Şaka..?..(Yusuf Kerim)

8.6K 404 54
                                    

Beyaz...

Bembeyaz bir odada yürüyorum..Üstümde de de aynı beyazlıkta bir elbise var..başımda da yeşil bir şal..hafiften su sesi duyuyorum..suların kayalarla çarpışmasını..martıların sesini duyuyorum..ellerimde bir demet renkli papatyalar var..sımsıkı tutuyorum onları..

-Baba..babaaa

Uzaktan bir çocuk koşarak geliyor bana doğru.Tahminen 4-5 yaşlarında.Hafif sarışın bir çocuk..

Paçaları ıslanmasın diye kıvrılmış pantolonu.. Üstüne giydiği beyaz t-shirt'ü ile çok tatlı bi görünüme sahip.

-Babanı mı arıyorsun ? Kayıp mı oldun ?

-Hıhı kayıp oldum.

-Hay allah.Nasıl kayıp oldun sen ? Adın ne bakalım senin ?

-Yusuf Kerim..

Yusuf benim en sevdiğim isimdir.Kerim ise...

Kendime gelip dönüyorum tekrar

-Babanın ya da annenin adı ne peki ?

-Selim..

-Peki ya annen ?

-Benim annem sensin.

Nasıl yani ? Ben nasıl annesi olabilirim ki ?

-Annen mi ?

-Evet sen benim annemsin..Babam seni bulmam için gönderdi beni..Sana ufak bi oyun oynayalim dedik."dedi gulerek. O gülerek söyledi ama ben şaşkınlıkla ne diyecegimi bilemiyorum.

-Ama nasıl olur ? Ben senin nasıl annen olurum ? "Kafaya koydum bütün sorularımı sorucaktim.

-Sana Yusuf Kerim ismini kim koydu ?

-Babanın soyadı ne ?

Sanki gerçekten çocuğummuş gibi bir anda baglandım ona..

-Yusuf ismini sen Kerim ismini babamla sen koymuşsunuz..Soyadı E---

Neden durdu?

-Neden durdun ? Soylesene

-Ben sana soyadini söylersem sen hic uyanmassin ki.." verdiği cevap karşısında donakalmıştım.Yaklaştı ve bana sarıldı.Sonra geri çekilip"anne..o elindeki çicekleri bana ver..

Sımsıkı tutuyordum onları..neden bilmiyorum bırakmak hic aklıma gelmemişti..

-Hayır seni burada bırakamam.Kimseler yokki etrafta hem.Hayır gitmiyorum.

Ellerimi tuttu.

-Anne..ben gelicem söz veriyorum.Gelicem.Hadi ver o çiçekleri bana.

Ellerimden çiçekleri aldı.Bana sarıldı.Arkasını döndü ve yürümeye başladı..Yürüdüğü yere doğru baktığımda bi erkek gördüm..

-Babaaa" diye bi sevinç çığlığı atıp koşarak kucağına atladı.

Kime sarıldığını görmek istiyordum.Kime baba dediğini görmek istiyordum.

Ona doğru yürümeye başladım.Birden fazla ses duymaya başladım..Etrafta iyiden iyiye beyazlaşıyordu.

"Sen kerim degilsin!!Kimsin sen ?? "

"Nasıl boyle birşey yapabilirsin? Emineyi kandırmaya nasıl çalışırsın? Bu ne cürret ?

İyiden iyiye beyazlaştı her yer..

..ve birden kendimi bir odanın içinde buldum..Kolumda serum,ağzımı ve burnumu kaplayan adını unuttuğum bir şey var..garip sesler var etrafımda..

ZEVAHİR - #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin