23.Bölüm-Zavallı ben..

4.1K 234 11
                                    

Iyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum..
.
Kalbinde biri varken aklına başkasını sokmaya çalışma.O beden o yükü kaldırmaz..

Aşkların en güzeli karşılıksız olandır. Peki ya hiç umut yoksa?
Günlerdir düşünüyorum.Ben onsuz ne yaparım diye.Onu suçlamıyorum hatta o kadar haklı ki .. Bende onun yerinde olsam sevdiğim adamın kardeşiyle çıkmazdım öyle bi ilişki düşünemezdim ama göğüs kafesimin içindeki beni dinlemiyor ona hükmedemiyorum. Hala inatla onu çok seviyor. Bazen gözümü kapatıyorum ve diyorum ki kendi kendime "Emine artık yok.Hiçbir zaman da olamayacak.Sevmesen bile seni seven biri var. Tuğçe var." desem de kendi kendime laf geçiremiyorum kalbime.Gözümü kapattığım anda Emine beliriyor birden ya da uyuduğum zaman rüyama o geliyor hep.Artık sadece uyumak istiyorum çünkü onu sadece orada görebiliyorum. Saklıyor resmen beni kendinden.Ne mahalle de ne kitapçı da hiçbiryerde göremiyorum onu. Abidinde yazan her yer,her yere gittim ama yok çıkmıyor karşıma.Sosyal medyayı da pek kullanmıyor artık.Onsuz kaldım ..
Annem arada geliyor bana bazen de ben oraya gidiyorum ama babama görünmeden çıkıyorum evden.Babam hala bana karşı önyargılı , hala onun parasında gözü olduğumu düşünüyor. Oysa benim istediğim sadece baba sevgisi ..
Anılara biraz ara verip mutfağa yöneliyorum. Dolabı açınca hiç şaşırmıyorum elbette.Günlerdir dışarı çıkmıyorum bu hal normal.Yanıma biraz para telefon ve Arabanın anahtarını alıp kapıya yöneliyorum.
-"Evine geldim şimdi. " bu ses ?
-"Hayır.Sana anlattım ya hala bilmiyor." Tuğçe bu!
-"Bilmiyorum ahu! Bu işin içinden nasıl çıkıcam bilmiyorum.Bilmem kaç aylık hamile olarak biliniyorum ama değilim.Karnım büyümezse şüphelenecekler!" Ben yanlış duymuyorum değil mi? Hamile Değilim dedi dimi ?
Kapıyı bi hışımla açıyorum.Tuğçeyi duvara sertçe yaslayıp" doğru mu söylediklerin ?" Diye bağırıyorum. "Canımı acıtıyorsun" diye Karşılık veriyor hemen." Tuğçe cevap ver." Diye kükrüyorum adeta."Bırakk!! Evet doğru hamile Değilim. Yalan söyledim. Aramızda hiçbirsey olmadı. Ben sana yalan söyledim. Çünkü ben sana aşığım sense zavallısın. Seni sevmeyen birinin Peşinde dolanıyorsun!! Hangimiz hak ediyor seni sevmeyi söyle? Senin için herşeyi göze alan mı yoksa seni umrunda bile takmayan biri mi? Söyle!!" Iki kat kükrüyor bana. Haklıydı aslında zavallıydım belki de ben.Koca bir zavallı.
Kapıyı kapatıp apartmandan çıkıyorum. Arabayı nereye süreceğimi bilmezken birden kendimi onun evinin önünde buluyorum.Sadece radyoyu açıp bekliyorum.Şarkı yavaş yavaş hapis alırken beni bende onun odasının camına bakakalıyorum.Çıkıyor bi müddet sonra evden otobüse biniyor. Bnde onu takip etmeye başlıyorum.Çarşıda bir kafeye geliyor, içeri girdiğinde birine bakınıyor ve sonra baktığı yöne doğru ilerliyor.Adımlarını sonlandırdığı yerde bi adam bekliyor onu. Iyi ama kim bu ? Ben niye tanımıyorum.
10 dakika geçiyor 20 dakika geçiyor ama Emine hala oturuyor.Bende burada bekliyorum hala. Salak gibi bekliyorum.Kıskanmaktan öte duygulara karışıyorum artık. Adımlarımı onların masasına doğru atıyorum.Kim olduğunu öğrenmem gerek onun.Umarım akrabasıdır.
-"Merhaba" yabancı bi ses belirince Yanlarında bir anda Emine irkiliyor.Kafasını kaldırdığında şaşkınlıkla bana bakıyor"senin ne işin var burada dercesine" karşısındaki de bi o kadar Şaşkın bana bakıyor.Dayanamayıp Söze giriyor" Emine bu?" Evet Emine ben kimim cevapla? Ben senin neyinim söyle? Hatta o kim onu da söyle! "Bu..bu , eski nişanlım kerimin ikiz kardeşi selim"diye tanıştırıyor bizi.Eski nişanlısının kardeşiyim ben. Sadece selim de değil.İlla ki canımı yakacak sözleri. "Arkadaş kim peki ? " diyorum ardından dişlerimi sıkarak. Emine konuşmadan o tanıtıyor kendini. "Ben Kerim.Eminenin staj yaptığı eczaneden arkadaşıyım. Beraber yapmıştık stajı.Gerçi o biraz erken bırakmıştı ama.. " ha önemli biri değil yani sadece staj yapmışlar beraber ,oğlan da arkadaşım dediğine göre bişey yok sanırım ..

ZEVAHİR - #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin