Chapter 17 -

62 6 0
                                    

Justins POV

Ik vind dit echt vreselijk voor hailey. Ze heeft het zo moeilijk nu.

Ik hou zo veel van haar en ik wil haar nooit meer loslaten.

Maar als ze mijn nieuws hoort. Dan gaat ze echt kapot denk ik.

Ik verhuis terug naar canada volgende week en ik heb het haar nog niet vertelt.

Ik wil haar niet laten gaan en ik kan niet zonder haar leven.

We waren nu the notebook aan het kijken in mijn mini bioscoop.

Ik neem hailey mee naar het park en dan vertel ik het haar. Ik wil haar geen pijn doen maar ik moet het haar echt vertellen. Ik speelde met haar haar totdat ik de stilte brak.

"hey hailey zullen we even een stukje lopen in het park?" vroeg ik, ze keek me aan en schudde haar hoofd

"oke"zei ze met een zachte stem.

We stonden op en liepen naar de voordeur. We trokken onze schoenen aan en we liepen de deur uit.

Toen we in het park liepen pakte ik haileys hand en nam een diepe zucht.

"hailey je weet dat ik van je hou he?" vroeg ik

"ja natuurlijk" ze keek me aan met een vragende blik

"hailey ik moet je iets vertellen" zei ik, ik was super zenuwachtig

 "wat is er justin?" zei ze, ik kon merken dat ze de verdriet in mijn ogen zag omdat haar stem brak terwijl ze sprak

"hailey ik verhuis volgende werek terug naar canada" zei ik snel

Ik keek haar aan en zag dat de tranen in haar ogen sprongen

"nee justin alstjeblief verlaat me niet" zei ze terwijl er steeds meer tranen van haar wangen naar beneden vielen.

"so-rry hailey ik wil dit ook niet maar ik blijf altijd evenveel van je houden en ik ga het niet uitmaken hailey dat zal ik nooit doen, we gaan dit gewoon proberen en we vinden wel een weg om dit allemaal voor elkaar te krijgen. Ik hou van je hailey voor altijd." zei ik terwijl mijn stem brak bij bijna elk woord.

"Ik hou ook van jou justin ik zal je missen" zei ze, ik sloeg mijn armen om haar heen en we huilden in elkaars armen.

"Beloof me dat je me zo vaak mogelijk zal bezoeken?" vroeg ze.

Het deed zoveel pijn om haar zo te zien.

"dat beloof ik hailey maak je maar geen zorgen." zei ik.

"Ik ga dit één avn je beste week ooit maken justin, kom op we gaan ijs halen!"  zei ze , ze pakte mijn hand en we liepen samen naar de ijswinkel.

We zochten onze smaken uit en we liepen weer de winkel uit met ons ijsje.

Terwijl we aan het eten waren brak hailoey de stilte

"Ik moet weer terug naar me moeder en will" zei ze ik hoorde de verdriet in haar stem

"sorry hailey.."zei ik.

"nee het is al goed ik moet toch een keer weer tegen haar praten dus dit is voor het beste"

Toen we klaar waren met ons ijsje liepen we weer naar ons huis toe en gingen we een film kijken.

--------------------------------------------------

HHeeeyey bedankt voor het lezen!

comment

vote

volg me op twitter: @TheAvonMusic

love yall

 xsophia

Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)Where stories live. Discover now