okuuuu....arkadaşlar bir sonraki bölüme iki sene atlıyorum..ilk başta kızabilirsiniz ama okuyunca anlıyacaksınız..okuma için çoookk çokkkk teşekkür ederim iyi okumlar :))
...
Annemin Gelinim olacak kız kim sorusunu sormasının üstünden yaklaşık 2 hafta geçti ama ben emineye söyleyemedim elbette.Nasıl söylenir böyle bişey?Ya emine annem seninle tanışmak istiyo mu diyecem? Yok öyle şey kızı ben mi seviyorum sen mi ? Tanıştırmaya ne gerek var istemeye gideriz bir gün kahveni içerken görürsün.Görmek isteyen tanışmak isteyen o zamana kadar katlanır.
Telefon çalıyor..Emine arıyor.
Her gün konuşuyoruz hemde bilmem kaç kere.
-Alo
-Napıyosun?
-Öyle bi kitaplara bakıyım diyodum sen?
-Bizde kızlarla çay içiyorduk bende bir seni arıyayım dedim
-Çayı görünce aklına ben mi geliyoryorum''galiba bu iyi birşey.devam ediyorum''emine ya birşey diyecem ama tepkinden korkmuyor değilim.
-Çayı sevdiğimi biliyorsun.Seni de seviyorum.Söyle bakalım
-Annem aslında seninle tanışmak istiyordu.
-Ne? Sen ne dedin peki ?
-Olmaz dedim.Seninle konuşup tanışmak isteyen evlendiğimizde de konuşabilir.Şimdiden böyle konuşup da sonradan kötü olmanızı istemiyorum.''yaklaşık 15,20 sn ses gelmedi.Şu uzun cümlede eminenin takıldığı nokta kesinlikle evlilik bölümü buna eminim.Haksız mıyım ?
...
Ertesi gün okulda yürüyoruz.Tabi ben söylemeyi unuttum sedata sevgili olduğumuzu söylediğimde hiç ama hiç sevinmedi.Diyorum ya sedat gerçekten birşeyler çeviriyor.
Bir dakika!!!!!
O ilerde emineyle konuşan sedat mı ? Cana işaret onları işaret edip gizlice onları dinlemeye koyulduk.
-Emine bak ben dayanamıyorum.''neye dayanamıyor acaba? ha neye acaba ?
-Neye ? Ne oldu sedat Kerim'e bişey mi oldu söylesene.''emine benim adımı söyleyince iyice bi sinirlendi sedat.Zor tutuyorum kendimi hatta beni can tutuyor.
-Evet bişey oldu sen bişey yaptın!Sen bana birşey yaptın.Bir yanım daima sana hasret kaldı.Tam iki yıldır.Kalbim sana daima gel dedi ama sen duymadın.Senden bana hiç fayda olmadı,sen bana hep ağrı ve sızıydın.Dedim ya sen beni duymadın.Sen kerimi duydun.Ne vardı bir kere duysaydın beni.Hayalini kurduğum kadın bir kere beni duysaydı.'' lan?!! Ben demiştim demek istemezdim ama ben demiştim.Vardı bi haltlar ben hissediyordum.Birde hayal kurdum diyor it ya!
Daha fazla dayanamadım ve onların yanına gittim.Eminenin bir anda rengi değişti.Şuan neler düşünüyor acaba.Kendini zor durumda hissediyordur eminim.NEyse emine var diye bir şey yapmıyacam.
-Hayatım nerde kaldın bende seni bekliyorum kapının önünde.
-I-ıı geliyordum bende gizemi bekliyordum.
-Nereye gidiyorsunuz?'' sana ne lan ne sorup duruyon?
-Lunaparka gidecez.''arada bi çocukluk şart.Konumuza dönelim.''Can sen emineyi al önden git arabaya doğru bende bi su alıp geliyorum.
Onlar gittiklerinde hemen sedata doğru döndüm.Alnımdaki damarın sinirden attığını hissedebiliyordum.
-Bak Sedat! Emine zor duruma düşmesin diye o an birşey söylemedim ama emineye olan hislerinden haberim var ve ondan uzak durmanı istiyorum !
-Bunu benden isteme
Hemen yakasına yapıştım.
-Bana bak seni bir daha uyarmayacam.Bir daha seni eminenin yanında görmeyeyim sedat yoksa çok kötü olur.''deyip yakasını bıraktım.Tam gidecekken de.
