moeder me aan met grote ogen
"oh my god hailey ga je alstjeblieft douchen voordat je ziek wordt." zei ze met een bezorgde stem.
Ik liep naar boven zonder iets te zeggen en liep de douche in. ik kleede me uit en deed de douche aan.
Ik ga justin te erg missen.
Ik kan niet zonder hem leven.
Toen ik klaar was met alles liep ik naar miojn kast en trok mijn pyjama aan.
Ik liep naar mijn bed en plofte erop neer.
Ik dacht aan justin en de leuke tijden die we samen hebben en dat was toen ik tranen uitbarstte. Ik huilde hard in één van mijn kussen en ik denk dat iemand me gehoorde had want iemand klopte op mijn deur
"hailey gaat het wel?"
jason
"ja tuurlijk" zei ik zo blij mogelijk maar dat mislukte want mijn stem brak toen ik tuurlijk zei.
"nee het gaat niet met je ik hoorde je huilen" zei jason terwijl hij mijn kamer binnen kwam lopen en op mijn bed zat. Ik zat op en het was even stil totdat ik de stilte onderbrak.
"ik ga hem zo erg missen jason" zei ik terwijl mijn stem weer brak en ik weer in tranen uitbarstte. Jason sloeg zijn armen om me heen en hield me stevig vast terwijl hij zei dat alles goed komt.
"Dankje jason, je bent de beste broer ooit" zei ik terwijl ik mijn tranen van mijn gezicht voog.
"Relaties hebben zo zijn up en downs maar het komt wel goed hailey, jij en justin hebben iets heel speciaals wat maar weinig mensen kunnen hebben." zei hij, en dat zette me aan het denken.
"bedankt" ik gaf jason een glimalch en toen liep hij mijn kamer uit. Ik kroop onder mijn dekens en viel in slaap.
---------------------------------
badnkt voor het lezen! neem ff een kijkje naar mijn video aan de zijkant! Ik had gewoon zin om een video te maken dus ja haha... en ik ben over twee weken jarig maar ik heb echt geen idee wat ik moet vragen als cadaue dus als je een idee hebt laat een comment achter! danku!
comment
vote
volg me op twiiter: @TheAvonMusic
loveyou!!!
YOU ARE READING
Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)
FanficEveryone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality, love is the only thing in this world that covers up all the pain and make us feel wonderful again.