Chapter 12-

70 6 4
                                    

Haileys POV

1 MAAND LATER...

Justin en ik zijn weer hele goeie vrienden,........

oke meschien meer dan vrienden. Na die dag dat hij sorry had gezegd vroeg hij mij om zijn vriendin te zijn. Sasha en jake hebben ook een relatie nou ja tenminste zo doen ze maar jake gaat haar vandaag vragen.

Ik heb altijd nog last van britt en ze maakt nog steeds hele gemene opmerkingen en ik heb het gevoel alsof ze me iets aan gaat doen binnenkort. 

Ik liep door de gangen van de school en liep naar mijn kluisje, ik pakte mijn biologie boeken en liep naar de les. Ik nam plaats op de plek waar ik altijd zit bij elke les, helemaal achteraan bij het raam, sorry not sorry. Als ik achteraan zit kan ik mij gewoon niet concentreren vooral niet met toetsen.

Mnr.schaaf bleef maar door zeiken over dat de exames er aankomen, oh voor als je het nog niet wist ik zit al in het laatste jaar en na de zomer ga ik al studderen. En ik wil waarschijnlijk naar new york.

De bel ging en ik kon eindelijk naar huis! Justin was vandaag niet op school en het was zo saai zonder hem. Ik mis hem. Ja ja ik weet wat je denkt  'maar je hebt hem gisteren nog gezien? waarom mis je hem dan?'  nou ik heb geen idee, ik mis hem gewoon. Sorry ik ben nogal in een kut humeur vandaag.

Ik liep naar huis door de regen en draaide de deur open met mijn sleutel en liep naar binnen, ik was doorweekt en ik heb het zo koud! Ik liep naar mijn kamer en liep langzaam aan naar mijn badkamer toe. Ik deed mijn kleren uit en stapte onder het warme, ik liet het water over me heen stromen en sloot mijn ogen.

 Ik liep de badkamer uit en trok mijn pyjama aan, ik kamde mijn haar en deed een knot in. Ik liep naar mijn bed en kroop onder mijn warme zachte dekens.

Ik mis justin, ik heb heel de dag al niks van hem gehoord. Elke keer als ik aan justin denk krijg ik heleboel vlinders in mijn buik. Ik ben nog noooit zo verliefd geweest. Ik hou echt heel veel van hem.

---------------------

De volgende dag liep ik de les binnen, natuur scheikunde is mijn favorite vak.

Ik nam plaats vooring omdat er al mensen achterin zaten.

damn it.

Mnr. van kersen was alles aan het uitleggen en het inspireerde me het een beetje want we kregen 7 witte kaartjes en op elk kaartje moesten we iets positiefs opschrijven over iemand en het aan diegene geven.

Mnr . van kersen las sommige kaartjes van mij en hij kon het niet uit zijn mond krijgen zo mooi en speciaal vond hij ze. Hij was helemaal in shock, hij vond het zo mooi.

De bel ging en het was nu pauze, ik liep naar de aula en wachtte op sasha en justin, evenlater kwamen sasha en justin  aanlopen.

Ik liep naar justin toe en gaf hem een knuffel en een kus

"hey ik heb je gemist, en ik heb helemaal niks van je gehoord gisteren." zei ik.

"ja sorry ik was ziek en ik had barstende koppijn en ik was heel erg misselijk."zei hij trwijl hij aan de achterkant van zijn nek krabte. Ik geloof niet echt wat hij nu zegt maar oke.

"uhm oke weet je het zeker?" zei ik met onzekerheid in mijn stem, ik zag dat justin heel boos werd

"ja hailey ik weet het zeker!" riep hij, wow.

Hij liep de aula in en ik stond daar in shock en ik weet zeker dat sasha ook in shock was.

"wat  is er met hem?" vroeg jake terwijl ij naar ons toeliep

"eerlijk, heb ik geen idee" zei ik, we liepen de aula binnen en we gingen aan een tafel zitten. Ik zag dat mnr. van kersen de aula binnen kwam lopen en dat hij op mij af kwam lopen.

"hailey kan ik even met je praten?"  vroeg mnr.

"ja tuurlijk" zei ik, waar moest hij met mij over praten.

W liep naar een hoek in de aula waar het rustig was.

"Ik heb jou kaartjes gelezen en ik ben in shock. Je hebt het zo mooi geschreven. Je hebt er echt gevoel in gestopt en je hebt me daar echt mee gepakt."  zei hij, ik was in shock omdat ik dit niet aan zag komen, als je dit hoort over jezelf dan krijg je dat geweldige gevoel van binnen dat je eindelijk iets goeds hebt gedaan en dat komt echt bij je binnen van: wauw.

"bedankt mnr." zei ik

 "Het betekent echt veel voor me, als ik dit zo hoor, dat komt echt bij me binnen." zei ik

"geen dank ik moest het echt tegen je zeggen want ik heb echt zoiets van WAUW" zei hij.

"ga nu maar lekker pauze houden" zei hij

"ja" zei ik, ik liep terug naar de tafel en begon een gesprek met sasha totdat iemand me stoorde, ik keek om en zag dat justin boos de aula uitliep.

Ik stond op en liep achter hem aan. Ik liep dor de gangen en hoorde gesnif. Ik liep de hoek om en zag dat justin op de vloer zat tegen de muur aan met zijn knieën tegen zijn buik aan en zijn hoofd in zijn handen. Ik nam plaats naast hem en legde mijn hand op zijn schouder.

"wat is er ?"  vroeg ik, het doet me pijn om justin zo te zien.

"niks hailey" zei justin, ij stond weer op en begon weg te lopen.

"justin vertel het me ik wil je alleen maar helpen." zei ik

"er valt niks te helpen hailey, je hebt dit zelf veroorzaakt!" zei hij harder

"hoe bedoel je?" vroeg ik, waar heeft hij het over.

"hoe bedoel je?! HAILEY je hebt verdomme een andere gast gezoend terwijl wij een relatie hebben!"  zei hij

WTF?!

"WTF?! IK HEB HELEMAAL GEEN ANDERE GAST GEZOEND JUSTIN?! VAN WIE HEB JE DIT GEHOORD!?." riep ik, hoe komt hij hier bij?!

"DAT DOET ER NIET TOE HAILEY! WAT ER AAN TOE DOET IS OF HET ECHT WAAR IS OF NIET!"riep hij, wauw.

"NATUURLIJK IS DIT NIET WAAR, DAT ZOU IK NOOIT DOEN JUSTIN DAT WEET JE!" riep

Justin liep op me af en deed iets wat ik niet verwacht had op dit moment......

------------------------------------

HEEEYY sorry dat ik gisteren en eerder gisteren geen hoofdstuk online heb gezet! maar hopelijk vinden jullie dit hoofdstuk leuk :)!

vote

comment

volg me op twitter als je wilt:  @TheAvondMusic

love yall!

x sophia

Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)Where stories live. Discover now