Justins POV
Ik opende mijn ogen en keek naar Hailey, ik had mijn armen om haar heen en ze lag met haar hoofd op mijn buik. Ik kroop voorzichtig onder haar vandaan en stapte uit bed. Ik liep naar de keuken en pakte alle ingrediënten die ik nodig had voor het ontbijt.
Een uur later had ik pancakes, sinassappelsap en veel meer andere dingen en net optijd hoorde ik Hailey de trap af lopen.
"goedemorgen" zei ik terwijl ik het laatste op de tafel zette.
"heb jij dit allemaal gemaakt?" vroeg ze met een glimlach. Ik knikte.
"dit ziet er geweldig uit! dankje" zei ze ik bloosde en keek naar beneden. Hailey gaf mij een kus en we namen plaats aan de tafel om te eten.
"dus wat gaan we vandaag doen?" vroeg ze
"we gaan met dolfijnen zwemmen" zei ik en ik keek haar expres niet aan want ik wist dat haar mond open viel en haar ogen open vielen.
"je maakt een grapje" zei ze nog steeds met grote ogen.
"nee echt niet, we moeten over een uur al weg" zei ik terwijl ik naar mijn horloge keek.
"oh my god ik heb er echt zin in!" zei ze met de grootste glimlach ooit. Ik hou ervan om haar zo gelukkig te zien.
Haileys POV
Met dolfijnen zwemmen is altijd al één van mijn grootste dromen geweest en nu gaat het eindelijk gebeuren! yaay.
Ik heb net gedouched en ik heb mijn bikini al aan. Ik liep snel naar Justin toe met een grote glimlach.
"kom op we gaan!" zei ik en ik stond te springen van geluk.
"ja ja rustig haha" zei justin terwijl hij zijn schoenen aantrok. Hij stond op en pakte mijn hand vast.
"nu kunnen we gaan"zei hij met een grijn. Ik rolde mijn ogen maar schoot toch in de lach.
We liepen ernaar toe omdat het toch dichtbij was.
Toen we er waren moesten we een vrouw volgen naar de kleedkamers om een pak aan te trekken.
Ik trok het pak aan en liep de kleedkamer uit. Justin stond al buiten te wachten en toen ik aankwam lopen keek hij mij van top tot teen aan.
"damn je bent sexy met dat pak aan" zei hij terwijl hij op zijn lip beet. Ik rolde mijn ogen en liep naar de vrouw met Justin achter me aan.
We kwamen aan bij het water en ik zag drie dolfijnen die vrolijk door het water zwommen.
"awwwwwggg" zei ik terwijl ik met volle aandacht naar de dolfijnen keek.
"kom op" zei Justin die achter de vrouw aanliep. Ik rende erachter aan.
"dit is zo cool!" zei ik, Justin sloeg zijn arm om me heen en gaf een kus op mijn wang.
"ik ben blij dat je het leuk vindt hier" fluisterde hij in mijn oor. Ik glimlachde en we liep samen weer naar de vrouw.
-----------------------------------
Het zwemmen met de dolfijnen was zo stoer! En ik heb erzelfs één een kusje gegeven en omg!
"dus wat wil je nu doen?" vroeg Justin, ik dacht even na maar ik was nogal moe.
"kunnen we gewoon op onze kamer chillen en een film kijken ofzo?" vroeg ik en Justin knikte en we liepen hand in hand terug naar het hotel.
--------------------------------------
1 week later.,.
Onze huwelijksreis naar Hawaii was super leuk en we hebben super veel leuke dingen gadaan.
Justin en Jayden zijn naar de supermarkt omdat ik vergeten ben om melk te halen. Ik wilde op de bank gaan zitten maar ik werd ineens heel erg duizelig en kreeg barstende koppijn. Ik nam rustig plaats op de bank en legde mijn hoofd in mijn handen en haalde rustig adem. Mijn hoofd begon heel hard te bonken en ik werd steeds duizeliger. Ik voelde iets uit mijn neus lopen dus ik voelde met mijn wijsvinger voorzichtig onder mijn neus. Ik keek naar mijn vinger en er zat bloed aan.
Ik heb een bloedneus.
Ik stond voorzichtig op en liep naar de keuken om een doekje te pakken.
Wat is dit ineens?
Hoe kan dit?
Toen mijn bloedneus over was leunde ik met mijn handen tegen het keukeneiland aan en hield mijn hoofd naar beneden omdat ik nog steeds heel erg. Ik hoorde de voordeur opengaan en ik hoorde Justin roepn dat ze thuis waren.
"waar is mama Jayden? ga haar maar zoeken. Kom op maatje" zei Justin met een kinderstemmetje. Ik zag ze in mijn ooghoek de keuken binnenlopen en Jayden liep op me af terwijl Justin stil bleef staan en naar me keek.
"mama mama?" zei Jayden terwijl aan mijn broek trok. Ik keek voorzichtig naar Jayden en zuchtte. Alles werd wazig.
"Hailey wat is er?!" zei Justin terwijl hij snel op me af liep. Hij pakte me beet en alles werd zwart en ik was weg.
Justins POV
Ik ving Hailey net op tijd zodat ze niet op de grond viel.
"Hailey word alstjeblieft wakker!" zei ik en ik keek gestrest om me heen en zxag Jayden daar hopeloos staan met een vinger in zijn mond en tranen in zijn ogen.
"Maak je geen zoregn jay alles komt goed." zei ik en Jayden knikte maar had nog steeds een verdrietige uitdrukking op zijn gezicht.
"Blijf bij me Hailey! geef niet op alstjeblieft" zei ik in haar oor. Ik pakte snel mijn Iphone uit mijn broekzak en belde 112.
Na ongeveer vijftien minuten kwam de ambulance en Hailey werd er snel ingeplaatst.
Ik bracht Jayden snel naar onze buuren waar wij een hele goede band mee hebben want ik wilde niet dat hij Hailey zo zag.
De ambulance reed snel naar het ziekenhuis en ik hield de hele weg Haileys hand vast en liet hier en daar een paar tranen vallen.
We kwamen eindelijk aan bij het ziekenhuis en ze brachten Hailey snel naar een kamer.
Ik wachtte zenuwachtig in de wachtkamer. Ik had iedereen al gebeld, ze zouden hier zo kunnen zijn.
"JUSTIN HOE GAAT HET MET HAAR?!" vroeg Jason terwijl hij met tranen en wild haar uit de lift kwam rennen.
"ik weet het niet Jason, ik kwam thuis met Jayden van de supermarkt en Hailey deed heel raar en ze gaf geen antwoord op mijn vragen en toen viel ze ineens op de grond en- " zei ik met tranen in mijn ogen. Sasha kwam naar me toe rennen en sloeg haar armen om mij heen.
De rest van haar familie kwam en we wachtte allemaal ongerust in de wachtkamer.
Na ongeveer 4 uur kwam er een dokter naar ons toe. Ik stond snel op en Jason werd wakker en stond ook op.
"uhm ik heb slecht en goed nieuws, het slechte nieuws wil ik eerst tegen Hailey zeggen als ze wakker is maar het goede nieuws is dat ze nu wel oke is en dat ze over twee of drie uur wakker zal worden.
Oh gelukkig
Ik zuchtte.
Ze leeft nog gelukkig.
"bedankt" zei ik tegen de dokter en de dokter knikte zijn hoofd.
---------------------------
bedankt voor het lezen!
vote
comment
houvanjullie!!!
x sophia
YOU ARE READING
Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)
FanfictionEveryone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality, love is the only thing in this world that covers up all the pain and make us feel wonderful again.