Chapter 38 -

66 5 3
                                    

Haileys POV

"Ik ben zwanger" zei ik en iedereen keek me verbaast aan.

"hailey dat is geweldig!" zei jake en de andere feliciteerde mij en justin. Ik keek naar scooter en zijn hele gezicht was rood.

"justin kan ik even met je praten?" vroeg hij aan justin. Oh nee dat gaat niet goed komen.

Justin knikte en stond op en liep achter scooter aan.

Justins POV

Ik liep achter scooter aan. Hij stopte bij een boom ver van de andere vandaan.

"Justin hoe kan dit?!" zei hij boos. Ik keek weg.

"Het is gewoon gebeurt scooter en ik kan er niks meer aan doen" zei ik terwijl ik steeds bozer werd.

"justin je kan niet voor dat kind zorgen, je moet verder met je tour en je hebt een carriere" zei hij zonder emoties.

"ik ga voor dat kind zorgen scooter, ik laat hailey bdit niet alleen doen"zei ik, mijn handen vormden vuisten en ik probeerde kalm te blijeven.

"je weet niet wat je nu allemaal op geeft justin" zei hij

"ik geef helemaal niks op scooter, ik ga voor het kind zorgen en ik ga verder met mijn carriere" zei ik en toen liep ik weg.

Ik nam weer plaats aan de picknick tafel en luisterede naar de gesprekken die iedereen aan het voeren waren.

Haileys POV

Justin kwam terug met een rood gezicht en ik kon zijn dockeren ogen zien.

Ik pakte zijn hand en keek hem aan.

"gaat het?" vroeg ik zacht. Hij keek me aan.

"ja er is niks maak je maar geen zorgen" zei hij en hij ging verder met luisteren naar de gesprekken.

---------------

Justin en ik liggen nu op de bank een film te kijken en ik ben heel de dag al best wel misselijk maar dat hoort erbij denk ik.

Ik wilde opstaan maar kreeg een harde steek in mijn buik en een par seconden later voelde ik alles weer naar boven komen. Ik rende naar de wc en kotste alles er weer uit.

Ik hing voor de zekerheid nog even met mijn hoofd boven het toilet.

"gaat het?" vroeg justin die in de deuropening van de wc stond. Ik knikte mijn hoofd en stond op.

"Kom op ga naar bed en dan pak ik wat pijnstillers voor je" zei hij terwijl hij mijn hand pakte.

Ik liep naar boven en justin naar de keuken. Toen ik in mijn bed lag kwam justin binnen met een glas water en één pijnstliller.

Ik kroop onder de dekens en justin nam plaats naast mij. Hij gaf een kus op mijn wang. Hij sloeg zijn arm om mij heen en zong fall zachtjes in mijn oor. Toen hij klaar as met zingen kwam er opeens iets in me op.

"justin?" vroeg ik

"hm?" zei hij

Ik draaide me om zodat ik met mijn gezicht naar hem toe lag.

"hoe ga ik dit tegen mijn moeder en will zeggen?" vroeg ik, hij keek me aan en pakte mijn hand.

"Ik weet niet hailey maar moet ik erbij zijn?" vroeg hij, ik knikte snel mijn hoofd.

  "alstjeblieft?" zei ik, 

"alles voor mijn prinsesje" zei hij en gaf mij een kus op mijn mond.

Nothing like us ( a justin bieber fanfiction)Where stories live. Discover now