Haileys POV
Mijn "vader".
De man die justin bijna had vermoord
De man die ik nooit meer wilde zien
De man waarbij ik dacht dat hij opgepakt was.
"wat doe je hier?" vroeg ik bang en boos tergelijk. Hij keek me rustig aan.
Dat is nieuw
"Hailey wat ik heb gedaan was stom en-" zei hij maar ik onderbrak hem
"waarom?" vroeg ik "waarom heb je dat gedaan? je had bijna justin vermoord!" zei ik. Hij keek me schuldig aan en ik keek weg.
"Hailey ik wilde gewoon dat je weer bij mij kwam wonen ik wilde je terug" zei hij, ik keek hem weer aan. Ik zuchtte en vouwde mijn armen over elkaar heen.
"maar als je wilde dat ik weer bij je terug kwam waarom deed je justin dan pijn?" vroeg ik. Hij keek naar beneden.
"omdat ik zag en wist hoeveel pijn justin je had gedaan en ik zag hoe moeilijk je het had.
"ja maar het is allemaal nu weer goed en justin heeft allang sorry gezegd en ik ben dol gelukkig met hem nu" zei ik, hij keek me aan met een kleine glimlach.
"en daar ben ik blij om hailey maar ik ben niet gelukkig en de enige manier om weer gelukkig te zijn is dat je weer bij mij komt wonen of als we gewoon contact houden" zei hij, ik keek hem even aan
Waarom niet?
ik kan hem natuurlijk niet gelijk vertrouwen maar ik kan hem wel een kans geven, toch?
"weet mama dit?" vroeg ik, hij keek me aan met hoop en knikte zijn hoofd.
"oke ik geef je een kans maar als je die verpest dan ben ik gelijk weer weg" zei ik, hij liep op me af en omhelsde me. Ik knuffelde niet terug want ik vertrouw hem natuurlijk nog niet.
"Maar ik ben wel maanden bij justin voor justins tour" zei ik, hij knikte zijn hoofd.
"en na de tour kom ik niet gelijk bij jou wonen natuurlijk, we moeten dit eerst met mama overleggen en ik kan je nog niet voor 100% vertrouwen. We blijven gewoon contact houden deze maanden dat ik weg ben en dan zien we wel" zei ik, ik vind het idee van bij hem wonen niet prettig maar ik denk dat hij er echt spijt van heeft en ik wil hem wel een kans geven.
Ik heb nog wat gepraat met mijn vader en na een half uur ging ik weer terug naar de hotelkamer en sprong onder de douche om mezelf klaar te maken.
Toen ik klaar was met mezelf klaar maken hoorde ik de kamerdeur open gaan, Ik keek naar de deur en zag dat justin daar stond met een bezweet voorhoofd.
"waarom zo zweterig?" vroeg ik, hij keek me aan met zo'n 'DUH' gezicht
ühm ik ben naar de sportschool geweest" zei hij, hij liep op me af en ik wist niet wat hij wilde doen maar het maakte me bang.
Ik kroop naar achtere maar justin sprong al op me met zijn zweet lichaam
ieuw
"ieuw ieuw justin ga van me af haha" riep ik lachend.
"nope" zei hij terwijl hij zijn hoofd als een klein kind schudde.
"please?" zei ik met van die puppy ogen.
"als je zegt dat je van me houdt?" zei hij met een glimlach.
"ik hou van je super super veel!! nou ga van me af" zei ik met eem gigantische glimlach.
Ik ga justin nog niet vertellen over mijn vader. Ik wacht nog een tijdje.
Justin rende de badkamer in en evenlater hoorde ik de douche aangaan en justin zingen.
Ik keek naar de tijd
'15:34'
Ik ben kapot.
Ik sloot mijn ogen en viel in slaap.
-----------------------
haaiiiiiiiii bedankt voor het lezen!
comment
vote
twitter: @TheAvonMusic
x sophia
YOU ARE READING
Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)
FanfictionEveryone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality, love is the only thing in this world that covers up all the pain and make us feel wonderful again.