Onsuz Şehir..

9K 399 22
                                    



Resimdeki Uğur.

.......

Bugün Kerim'in hatta bu saatlerde Iğdır'a inmiş olması lazım.

Acaba beni arayabilir mi ki ?

-Yeter artık abla.Bir yerde dur artık !! ''ne ? ne diyosun uğur ya ?

-NE diyosun uğur ooffff beee..!?

-Şekerim diyorum ki bir yerde dur artık zaplayıp durma.Kanallar bile yoruldu.Spikerler az daha kalsın isyan edecek.Müge Anlı evi basacak yeter.Yeterr!''amma saçmaladın be uğur.

-Çok merak ediyorum.Sen bunları gece kurup da mı yatıyosun yoksa doğal halin mi?

-Varolduğumdan beri böyleyim ablacııımmmm..Bide kardeşinn kitapp okuyorrrr.."dedi.Sırıtarak.

-Bak ona inanırım.Cin Ali kitaplarını felan mı okuyorsun ? Bi dakika ya ? Sen ne zaman gidiyosun sorması ayıp ? Ayrıca (kafasına şakasından vurur) şekerim felan noluyo ergenus ? Ablanım ben senin.Haddini bil hatsiiizzz''dedim şakayla.

Abla kardeş ilişkimiz fazla mı anormal?

Tam o sırada kapı çok istikrarlı bi şekilde çalmaya başlıyor.Kesin Şeyla.

Şeyla kim mi ? Karşı komşumuzun kızı.Galiba Uğur'a aşık.Tabiii uğura göre tipi baya kötüymüş,aslında iyi kız ama işte öyle yani.

Çok renli bir kişiliğe sahip olduğu kesin.

-Bence Şeyla''dedim gülerek.İlk başta bi tanıyamadı sonra yüzünü buruşturdu ve

-Bence o değil.Bence kapıcı''dedi.

-''Girelim mi iddiaya'' deyip cici parmağımı uzattım.

-Nesine ?''deyip oda cici parmağını uzattı

-Ben kazanırsam yarın gidiyosun.''inşallah.

-Ben kazanırsam bir hafta daha burdayım.''Salak neyine burdaysa devamsızlık zaten 10 gün lisede.Ayrıca öyle bi şansın da yok çünkü bu kapı çalışı nerede olsa tanırım.

Kapıya doğru yönelip delikten baktım ve ZAFER!!! .

Uğura dönüp zafer gülümsemesi yaptım.

-Aa Şeylacım hoşgeldin..Kek mi getirdin neli bu ? ''şaşırdım galiba, ya da sevinçten delirdim.

-Merhaba abla.Üzümlü'' dedi gülerek.

Oh oh tamda uğurun sevdiği cinsten.

-Uğur sen seversin bunu bak.

-Yoo kim demiş ? Ben üzüm sevmem hatta tiskinirim bile. Iııııı şey,şey yapıyor bende aler--kaşıntı yapıyor bende.''Vay çakal dmek atak yaparsın ha ben şimdi sana sor--

Telefon çalıyor.

Kim ki ? Telefonu açtım.

Kerim !!

-Kerim arıyor uğur sen şeyleyla ilgilen''bunu dedikten sonra Uğurda çaresizlik ve Şeylada mutluluk belirtileri vardı.

Odaya geçtim ve konuşmaya devam ettim.

-Alo.Kerim ? Ne zaman indin ? NErdesin ? İyi misin ?

-SAkin ol emine.İndim bir saat önce anca yola düştüm.YOlda durup sana telefon aöıyım dedim.Malum birazdan teslim olacam.

-Tamam bak kendine çok ama çok dikkat et olur mu ?

-Tamam hayatım dikkat ederim.Sende kendine dikkat et dediklerimi unutma olur mu ?

-Tamam sen beni düşünme şim--

-Kapatmalıyım emine.Kendineçok iyi bak ben seni gene ararım olur mu ?

-Hı hı tamam.

Ve telefon kapandı.

Ee şimdi ben napıcam ? Vakit nasıl geçecek ki ? Neyse annemlere haber vereyim bari onlarda haber bekliyorlardı.

**10 Dk Sonra**

-Tamam anne ben yarın uğuru bindiririm otobüse.Kendinize iyi bakın..

Kapanmıyor.O telefon kapanmıyor.

Gitti tl lerim gitti.

Tam bu sırada içeri Uğur girdi.

-Gitti mi ?

-Gitti

-İddiayı kazandım biliyosun demi kardeşlik.Yarın gidiyosun.Annemlerle de konuştum zaten yarına seni bekliyorlar.

-Fırsatçı pislik seniii..Abla yaaa

-NE abla nee ? gidiyosun işte işin yok burada.''Gİtsende kurtulsam be uğur.

-İyi bari.''geriye doğru yastandı bacağını bacağının üstüne attı.''Hele bir kahve yap da içek'' dedi.

Uyuz yani uyuz.Ama sempatik çocuk kabul edelim.

-Zıkkım.Çay neyine yetmiyor?

Çayı koymaya mutfağa gittiğimde balkona çıktım.Birkaç yıl önce buradaki hallerim aklıma geldi.

Onu şimdiden özlüyorum..Acaba onsuz bu şehrin tadı varmı ?

ZEVAHİR - #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin