İyi Okumalar.. :) ♥......
Galiba..galiba hiçbirşey...
Ona ondan hoşlandığımı söyleyeli 3 gün oldu.O üç gün içinde benden köşe bucak kaçtı.Önüne çıkıyorum arkadaşları beni lafa tutuyor emine kaçıyor,ders çıkışı yakalamaya çalııyorum kem küm ediyor beni atlatıyor.Bugün de okula gelmedi neden acaba ?
Gene bahçede oturuyoruz aynı masada.Galiba ben bilmeden burası benim üstüme zimmetlendi.Bizden başka kimse oturmuyor niyeyse.
Karşı masada Emine ve arkadaşları olması gerekirken başka bi kız grubu var.
-''Hadi gene amacına ulaştın'' dedi gülerek sedat.Beni düşünce dünyamdan uyandırdı.Bu çocuk neden beni devamlı böyle yapıp uyandırıyor beni ya?Bırakın beni.Bırakın da iki günde kalbimi yıkıp viran eden ela gözlümü düşünüyüm işte.İlk görüşte aşka asla inanmadım inanmıyordum da ama ne biliyim bu kız farklı.Hem kapalı da.Zaten kıskanç bi insanım ben öyle eşimin kolunu bacağını benden başkası görürse deliririm ben.Ne güzel işte bir tek benim için açacak başını bir tek ben görebilecem onun saçını bir tek benim yanımda rahat davranabilecek.Bunları düşündükçe daha da bağlanıyorum ben ona...
Sahi ne amacı?
"Ne diyosun oğlum ? Ne amacı?''
"Karşı masadaki kızı deminden beri kesiyosun kızda dayanamadı en sonunda oda sana gülmye başladı baksana.Hadi iyisin iyisin''
Hadi be! Ben mi bakıyormuşum ? Bakıyım kime bakıyormuşum..(bakar) bide burcuya mı bakıyormuşum? Aldık mı belayı şimdi? Çevir kafayı kerim çevir..
"Kim bakıyor Kerim mi ?'' dedi Can gülerek.Kahkaha attı ?
"Evet de oğlum sen niye bu kadar güldün buna?''cevaplarken hala gülmeye devam ediyor can;
"Onun gözü sevdiği kızdan başkasını görmüyor bu aralar da ondan'' çok mantıklı bir cevap oldu kardeşim.
"Kim ? Kerim mi ? Bizim kerim ? Aşık olacak haha güldürme beni.Kim lan bu kız ?'' ordan ne gibi görünüyorum ben ?
-Ya bu şey yokmu hani Eczacı kız..Emine emine..Hatta ona ondan hoşlandığını bile söyledi''
Can söyledikten sonra aniden sedatın yüzünde bi değişme oldu.Sevinmedi gibi.
Sedat bana dönerek?
-Emine mi ?
-Evet?
-Hani eczacı olan ?
-Lan evet neyini anlamadın?
-Bide hoşlandığını mı söyledin?
-''He sedat söyledim''bıkkınlık geldi artık.
-Sen mi söyledin?
-Yok babam..
-''Bahadır amca mı?''yok bu çocuk da bişey var söz konusu emine olunca sapıtıyo.En sonunda artık Can dayanamadı.
-Oha ama sedat!
-Şaka ya şaka.Şaşırdım oğlum napıyım ?
Ya sabr! Var bunda bişey.Yüzümü döndüm gene karşı masaya kızlar kalkmış çok şükür.Nerden bulaştım bilmeyerek bu belaya bu kız tam bi yapışk--
Emine mi o ? Neden bu saatte geldi ki o okula? Allahım ne kadar güzel olmuş bugün.Gözlerimi alamıyorum resmen..(Multimedya)
Ama galiba benden başkaları da gözlerini de alamıyor! Sedat,Can,bahçedeki bazı erkekler! Bakmayın lan!
-''Caan??!?!!''sen bari yapma?
Elini kalbinin üzerine koyup:
-Emine dünya ahiret bacı yenge? yok yenge bacı? , bacı? ya işte dünya ahiret şey işte ben yanındaki kıza bakıyorum Gizeme..
-''Mecnun yaa?''dedim dalga geçerek oda aynı tavırla bana
-''Hadi yaa? Bana diyene bak ?''
Mecnun mudur?meczup mudur anlamadım.
Nereye gidiyor bu kız ? Bu sefer konuşacam ben bu kızla....Emine'nin Ağzından...
3 gündür Kerim den kaçıyorum.Neden bilmiyorum? Ama ne diyebilirim ki ben ona? İki günlük gördüğüm çocuğa ne diyebilirim.Okula gitmemiştim aslında bugün.Şimdiyse ayaklarım geriye basa basa okula gidiyorum Gizemin zoruyla.Bugün okulu asıp ne güzel evde duracaktık.Buda benim işime gelirdi aslında Kerimden kaçmanın en uyun yolu bu.Ama son anda Gizem sivri zekalısının aklına hocaya yalvarmak geçince kendimi bi anda yolda buldum.84 ten kalmak istemiyor o yüzden beni de götürüyor.Hoca beni seviyormuş galiba,ya da öyle bir şey.
Okulun kapısından içeri girmemle bana ve gizeme doğru birden fazla gözün bakmaı bir oldu.Neden böyle bakıyosunuz ya?
Biraz daha yürüyünce görüş açıma Kerimgil girdi.Gözlerimi kaçırmaya çalıştım,bakmamaya çalışıyorum ama biri beni sanki bak diye zorluyor.
