Haileys POV
"MAMMM HEB JEMIJN ROZE BIKINIGEZIEN?!" riep ik terwijl ik de trapaf rende.Vandaag vertrekken ik, sasha, jake, justin en alex naar california. Ik ben echt nerveus want dan zie ik mijn oude vrienden weer, ik hb ze niet gesproken sinds ik hiereen ben verhuisd dus dat maakt me nog nerveuser..
Ik rende naar de achtertuin waarmemoeder en will zaten,
"mam weet je waar mijn roze bikini is?" vroeg ik nog een keer wnt ik denk niet dat ze me de eerste keer gehoord heeft.
"uhm ja die heb ik al in je kast gelegd. " zei ze,sirrieus daar heb ik net een uur zitten zoeken.
"oke dankje" zei ik en ik rende weer naar boven.
De rest van de ochtend heb ik mijn koffer in gepakt,ik keek nog één keer of ik alles had en dan kon ik gaan. Ik liep naar mijn nachtkastje en pakte mijn iphone+oplader, mijn laptop en mijn schoenen die onder mijn bed lagen.
Ik liep voorzichtig met mijn koffer de trap af en liep naar de woonkamer om afscheid te nemen van memoeder,will,jason en lisa.Jason kwam als eerste naar me toe
"wees voorzichtig en als iemand je iets aandoet belme dan gelijk en dan ben ik er oke?" zei hij, dit is waarom ik zoveel van hem hou.
"zal ik doen" zei ik terwijlik hem een knuffel gaf.
Ik nam afscheid van de rest en liep naar buiten waar sasha ope stond te wachten met haar nieuwe auto.
"heeyy girl klaar voor california?" vroeg ze
"meer dan klaar" zei ik ik liet haar niet merken dat ik nerveus was.
We reden naar het vliegveld waar de jongens op ons wachten. We liepen naar binnen en ik zag justin al staan, hij zag mij ook en liep op me af met een grote glimlach.
"hey babe" zei hij terwijl hij een kus opmijn lippen gaf en een knuffel. Ik keek hem aan en knikte met een glimlach.
"komop we moeten ons vliegtuig halen." zei alex terwijlhij met de tickets voor onze gezichten waaide.
Justin en ik pakte elkaars hand en liepen met onze koffers achter de andere aan.
----------------------------------
"hailey wakker worden we zijn er" zei iemandzachtjes in mijn oor.Ik deed mijn ogen langzaam open en zag dat justin met een grote glimlach over me heen hing.
WACHT WE ZIJN ER?!
Mijn ogen schoten weer open enik schoot omhoog. Ik pakte snelmijn spullen en ik hoorde justin lachen
"rustig aan haha" zei hij, ik keek hem aan en rolde mijn ogen.
We liepen allemaal het vliegtuig uit en liepen naar onze taxi die op ons stond te wachten.We stapte allemaal in en ik zat naaast justin aan de linker kant en alex aan zijn rechterkant en jake en sasha zaten voor ons naast elkaar.
"hey jongens?" vroeg jake,iedereen keek hem aan. hij bleef stil...
"wat wilde je zeggen?" vroeg alex.
"houden jullie ook zo van skittles?" vroeg hij, is ie high ofzo... what the fuck?
Justins hoofd schoot naar jakes kant en ik kon merken dat justin helemaal blij werd.
"omg yaasss skittles zijn geweldig" zei hij terwijl hij zijn hoofd naa achter haalde.
oke dan...
sasha alex en ik keken elkaar raar aan maar besloten het domme gesprek tussen justin en jake maar te negeren.
We kwamen aan bij ons hotel en we stapte allemaal uit de taxi.
"laat mij dat maar dragen" zei justin terwijl hij mijn koffer beet pakte.
"justin alstjeblieft dat hoef je echt niet te doen" zei ik terwijl ik de koffer probeerde terug te pakken maar hij trok zich terug.
"nee ik wil het doen,ik doe alles voor mijn prinsesje" toen hij dat zei kon ik aan mezelf merken dat ik rood werd.
"goed dan" zei ik. ik gaf het op want we weten allemaal dat ik dit niet ging winnen.
We liepen het hotel binnen en alex liep naar de balie om ons in te checken. Dit hotel is best luxe hoor..
Alex kwam terug met de kamer sleutels en we liepen naar de lift. Ik keek naar justin en hij keekme aan met een glimlach.
we kwamen aan bij onze kamers, ik en sasha slapen op 1 kamer, jakejustin en alex slapen met zijn drieen op1 kamer.
sasha en ik liepen onze kamer binnen en plofte neer op ons bed.
"ik ben zooo moe" zei sasha met haar hoofd in haar kussen.
"ik ook ugh" ik deed mijn ogen dicht en viel in slaap, het kon me niet schelen wat sasha allemaal zei hha sorry.
-------------------
hey sorry dat deze nogal saai is...maa het volgende hoofdstuk wordt wel langer en leuker!neem ook een kijkje naar mijn andere oek "stalked en stolen" !
comment
vote
volg me op twitter: @TheAvonMusic
loveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
x sophia
YOU ARE READING
Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)
FanfictionEveryone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality, love is the only thing in this world that covers up all the pain and make us feel wonderful again.