chapter 46 -

50 5 0
                                    

Justins POV

"Willen de bruid en de bruidegom naar de dansvloer komen?" vroeg de DJ. Ik stond op en hield mijn hand uit naar Hailey zodat zij hem kon pakken. Hailey pakte mijn hand beet en ik trok haar voorzichtig mee de dansvloer op. All of me van John Legend kwam op en Hailey en ik begonnen sloom te dansen. 

"deze dag is perfect" zei Hailey terwijl ze haar hoofd op mijn schouder legde. Ik hield haar wat steviger vast  "ja inderdaad" zei ik met een glimlach. Ik ben trots dat Hailey de mijne is. Niemand pakt haar van mij af.

"Cause all of me

Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections" Ik keek op naar het podium en zag de john legend daar staan. Ik tikte Hailey aan op haar schouder en ze keek me aan maar ik wees naar het podium en ze keek erheen en haar ogen werden heel groot.

"oh my god" zei ze. Ik glimlachde omdat ze zo blij was een we dansde verder op de muziek. Toen Het lied klaar was stonden Hailey en ik op de dansvloer naar elkaar te kijken maar we werden onderbroken  "gefeliciteerd Mr. en Mrs. Bieber ik wens jullie veel geluk en ik hoop dat jullie nog vele jaren bij elkaar blijven" zei John en ik keek naar Hailey en ze had een grote glimlach.  "Ik wens jullie nog een hele fijne avond en het was een plezier om voor jullie te zingen!" zei john en toen begon de muziek weer en liep hij het podium af.

Hailey en ik hebben een hele leuke avond gehad met onze familie en vrienden. Hailey en ik waren nu buiten met iedereen om ons heen. Hailey nam afscheid van iedereen en gaf ze moest lachen om iets maar ik wist niet wat. Ik keek naar haar en kon de lach niet van mijn gezicht halen.

"yo justin zorg goed voor voor haar he?" vroeg Jason ik keek hem aan en gaf hem zo'n mannelijke knuffel (A/N lol wat?XD) "natuurllijk" zei ik en Jason gaf een klop op mijn schouder en hij liep weg. Ik liep op Hailey af en legde mijn handen op haar heupen en ik kon voelen dat ze schrok. Ze draaide haar hoofd om en glimlachde  "we moeten gaan anders missen we onze vlucht" fluisterde ik in haar oor. Hailey knikte en liep nog even snel op Jayden af en ik liep achter haar aan.

"ik ga je missen kleine, zorg goed voor oma ja? " zei ze terwijl ze Jayden in haar armen hield. Ik aaide over zijn hoofdje en gleed met mijn wijsvinger over zijn wangetje heen  "niet te veel achter de meiden aanzitten he Jay" zei ik terwijl ik zachtjes lachde  "doei kleintje" zei ik terwijl ik een kus op zijn hoofd gaf.Hailey nam afscheid van hem en gaf hem aan haar moeder. Hailey en ik zwaaide naar iedereen en we stapte in de auto.

''HAILEY MAG IK JE OREO'S OPETEN?!" riep Alfredo terwijl hij  achter de auto aan rende. Ik lachde en reed wat langzamer. Hailey stak haar hoofd uit het raampje en riep  "OKE MAAR LAAT ONS HUIS ALSTJEBLIEFT IN EEN PLEURESZOOI ACHTER" riep ze terug terwwijl ze lachde. Ze stak haar hoofd weer terug en zuchtte  "dus waar gaan we op vakantie?" vroeg ze en ik grijnsde.

"dat is nog een verrassing" zei ik terwijl ik voor me uit keek om op de weg te letten.

 "ugh waarom moet je van alles een verrassing maken?!" zuchtte ze en ze gooide haar hoofd naar achteren.

"omdat ik van verrassingen houd" zei ik alsof het het logsichte antwoord ooit was.

"ugh" zei ze.

------------------------------

Haileys POV

"wakker worden schat we zijn er" zei een zware stem terwijl het me wakker schudde. Ik opende voorzichtig één oog en keek wie het was. Justin.   "we zijn er" zei hij nog een keer.

"waar zijn we?"  vroeg ik want hij wilde niet zeggen waar we heen gingen met onze huwelijks reis... tsss.

"Hawaii"  zei hij en mijn ogen werden gelijk groot. 

"OH MY GOD ZIJN WE IN HAWAII?"  riep ik en ik sprong snel van mijn plaats af en keek uit het vliegtuig raampje maar ik zag alleen maar het vliegveld want we waren al geland.

"kom op onze spullen worden naar het hotel gebracht dus we kunnen gelijk naar de auto."  zei justin ik knikte mijn hoofd en stond op. Justin en ik liepen hand in hand over het vliegveld. We werden hier en daar wel wat herkend maar we werden niet besprongen met camera's.Gelukkig want ik wil voor één keer niet herkend worden.

We werden gebracht naar ons hotel.

Justin opende de appartement deur met een pas en toen de deur open was viel mijn mond open en liep ik in shock naar binnen  "oh my god dit is prachtig!" zei ik verbaasd. Justin liep met een grijns en zijn handen in zijn broekzakken achter mij aan. Ik plofte neer op de witte grote sofa en sloot mijn ogen. Ik voelde de bank bij mijn voeten een beetje naar beneden zakken en dat betekende dus dat Justin daar zat.

"vind je het leuk?" vroeg hij, ik keek hem aan en zijn wangen waren rood.

"duh!" zei ik met de grootste glimlach ooit. Ik sloeg mijn armen om Justin heen en ik kon voelen dat hij verbaasd was maar hij sloeg snel daarna zijn armen om mij heen  "bedankt justin dit is absoluut de beste vakantie ooit!" zei ik.

"mooizo" zei hij.

"kom op laten we gaan slapen" zei ik, Justin keek op zijn horloge en knikte. We liepen samen naar de slaapkamer en ik pakte mijn pyjama uit mijn koffer. Ik liep naar de badkamer en klede me om.

Toen ik klaar was liep ik terug de kamer in en kroop samen met Justin onder de dekens en een paar minuten later vielen we allebei inslaap.

----------------------------------------------

Bedankt voor het lezen! sorry dat het steeds heel lang duurt totdat ik een nieuw hoofdstuk heb gepubliceerd maar ik heb super veel huiswerk steeds. 

comment

vote

x sophia

Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)Where stories live. Discover now