Chapter 16 -

55 4 1
                                    

Haileys POV

Ik schoot wakker van een dicht gaande deur...

Ik keek naast me en zag dat justin nog sliep.

Hij is zo schattig als hij slaapt haha.

Ik liep zachtjes van de trap af en keek voorzichtig om het hoekje om te kijken wie het huis binnen kwam.

Mijn ouders.

Die hebben mij nog wat te vertellen..

Ik liep verder naar beneden en besloot om mijn moeder en "vader" te ondervragen.

"Hoe was de reis naar new york?" vroeg ik, ze zijn voor 3 dagen naar new york geweest zonder mij..

"het was leuk" is alles wat mijn moeder zei.

"Hey mam ik heb een vreemde brief gekregen eedergisteren" zei ik, ik zag dat mijn moeder hoofd snel naar mijn kant toe draaide. Ik nam plaats aan de keukentafel en mijn moeder ook.

Ik ging haar niet vertellen dat ik van justin weg moest blijven van mijn echte vader maar wel dat will mijn echte vader niet is.

"nou wat stond er op?" zei ze

pff haha.

"Dat will mijn echte vader niet is en dat mijn echte vader mij elke dag in de gaten houdt." zei ik zonder emoties in mijn stem.

Mijn moeder ogen werden verdrietig en boos.

"liefie laat het me uitleggen" zei ze tewijl ze op mij afliep met zo'n nep gezicht

"nee mam ik heb al genoeg uitleg gekregen en ik snap niet waarom je mij niet zou vertellen dat will mijn echte vader niet is! Al die jaren dacht ik dat hij mijn echte vader was maar nee jullie moeten weer tegen me staan liegen net zoals iedereen!" dat was het laatste dat ik en ik rende  naar boven om justin te halen en om mijn geld en kleding te pakketn.

Ik barste mijn kamer in en ik liep naar mijn inloop kast om mijn tas en kleding te pakken.

"hey wat doe je?" ik hoorde een slaperige stem achter me

Justin

"Hier weggaan"  zei ik, ik keek justin aan en ik zag dat hij sirrieus werd.

"heb je het je moeder vertelt?" zei hij, ik kon aan zijn stem horn dat hij heel sirrieus was.

"ja en ik wil haar nooit meer zien en die will ook niet" zei ik.

Hoe kon ze het me niet eerder vertellen?!

Ze houdt dit gewoon geheim voor al die jaren dat ik leef!

Ik hoorde justin zuchten en ik hoorde een kleine 'oke'.

"Kom op let get outta here" zei  ustn, ik trok snel een zwarte legging aan en een trui en pakte mijn mobiel en liep met justin naar beneden.

Toen we beneden aanwamen zag ik mijn moede en mijn zogenaamde vader op de bank zitten alsof er niks aan de hand was. Mijn moeder keek op en toen ze mij zag met mijn tas sprongen de tranen in haar ogen.

"Nee hailey alstjeblieft doe dit niet." zei ze ze liep naar me toe en probeerde mijn schouders zachtes te pakken. Ik trok terug en pakte justins hand. Wil deed niet eens de moeite om me ven aan te kijken.

"ik heb gewoon even wat tijd nodig, sorry mam" zei ik, ik pakte justin hand en we liepen samen et huis uit.

We stapte in zijn auto en het was even stil

"je kan wel bij mij blijven totdat je er weer klaar voor bent om terug te gaan" zei justin

"bedankt justin" zei ik, ik liet een traan vallen maar veegde het snel weer weg zodat justin het niet zag.

"geen dank hailey, je weet dat ik er altijd voor je bent." 

Justin startte de auto en we reden naar zijn huis toe.

--------------------------------------------------------

Heeeeyyy sorry dat deze zo kort was maar vandaag komen er meerdere hoofdstukken dus maak je geen zorgen! :)

comment

vote

en volg me op twitter : @TheAvonMusic

love yall

- sophia

Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)Where stories live. Discover now