20.Bölüm Sezon Finali

7.4K 324 46
                                    

İyi okumalar..Tatilde görüşürüz.. :)

......

"Aldanma insanların samimiyetine, Menfaatleri uğruna gelirler vecde, Cenneti vaad etmeseydi eğer,Allah'a bile etmezlerdi secde !"

İste bu satırlar.Mehmet Akif Ersoyun en sevdiğim satırları..

İçimde kotu bi his var sanki birşeyler olucakmis gibi hissediyorum.Sürekli dua edip La hâvle diyorum ama yok..faydasız.

-Abla telefonun çalıyor.

Bağıran mi tabiki de uğur.

Yerimden kalkıp salona doğru gidiyorum.Arayan kerim.

-Efendim

-Hazırlanıyor musunuz ?

Ne için hazirlanicaktik ki ?

-Niye ki ?

-Unuttun mu gelinlik provan vardı ya ?

Eyvaahhh ben tamamen unuttum onuu.

-Yoldayım hazirlanin.

-Tamam

Elimin ayağımın birbirine dolaşmasını hesaba katmayarak hazırlanmaya başladım.

-Benimle kim geliyordu ?

-Ben geliyorum esma ablamın yanına gidecek.

Evet.Gizem neredeyse 6.5-7 aylık hamile üstelik kendi evlerine taşındılar bile.

-Bizde provadan sonra yanina gideriz

-Ben zaten gidecektim beraber gideriz

Gizemin hamile olduğunu ailesine söylemek için hep beraber memleketine gittiler.Belki bi umut babam bizi affeder diye.Ama döndüklerinde bir çift ağlayan gözle karşı karşıya kalmıştık. Ailesi hatta babası "Ne o bebeği ne onun babasını ne de seni bu eve kabul etmiyorum bizi çiğneyerek tek başına çıkıp gittiğin bu eve ben hamileyim diye geri donemezsin.Bu evden gelinlikle çıkmadığın gibi bu eve de kefensiz giremezsin." dediği için tekrar geri dönmek zorunda kaldılar.Okulun bitmesini beklemeden eve taşındılar.Ailesi yok ama canın ailesi sanki onun öz ailesi gibi.Her türlü ilgiyi gösteriyorlar ailesini aratmamaya çalışıyorlar ama nereye kadar bilemiyorum..

Gizemin hem babasının hemde kayınbabasının adı ali.Canla konuşup çocuklarinin adini Umut Ali koydular..Yani aslında her iki tarafı da gönüllemiş oluyorlar.Herşey hazır bi umut ali eksik..

-Abla bende gelicem

-İşin yok uğur.. Ne yapacan orda ?

Şu yaşıma geldim hala anlamış değilim. Bunun akranları saha saha gezip top peşinde koşar,bu benim pesimden koşuyor.Ya uğur evlatlık ya da ben.

-Ya abla canım sıkılıyor evde bende gelecem banane ya kaç yasında adamı yalvartıyosun el-insaf abla el-insaf!!

Elimi kaldırarak vuracak gibi yapıyorum.

-Elimin tersini bi yapıştırırım insafını görürsün!

-Yani geliyor muyum ?" dedi ve o kedi bakışlarını attı

Nalet gitsin içimdeki bu kardeş sevgisine.

-İyi tamam gel"dedim gulerek.

......

-Emine hanım gelinliginizi iki hafta içinde size teslim ederiz.Dilerseniz bindallı modellerine bakalım ?

Kerime bakıyorum da..mutlu,neşeli ama gözlerinin altı çökmüş.Yoruldu tabi kaç gündür oda uğraşıyor.

ZEVAHİR - #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin