...-Günaydın kızlar." diyerek yanımıza zümra geldi.Acaba gene hangi dedikoduları duydu da bize anlatmaya geliyor.
-Gunayd--"hemen sozumuzu kesip konuşmaya başladı.Repliğim yarim kaldı.Bitirseydim bari.
-Dun okulun içinde bir kavga olmuş.Kerim Erezle Burcu Zengin kavga etmişler."Demekki ben gittikten sonra kavga etmişler.Soluksuz anlatmaya devam ediyor.
-Burcu varya galiba o kerimle sevgili olduklarını sanmış.Salak!.Oysa ki kerim ona bakmaz bile."
-Kerim ona niye bakmasın?"diye sordu gizem.Sormak istediğim ama soramadigim soru.
-Bi kere burcunun ben bildim bileli bu okuldan en az 10 kişiyle çıktı.Kerim de öyle bir insan değil yani.Öyle insanlarla takilmaz.Sevgili olmayı hesaba katmiyorum bile.Playboy felan deniyor çocuğa ama uzaktan yakından alakası bile yok.Kerim doğru düzgün geceleri dışarı bile çıkmaz. Bu yüzden şirketlerinin 1 numarali varisi zaten.Ben sevgilisi oldugunu da bilmiyorum hic.Ama dun bi ki yüzünden kavga etmişler diyorlar ki ben buna pek ihtimal vermiyorum.Ha olduysada kerim gerçekten ciddidir bu konuda.
Gizem tek kaşını kaldırmış bir şekilde bana bakarken,zümrada dersim var diyerek çoktan kalkmıştı.Eminim bir kaç saniye sonra bu olanları benim başıma kakacak.Ki ben hala benim bir suçum olduğunu düşünmüyorum.
-Özür dilemelisin!''dediği şeyle şok olmuştum.Asla özür dilemiycem.
-Saçmalıyosun! Neden özür dileyecem ben ondan?
-Çünkü ondan hoşlanıyorsun.Onu dinlemedin.O seni seviyor! Daha saymamı istermisin ?
Hayır anlamında elimi kaldırdım.Tamam kabul ediyorum onu dinlememiş olabilirim ama bu ondan özür dileyeceğim anlamına asla gelmiyor.Tamam ondan hoş--hoş--söylemesi ne kadar da zor ya ? hoşlanıyor olabilirim ama özür dilemem.
..Gizem yaklaşık yarım saat önce tuvalete gidicem deyip kalktı yanımdan.Şimdi de bana ısrarla''hadi şu sevdiğin kitapçıya gidelim deyip kolumdan çekiştire çekiştire ben oraya götürüyor.Neden diyorum.Sana o çok sevdiğin kitabı alacam hediye olarak diyor.Aslında bu durum biraz da işime gelir.Bu aralar para sıkıntısı çekiyorum biraz da.
10 dakikalık bir yürüyüşün sonunda kitapçıya varıyoruz.Hatta ben şuan o kitabı arıyorum.Tamda diğer rafa geçerken biriyle çarpıştım.Yüzüne baktığımla şaşırmam bir oldu.
-''Sen''dedik ikimizde ayn anda.Hayır ama bu sefer bıkkın bir şekilde değil.Sanki birbirimizi görecek yer ariyomusuz gibi.
-Burada ne isin var? "tabiki bunu diyen kerim.
-Gizemle kitap almaya geldik biz.Asıl senin ne isin var burada?
-Bizde Can'la ki--"devam edecekti ki.İkimizde neler olduğunu anlayıp canla gizeme bakana kadar.
Sinirli bir şekilde bakmaya devam ediyorduk ikimizde onlarda bir yandan gülüp bir yandan da merak içinde bize bakıyorlardı.Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim birden.Mesaj gizemden." Özür dile!"yazıyordu.Evet belki de dilemeliydim.Boylece aramiz belki daha iyi olabilirdi.Lafı daha fazla uzatmadan konuşmaya başladım.
-Şey kerim ben senden..
-Evet..?
-Özür dilerim..Seni dinlemedigim için..Aslında kandırma felan yokmuş ortada."su iki kelimeyi söylemek ne kadar da zormus.Ama ben söyledikten sonra yuzunde garip bi tebessüm oluştu.
-Kabul etmiyorum"dedi.Beyfendiye bak.Ben gelip ondan zar zor özür diliyeyim.O kabul etmesin?
-Ne demek etmiyorum!"dedim sinirli bir şekilde.O ise gayet sakin bir şekilde devam ediyor sözlerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR - #Wattys2017
ChickLit-Kapalı olman umrumda bile değil.Ve ya nasıl giyindiğin ya da nasıl düşündüğün.. -Şey.. Konuşmama fırsat bile vermedi.Bana bir anda sarılmaya başladı.Onun bu kokusu..beni benden alan.İçime huzur dolduğunu hissettiğim anlardan biri iste..Hep sarilsa...