Chapter 27 -

46 6 1
                                    

Haileys POV

De volgende dag werd ik wakker. Ik pakte mijn iphone en keek naar de tijd

''8.30"

Ik stapte uit mijn bed en opeens begon alles te draaien en mijn hoofd begon te bonken. Ugh niet weer. Ik ga er echt een keer mee naar de dokter hoor.

Ik liep naar de badkamer en nam een pijnstiller.

Vandaag ga ik mijn vrienden weer bezoeken, ze hebben geen idee dat ik nu in california ben dus ze zullen verrast zijn. Ik liep naar de deur en liep door de gangen naar justins kamer. Ik klopte op de deur en evenlater deed jake de deur open.

"goedemorgen" zei ik met een kleine glimlach

"wat doe je hier zo vroeg?" vroeg hij terwijl hij aan zijn achterhoofd krabte

"ik verveelde me en sasha slaapt nog dus ik dacht ik kom hiereen" zei ik terwijl ik plaats nam op de bank die in hun kamer stond. Jake liep naar de keuken en deed daar iets wat me niet veel kon schelen. Ik pakte mijn iphone uit mijn broekzak en opende twitter. Ik keek op mijn tl en zag foto's van mij en justin.

Hoe?

Ojah dat is waar justin is beroemd en niet zo'n klein beetje ook.

"dus hoelaat vertrekken we?" vroeg ik terwijl iknaar de keuken liep waar jake was.

"uhm ik denk om 1 uur ofzo" zei jake terwijl hij een hap van zijn sandwich nam.

"ok" zei ik en ik hoorde iemand gapen, ik draaide me om en zag justin

"goedemorgen" zei hij, ik gaf hem een glimlach

"goedemorgen slaapkop" zei ik. Hij liep naar me toe en gaf me een kus op mijn voorhoofd.

"heb je een beetje zin in vandaag?" vroeg justin terwijl hij plaats nam tegenover mij.

"ja maar ik ben best zenuwachtig hoor" zei ik terwijl ik naar mijn handen keek.

Justin pakte één van mijn handen en zijn andere hand legde hij onder mijn kin zodat hij mijn hoofd weer omhoog kon halen.

"hey het komt wel goed oke? ik weet zeker dat ze blij zullen zijn dat ze je weer zien" zei hij terwijl hij diep in mijn ogen keek.

"Maar ik heb ze allemaal niet meer gesproken sinds ik ben verhuisd. ze zijn me vast allemaal al vergeten" zei ik. 

"Hailey hoe kunnen ze zo'n prachtig meisje zoals jou nou vergeten?" vroeg hij, ik keek hem aan en kreeg een glimlach op mijn gezicht.

Sasha en alex zijn nu ook al wakker geworden en we wachten totdat ze eindelijk klaar zijn met omkleden.

Toen we allemaal klaar waren liepen we het hotel uit en alex zorgde voor een taxi.

We stapte in de taxi en voor ik het wist waren we al bij mijn oude school. Kinderen hier hebben nu nog school ze hebben pas een week later vakantie. We stapte allemaal de taxi uit en ik nam zenuwachtig adem. We liepen naar de ingang en wachtte totdat de bel ging.

5 minuten later ging de bel en de leerlingen stormde naar buiten. Ik keek naar alle mensen en ik zag een jongen en hij kwam me heel bekend voor.

cody

cody was mijn beste jongens vriend hier.

"cody?!" voreg ik, hij draaide zich om en toen hij mij zag rende hij op me af en viel me aan met een knuffel (CODY AAN DE ZIJKANT!:P)

"omg hailey wat doe je hier?!" zei hij blij, ik keek hem aan en schoot in de lach van blijheid

"ik ben hier op vakantie met hun" zei ik terwijl ik naar alex jake sasha en justin wees, ze waren in gesprek.

"wacht is dat justin bieber?!" zei hij verbaasd. Ik keek naar justin en zag dat hij nu zijn pet en zijn zonnebril op had. Hij wordt met de dag bekender en ik ben blij voor hem en ik ben trots maar hij kan de laatste tijd echt niet meer normaal over straat.

"yup dat is hem maar dat kan je tegen niemand zeggen want anders word hij heel de vakantie achter na gezeten, oke?" zei ik. Cody keek me sirrieus aan en knikte.

"heb je katie gezien?" vroeg ik. Cody keek me verdrietig aan.

"wat is er?" vroeg ik. 

waarom was hij opeens zo verdrietig?

"hailey katie is 1 maand geleden omgekomen in een auto ongeluk.." zei hij zacht.

Mijn hart brak.

Waarom heb ik al die tijd niks gehoord?

Waarom wist ik dit niet?

Mijn beste vriendin is overleden en ik wist er niks van?

Ik schudde mijn hoofd met tranen in mijn ogen en rende ergens heen waar ik vroeger altijd met katie heen ging.

"hailey wacht! waar ga je heen?!" riep een stem. een stem die mij altijd kalmeerde, een stem waarvan ik zoveel hield.

Justin

Ik stopte met rennen en draaide me om. Justin liep op me af en hij zag dat ik tranen in mijn ogen had dus hij pakte me snel beet en knuffelde me.

"wat is er gebeurd?" vroeg hij, ik nam diep adem en ik begon een beetje te trillen.

"mijn beste vriendin katie.. ze is een maand geleden overleden door een auto ongeluk en ik wist er al die tijd helemaal niks van" zei ik terwijl mijn stem in duizenden stukjes brak. Justin keek me aan met verdriet en omhelsde me weer met een knuffel. Ik begon in zijn schouder te huilen.

Alle momenten die ik met katie heb beleefd zal ik nooit meer vergeten.

"kom laten we terug gaan naar de andere" zei hij, hij pakte mijn hand en we liepen samen terug.

De hele dag hebben we met z'n allen een hele leuke dag gehad.

Ik lag nu met justin op een dekentje onder de sterren op het strand terwijl de andere bij het kampvuur  zaten te zingen.

Naast de dood van katie waar ik niks van wist was mijn leven nu perfect. Ik ben gelukkig met justin en ik heb geweldige vrienden, wat wil je nog meer?

Ik keek op naar justin en ik zag dat hij al naar me keek, ik gaf hem een glimlach en ik gaf hem een kus op zijn lippen.

"ik hou van je" zei ik, justin keek me aan met blijheid

"ik ook van jou hailey, voor altijd."

"beloofd?" voreg ii, ik stak mijn pink uit en hij draaide zijn pink om de mijne

"beloofd" zei hij, ik kroop dichter naar hem toe en legde mijn hoofd op zijn buik. Ik sloot mijn ogen en viel met justin in slaap onder de sterren.

-------------------------

comment

vpte

volge me op twitter: @TheAvonMusic

x sophia

Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)Where stories live. Discover now