Gömleği ona yakışmış.Gerçi bu çocuğa giy---tamam susuyoruz.!
-"Nereye bakiyorsun?Naapiyosun kızım sen çekiştirip durma üstünü başını alt tarafı bi hocayla goruseceksin.!?"gerçekten bunca süs onun için değil dimi?
-Dimi zaten benim isim gücüm yok hocaya suslenecem emine?
-Kime ya ?
-Ya bu kerimin yaninda bi çocuk varyan hani can ? Galiba ondan hoslaniyorum ben.
Allahım şuan gizem gözüme bayramda kapı kapı dolanan seker toplayan çocuklar gibi gözüküyor.Çok tatlı duruyor.
-Leyla yaa." dedim gulerek.Ayni ses tonunda oda bana cevap verdi.
-Bunu bana sen mi söylüyorsun?"dedi.Haklı.
..
Hocaya yaklaşık yarim saat dil döktükten sonra zor da olsa puani almistik ve bu benim sayemde olmustu.Gizem suan her dedigimi yapabilir.Acaba neler yaptirsam bi cay ismarlasin yeter canııımmm..
Gizeme beni bahçede beklemesini söyleyip lavaboya girmiştim.Esarbimi düzeltirken birkaç tane kız girdi içeri ve konuşmaya başladılar.
-"Ayy inanmiyorummmm..."ayy neye inanmiyosunn ???.Yemin ederim buda hastalık gibi bisey oldu bende.Yanımda iki kişi konusuyorsa mutlaka içimdeki sesle onları boykot ediyoruz.Yapmadan da duramiyorum resmen hastalık buuu!!!!
-"Kızım inanmıyorum koskoca Kerim Erez bu ? Kaç kız aşık bu çocuğa biliyomusun sen ?"Kerim mi?
-"Bilmez olur muyum kızım ? Herkes ona aşık oda bana.Biraz önce nasılda bana bakıyordu bahcede sizde gördünüz dimi?"yeter..
-"Evet.Senide gördük nasıl bakiyordun oyle"
-"O çocuğu elde edebilmek için neler yaptım ben haberiniz varmı ? Meğer hiçbirine gerek yokmuş oda beni seviyormuş " yeter susun artik konustugunuz her kelime benim kalbime dugumleniyor.
Çıktılar.Gülüşmelerini hala duyabiliyordum..
Bense kandirilma duygusuyla ne yapacagimi bilmiyordum.Aynaya baktım. Gözlerim dolmustu.
Kızmıştım.Hala da kiziyordum ama ne düşüneceğimi şaşırmıştım.
Birkaç dakika daha durduktan sonra dışarı çıktım ve koridorda yürümeye başladım. Tam köşeyi dönerken biriyle çarpıştık .Korkmustum kotkmamin sebebi ise fazla dalgın yürümem.Korkumun yüzünden kalbim çok hızlı atmaya başladı.Kafami kaldırmadan özür dileyip yoluma devam ediyordum ki.Carptigim adam adımı söyledi.
İste kalbim bu sesi duyduktan sonra daha hızlı atmaya başladı.Çünkü karışımdaki kerim di.
-Artik benden kacmasan?
-".."
-Bak ben o günkü söylediklerimin arkasındayim.Ben senden gerçekten hoslaniyorum.
Gerçekten mi ?
Cevap vermemi bekliyor.En sonunda cevap verdim.
-Çok aşığın var diyorlar.
-Ne demek bu?
-Bu şu demek.Bana seni seviyorum deyipde beni kandırmaya hic gerek yoktu.Benle oynamaya hakkin yoktu demek!
Herkes bize bakiyor.Çünkü ben bağırıyorum ama umrumda mi? Hayır?
-Bunların hiçbiri yalan değil.Neden inanmak istemiyorsun!
Biz boyle tartisiriz da az önceki kız gelmez mi?Kerim'e yaklaştı elini omzuna koydu ve:
-"Hayatım bi sorun mu var? " dedi.
Bu saatten sonra benim Kerimin gözlerinde ne yerim ne de işim yok zaten.
-"Mutluluklar" dedim ve arkami donup yürümeye basladim.
Aglamiyorum ama gözümden yaslar akıyor şuan.
Bahçeden bi hisimla çıktım.Tabi çıkarken gizem beni gördü ve arkamdan gelmeye başladı.Devamlı ne olduğunu soruyor.Ona eve gidince anlatacagimi söyledim.
-Emine?Emine ?
-Kerim geliyor emine.
Konuşmak istemiyorum.Hele beni bu halde görmesini asla istemiyorum.
Duraktagin oradaki otobuse yetişip hemen bindik.O ise camin arkasından bakakaldi sadece.
Sadece mi ? Hayır arkasından o kız geldi tekrar.Yalniz kalmaz..Bense gördüğüm manzaradan sonra iyice yıkılmıştım.Emine ise sadece omzumu sivazliyarak bana destek vermeye çalışıyordu.Ama bosaydi sanki..
Hicbir erkek için aglamazdim ben.Peki neden simdi ağlıyorum ki neden?
Hani sevmiyordun sen o çocuğu ?
Seviyormuyum ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR - #Wattys2017
ChickLit-Kapalı olman umrumda bile değil.Ve ya nasıl giyindiğin ya da nasıl düşündüğün.. -Şey.. Konuşmama fırsat bile vermedi.Bana bir anda sarılmaya başladı.Onun bu kokusu..beni benden alan.İçime huzur dolduğunu hissettiğim anlardan biri iste..Hep sarilsa...