Haileys POV
Vandaag is justins laatste show en dan over 3 weken gaat hij weer voor 6 maanden op tour.
Ik liep naar justins kleedkamer en klopte zachtjes op de deur.
"kom binnen" hoorde ik justin zachtjes zeggen. Ik liep naar binnen en nam plaats op de bank die hier staat.
"hey ik wilde je succes wensen" zei ik met een glimlach.
"dankje" zei justin terwijl hij zijn schoenen aan trok.
Ik wilde justin een kus geven maar iemand klopte op de deur.
"justin je moet over vijf minuten op!" zei scooter. Justin knikte zijn hoofd en liep naar me toe.
"ik zie je na de show" zei hij terwijl hij mij een kus gaf.
Justin liep de kleedkamer uit en ik bleef nog even zitten. De laatste paar dagen ben ik heel moe en misselijk.. vooral 's ochtends...
Ik liep de kleedkamer uit en begon sasha te zoeken. Sasha en de andere zijn hiereen gekomen voor justins concert.
Ik zag haar bij de snacks staan.
"sasha?" vroeg ik terwijl ik een appel pakte van de tafel. Ze keek me vragend aan.
"wat is er hails?" vroeg ze, ik wilde antwoorden maar ineens begon ik me heel erg misselijk te voelen dus ik rende naar de toiletten en hing met mijn hoofd boven de wc en kotste alles eruit.
Sasha kwam binnen rennen en keek verbaasd toen ze mij zo zag.
"hailey je moet terug naar het hotel, ik geef het wel door aan scooter zodat hij het tegen justin kan zeggen" zei ze, ik knikte mijn hoofd en stond voorzichtig op.
Een paar minuten later liepen we al naar de auto om terug naar het hotel te gaan.
Toen we eenmaal in de auto zaten keek sasha me aan.
"hailey het is meschien een rare vraag maar hebben jij en justin laatst sex gehad?" vroeg ze, ik keek haar aan en toen schoot het bij me binnen
nee dat kan niet?
ik ben toch niet zwanger?
Ik keek haar met grote ogen aan.
"sasha " zei ik, sasha keek me verbaasd en geschrokken aan.
"no way hailey" zei ze. Ik keek met nog steeds grote ogen het raam uit.
Ik bedoel ja justin en ik hebben het één keer gedaan.
Sasha vroeg aan de chauffeur of we even ergens konden stoppen om een zwangersschaps test te halen en de chauffeur knikte zijn hoofd. Sasha sprong snel de auto uit en haalde snel een zwangersschap test.
Toen ze terug was reden we snel naar het hotel en liep s=zo snel mogelijk naar mijn hotelkamer.
Toen we aankwamen in mijn hotel kamer gaf sasha snel de test aan mij en ik liep snel de badkamer in.
Toen ik alles gedaan had keek ik op de stick en ik kon mijn ogen niet geloven.
Ik ben zwanger....
Ik liep snel de badkamer uit en stond zonder iets te zeggen ,et de stick in mijn hand vooruit te staren.
"no way hailey omg" zei sasha. Ik nam rustig plaats op het bed en kon geen woorden uit mijn mond krijgen.
" hailey we gaan je allemaal helpen en ik weet zeker dat justin je zal steunen en een goede vader zal worden" zei ze, ik glimlachde naar haar en knikte mijn hoofd.
Ik kon het nog steeds niet geloven.. er groeit een kind in mijn buik en ik wordt over 9 maanden een moeder... ik ben pas achttien en bijna negentien...
"Ik laat je wel even alleen" zei sasha. ikm knikte en kroop onder de dekens. Sasha liep stil de kamer uit en sloot zacht de deur.
Ik dacht aan hoe ik dit moest vertellen aan justin...
--------------------------
De volgende dag werd ik wakker met een arm om me heen. Ik draaide me voorzichtig om en zag justin rusitg slapen. Ik glimlachde.
Ik bukte en gaf justin een kus op zijn wang. Ik stond op en sprong onder de douche.
Toen ik klaar was met douchen en aankleden liep ik naar het bed en pakte mijn iphone en keek op twitter en instagram etc..
ongeveer een half uur later werd justin wakker.
"goedemorgen slaapkop" zei ik, ik glimlachde en justin rolde zijn ogen.
"goedemorgen"zei hij en hij gaf mij een kus op mijn wang.
Justin liep de badkamer in en evenlater hoorde ik de douche aan gaan.
Ik weet nog niet hoe ik het tegen justin ga zeggen. Ik heb de hele nacht liggen nadenken maar ik weet het gewoon niet.
----------
Ik was nu met justin en de crew in een soort klein parkje ofzo..
Ik zat aan een picknick tafel en keek naar de andere die allemaal aan kloe waren haha. Justin liep naar me toe en nam plaats naast me aan de picknick tafel.
"wat is er? want je zit hier zo alleen?" vroeg justin, ik keek hem aan en zuchtte.
"justin ik moet iets zeggen" zei ik en justin keek me aan met een verward gezicht.
"wat is het?" vroeg hij, ik zuchtte zenuwachtig.
"ik ben zwanger" zei ik met mijn ogen dicht. Ik deed mijn ogen open en justin keek me aan met een verbaasd gezicht maar hij zei niks.
"oh sorry ik " zei ik en ik voelde me zo stom.
" nee nee nee hailey" zei justin snel hij pakte me bij mijn schouders beet en keek me aan met een glimlach.
"we gaan hier samen voor zorgen en natturlijk gaat het moeilijk worden maar ik ben er voor je en we doen dit samen oke?" zei hij, ik keek weg en liet een traan vallen.
"Oke" zei ik zachtjes, justin veegde mijn traan weg met zijn duim en omhelsde mij mt een knuffel.
"het wordt moeilijk maar het is het waard hailey, maak je maar geen zorgen we doen dit samen." zei hij zacht in mijn oor. Ik knikte.
"wanneer wil je het tegen de andere zeggen?" vroeg justin, ik dacht even na.
"zo snel mogelijk" zei ik, justin keek me aan en knikte zijn hoofd.
"wat dacht je van nu? " vroeg hij, ik dacht er even over na maar ik knikte toch mijn hoofd.
"oke" zei hij
"JONGENS EVEN HIER KOMEN HAILEY EN IK MOETEN WAT TEGEN JULLIE ZEGGEN!" riep justin en evenlater zat iedereen aan de picknick tafel.
Justin pakte mijn hand vast en ik haalde zenuwachtig adem.
"dus wat is er?" vroeg jake. Al mijn vrienden zijn hier nu ook.
"uhm.." zei ik.. ik moet het nu gewoon zeggen.
Ik keek iedereen aan en ze hadden allemaal dat vragende gezicht.
"ik ben zwanger" zei ik en iedereen keek me verbaasd aan.
------------------------
bedankt voor het lezen!
EN OMG JUSTINS NIEUWE LIED IS ZO LEUK EN COOL EN OMG ASDFGHJL HET IS PERFECT! ik heb het lied aan de zijkant gezet dus j haha maar het is gewoon perfect en ik kan niet stoppen met luisteren! :)
comment
vote
twitter: @TheAvonMusic
x sophia
YOU ARE READING
Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)
Hayran KurguEveryone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality, love is the only thing in this world that covers up all the pain and make us feel wonderful again.