''Emineyi ben kendi hayallerimde yaşatıyorum.Sakın ama sakın bir ihtimalin olduğunu düşünme''
Arkamı dönüp çıktım.Arabaya bindiğimde neşeli gözükmeye çalıştım.Lunaparkın içine girdiğimizde önce nerden başlasak diyen gizemin sesiyle irkildim.
-Gondol''diye heyecanla parlayan emineye baktım.Bu kız korkmuyor mu ? Gülümsedim ona.
Bir uca biz diğer uca can ve gizem oturdu.Gondol hareket etmeye başladığında emineyi dua okurken yakaladım.Gülerek:
-Gondol gondol diye çırpınan sendin hani korkmuyordun ?''
-İyide ben hiç en ucuna binmedim bu şeyin.Herşey binene kadar bindikten sonra el-fatiha '' dedi.Hemen arkasından bende güldüm.Ve hareket etmeye başladık.Bende korkuyorum aslında çaktırmayın.
Gerçekten hiç ürkülecek bişey yokmuş.Bir daha mı binsek? Yok bu beni kesmez.
-Kamıkazeye mi binsek
-Valla ben binmem sen git bin hadi.''dedi emine.Yüzü gene sapsarı olmuş.Gizemin de ondan farkı yok aslında.
-Hadi birşeyler yiyelim madem.
..Yarım saat sonra..
-Biz çarpışanlara otolara gidiyoruz hadi sizde gelin.
-Yok can emine baya kötü olmuş siz gidin biz kalalım.''Onunda istediği buydu aslında.Açılacam deyip duruyodu.
-Keriim bişey diycem ben sana.
-De''odunmuyum neyim?
-Bugün sen gelmeden önce sedat geldi.Bitşeyler dedi bana.
-Biliyorum ben aslında o sırada sizi dinliyordum.Yani dert etme siz gittikten sonra konuştum ben onunla senden uzak durmak durmasını söyledim.
Derin bi nefes verdi.Rahatlamış gözüküyor şimdi.
-Ona karşı asla içimde birşey olmayacak yalnış anlamanı istemiyorum.Aramızda gizli saklı olmasın diye sana söyledim.
-Biliyorum..önemi de yok artık hiçbirşeyin.Boşver şuan senin kimin yanında olduğun önemli zaten''dedim tebessüm ederek.
Çantasından bir defter çıkardı içine birşeyler yazdı ve bana verdi.İyi ama bu abidin?
-Abidin bu.
-Aramızda gizli saklı birşey olmasını istemiyorum derken bundan bahsediyorum al oku.''bu gerçekten beni sevdiğinin bir göstergesi mi yani ? İyide ben bunu zaten okudum ki bundan onun haberi bile yok da neyse.
-Bu arada abidini okuduğunu biliyorum.'' ao..!
-Nne okuması canım ? Zaten diyelim ki okudum o yüzden niye bana bir daha veresinki ?'' yani niye versin ki ?
-Hani olurda okumuşsan ki sen okumadım diyosun ama (!) birde aramızda birşey olduğunu bildikten sonra oku''bu kız sandığımdan da zeki.
...2 yıl sonra..eminenin ağzından...
Bu sene resmen benim için eziyet oldu.Kerim yok çünkü Kerim mezun oldu.O pazarlama okuduğu için 4 sene okuyo ama ben eczacı olduğum için 5 sene off of.Babasının yanında stajerlik yapıyor şimdilerde.Hergün konuşuyoruz ama görmeyince de olmuyor.
Kızlarla oturduk yemek yiyoruz evdeyiz tabiki tamda bu konuları konuşurken telefon çaldı.
-Hah kerim arıyor.'' deyip hemen açtım.
-Kerim.Geldin mi eve ?
-Geldim geldim.Napıyorsunuz siz?
-Yemek yiyoruz.Kerim okulun tadı yok resmen sensiz ya.''telefonda bi gülme sesi geldi sonra ses kesildi bir anda.
-Kerim ?
-Birşey söyliycem ben sana''ben bu sahneyi hatırlıyorum bir yerden ama nerden ?
-Söyle canım.
-Ben askere gidiyorum.
Askere mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR - #Wattys2017
ChickLit-Kapalı olman umrumda bile değil.Ve ya nasıl giyindiğin ya da nasıl düşündüğün.. -Şey.. Konuşmama fırsat bile vermedi.Bana bir anda sarılmaya başladı.Onun bu kokusu..beni benden alan.İçime huzur dolduğunu hissettiğim anlardan biri iste..Hep sarilsa...