Haileys POV
Ik liep de trap af om te ontbijten, morgen vertrekt justin naar miami voor zijn eerste show en hij heeft de laatste 3 weken heel veel geoefend. Ik heb hem amper gezien maar dat hoort erbij als je verkering hebt met een popster. Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer haat van zijn fans maar ze beschermen justin gewoon en dat snap ik ook, ze willen niet dat iemand hem pijn doet, ik bedoel dat had ik zelf ook gedaan voor mijn idool. Ik liep de keuken in en liep gelijk recht op de koelkast af
FOOD
Ik pakte de melk en liep naar de kast om de conrplakes te pakken en een kom. Ik at mijn ontbijt op en toen ik klaar was liep ik naar de woonkamer om tv kijken maar toen ik net wilde gaan ziten ging de deurbel. Ik liep naar de deur en deed het open.
Justin
Hij stapte naar binnen en gaf me een knuffel en een kus
"goeiemorgen schoonheid" zei hij terwijl ik met een blozend gezicht naar beneden keek
"goeiemorgen" zei ik terwijl ik op mijn tenen stond om hem een kus op zijn wang te geven.
"ik moet je iets vertellen" zei hij met een niet zo'n goede stem...
Ik keek hem bezorgd aan "wat is het?" vroeg ik snel, hij keek me verdrietig aan maar toch leek hij blij. raar.
Hij keek naar beneden en trok zijn mond open om iets te zeggen
"jemagmetmijmeeoptour" zei hij heel snel maar ik heb niks van verstaan. hij keek me aan met een grote glimlach maar ik hem vragend aan.
"oke nu wat slomer" zei ik, hij keek weer naar zijn handen terwijl zijn wangen rood werden. awwwww.
"je mag met mij mee op tour" zei hij, OH MY GOD. ik keek hem met blijheid aan en kon geen woorden uit mijn mond krijgen.
"maar het hoeft niet als je wilt" zei hij onzeker terwijl hij aan de achterkant van zijn hoofd krabte.
Ik keek hem snel in zijn ogen aan
"nee nee ik zou het super vinden als ik mee kan" zei ik, hij keek me aan in de ogen en kreeg weer die mooie grote glimlach op zijn gezicht. Hij leunde snel naar voren en sprong op me.
"dankje dankje dankje dankje!" zei hij terwijl hij op me lach en kusjes over heel mijn gezicht gaf. Ik lachde maar kreeg bijna geen adem meer.
"justin ik krijg geen adem" zei ik met een piepstemmetje. Justin sprong snel van me af en had spijt in zijn ogen.
"sorry" zei hij terwijl hij zijn lippen op de mijne drukte.
Hij trok terug "wat zullen we doen vandaag?" vroeg ik terwijl ik naar het plafond keek.
"geen idee" zei hij, ik keek hem aan en zuchtte
"wie gaan er allemaal mee op tour?" vroeg ik aan hem.
"uhm.. scooter natuurlijk, mijn moeder zal er soms bij zijn, kenny, dan en de rest stel ik morgen wel aan je voor." zei hij, ik knikte mijn hoofd en deed de tv aan en het nieuws stond op.
"popster justin bieber begint zaterdag aan zijn nieuwe tour! tickets voor de miami show zijn al uitverkocht maar bij sommige radiostations kun je nog tickets winnen dus beliebers als je nog geen tickets hebt luister dan naar de radio!" zei de opgedofte vrouw voor de camera. Ik keek naar justin en zag dat hij een gigantische grote glimlach op zijn gezicht had, ik glimlachde en keek verder naar het nieuws.
------------------
Vandaag begint de tour en ik ben zo zenuwachtig en blij voor justin! Ik vind het echt super vet dat ik mee mag!
.
"hailey je moet nu echt gaan anders kom je te laat!" riep mijn moeder van onderaan de trap.
Ik nam een diepe zucht en checkte of alles in mijn koffer zat.
"ik kom eraan!" riep ik terug. Ik deed mijn koffer dicht en pakte mijn tas. Ik rende de trap af met mijn zware koffer en liep snel uit de deur naar mijn moeders auto. Ik gooide mijn koffer in de achterbak en stapte snel in de auto.
Toen we bij het vliegvel aankwam stapte ik snel de auto uit en pakte mijn spullen en nam afscheid van mijn moeder.
"doei mam tot over 6 maanden." zei ik terwijl ik haar een knuffel gaf.
"doei schat, wees voorzichtig en als er iets is bel me dan gelijk oke?" zei ze. Ik knikte mijn hoofd en toen liep ik weg, Ik keek nog een keer om en zag mijn moeder met één hand zwaaien en de andere onder haar neus omdat ze aan het huilen was. Ik riep nog één keer doei en voor ik het wist zag ik haar niet meer door de mensen die achter mij liepen. Ik liep naar de plek waar ik met één van justins bodygards (of hoe je dat ook schrijft) had afgesproken. Ik zag hem al staan dus ik liep op hem af
"hey ik ben er" zei ik tegen hem
"oke kom op lets go" zei hij blij. We liepen door alle beveilegings dingen en voor ik het wist liepen we al op justins privé vliegtuig af. We stapte in en mijn mond hing open.
WOW.
" mooi he?" zei een stem achter mij. Ik draaide me om en zag justin daar staan.
"absoluut" zei ik terwijl ik me wijde ogen rond keek.
"wil je wat te drinken?" zei hij terwijl hij met zijn hoofd in de mini koelkast hing.
"nee dankje" zei ik,
"oke" zei justin het kon hem volgens mij niet zoveel schelen.
En voor ik het wist zaten we al op onze stoelen en vlogen we de lucht in.
---------------------------------
HEEY nog bedankt voor alle felicitaties! en badankt voor het lezen. Het betekent veel voor me als jullie een kijkje willen nemen naar mijn andere boek "stalked and stolen" het is een jason mccann fanfic.
comment
vote
twitter: @TheAvonMusic
love you x sophia
YOU ARE READING
Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)
FanfictionEveryone says that love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Everyone confuse these things with love, but in reality, love is the only thing in this world that covers up all the pain and make us feel wonderful again.