لطفا ووت دادنو فراموش نکنین**
نفس عمیقی کشید و دستش رو روی دست لیام که روی بازوش بود گذاشت.
لبخندی که هیچ نشونی از واقعی بودنش نبود، روی لبش نشوند.اعضای تیمش رو صندلی های بالای استیج نشسته بودن و همهشون با اشتیاق به زین خیره شده بودن..
بازرس ویلیام همه چیز رو با اونها درمیون گذاشته بود و زین خوشحال بود؛ بالاخره اونها همه چیز رو فهمیده بودن!
فشار دست لیام روی بازوش باعث شد سرش رو به سمتش برگردونه و به اون خیره شه.
-چیشده عشق؟لیام شونهای بالا انداخت و لبخند غمگینی روی لبهاش نشوند.
-عادی بودن اینجا باعث ترسیدنم میشه زین؛ نباید انقدر آروم باشه..زین اما تنها لبخندی زد و به سمت میزی که برای اونها بود؛ درواقع تنها میز خالی سالن قدم برداشت و نشست.
حق با لیام بود و زین میدونست اتفاق بدی در حال رخ دادنه اما..دست لیام رو زیر دستش فشار ارومی داد و درست کنار گوشش زمزمه کرد
-بهت قول میدم همه چی درست بشه عشق..لیام نفس عمیقی کشید و کنار صندلی ایستاد. زین با لبخند صندلی رو بیرون کشید و زمانی که از نشستن لیام مطمئن شد با لبخند کنارش جای گرفت.
دستش رو روی پای لیام گذاشت و همین گرما کافی بود تا لیام احساس آرامش کنه.
زین اروم به سمت استیج برگشت و به اونها خیره شد؛ جز اعضای تیم و دکتر کمپل هیچکس از برگشتش باخبر نبود..
دکتر کمپل با لبخند به زین خیره شد و زمانی که ضربهی ارومی به سر میکروفون زد کل سالن تو سکوت فرو رفت.
-قرار این مراسم برای ماهها پیش بود که به نظرم همهتون میدونید چرا کنسل شد درسته؟
ثانیهای مکث کرد و ادامه داد
-برای اتفاق ناگواری که برای استاد مالیک افتاد متأسفیم اما خوشحالیم که کشف ایشون و تیمشون حیات دوبارهای به زمین میبخشه؛ به طوری که ما بدون هیچ درختی میتونیم نفس بکشیم و اکسیژن رو به ریه هامون بفرستیم.
از تیمشون تشکر میکنیم و..هنوز حرفش تموم نشده بود که صدای دست افراد بلند شد و همهشون میدونستن حالا وقت سوال پرسیدن نیست پس فقط سکوت کرده بودن به دکتر گوش میدادن..
-و امشب سوپرایز بزرگی برای همتون داریم و اونهم حضور استاد مالیک و نامزدشون تو مراسم هست.
YOU ARE READING
Part of he[Z.M]
Fanfictionزین نفس عمیقی کشید و دستش رو تو جیب کتش فرو برد. -دیگه نمیخوامت؛ خسته کننده شدی! با نیشخند غلیظی گفت و نفهمید لحن سردش باعث یخ بستن قلب اون شد. اون هم نمیخواست اما.. مجبور بود! لیام به سمتش دوید و محکم بازوی اون رو بین ناخنهاش گرفت. -تو بهم.. تو...