Yalancı.

7.8K 393 35
                                    



..

-Altı gündür beni aramiyorsun kerim neden ?

Evet.Kerimle kavga ediyorum.Aslında bu tek tarafları kavga gibi birşey.Ben bağırıyorum o beni dinliyor.Ama merak etmekte haksiz mıyım?

-Telefonu kaptırdım.Yeni telefon bulmam zaman aldı.Zaten şuan hastanede yatiyorum.

Nasıl kaptirirsin ya ? Hadi kaptirdin başka kimsenin mi yok telefonu ?

Bir dakika !

Hastanede mi ? Neden ?

-Neyin var senin? Bana neden haber vermiyorsun?

-Nolmus emine ?"can ve gizemde meraklandi tabiki.Elimle bir dakika dedim.

Sesinden belli hasta olduğu.Off bu altıncı hismidir her neyse bende baya kuvvetli sanırım.

-Ciğerlerimi usutmusum önemli birseyim yok.Yarına çıkıyorum zaten.

Kerimle konuşurken arkadan bir suru ses gelmeye başladı."Oğlum demeseydin öyle"ama bu elmas teyzenin sesi.

Ne yani oda mi orada? Basit bir usutme için ? Tamam çok basit birşey değil ama yani zaten hastanede ne gerek vardı ki buna ?

-Elmas teyze mi o ? Kerim benden birşey mi sakliyorsun sen ?

-Şehir dışına seyahatleri varmış.Geçerken bana da uğradılar buradan arabayla gelecekler oraya.

Iğdırdan bahsediyoruz.Iğdır geçerken ugranabilecek bir şehir değil.Yani ülkenin bir ucu resmen.Yalanda soyleyemiyorsunuz gerçekten.İnanmış gibi mi yapsam bilemedim.

-Ben gecen gun aradım.Boyle birşey olacağını söylemedi bana?

Bir iki saniye sonra ses geldi.

-Ani olmus.Gecen gün gelmişler zaten bugünde bana uğrayıp gidecekler.

İnanmış numarası yapayım en iyisi.

-Bir suru ugultu geliyor arkadan . Tek annenlerin olduğuna emin misin sen ?

-Evet.Birde bir kaç asker arkadaşım var burada.

-İyi tamam.Ama beni aramıyosun boyle olmuyor.Meraktan oluyorum ben.

-Tamam hayatım ariyacam söz.Simdi ben kapatiyorum kendine iyi bak olur mu ?

-Tamam hadi görüşürüz.Sende kendine dikkat et.

Ve sonra telefon kapandı zaten.

Bütün konuşmaları anlattım bizimkilere.

Simdi onların meseleye gelelim

-Ne zamana evleniyorsunuz?"dedim Can'a

-Bugün cuma olduğu için hafta sonu işlem yaptiramayiz.Salı veya çarşamba olur inşallah.

Gizemin hala ağladığını soylemismiydim.

Ne ağlak biriymiş değil mi ?

Gizem ağlamak istediğinde çok rahat aglayabiliyor.Bense aglayamiyorum.Ne bileyim olmuyor yani . İlla büyük bir nedeni olacak.

-Gizem hanim artik benimle evlenmek zorunda kalacak."dedi gulerek ve gizeme bakarak.

-Annenler çok kizacaklar."dedi gizem.Bir nevi doğru söylüyor.

-Öyle bir ihtimal yok."neden ?

-Neden"dedik hep bir ağızdan.İkizler çoktan konuya dahil oldular zaten.Ben kerimle konuşurken geldiler.Ben konuşurken gizem de olanları anlatıyordu.

ZEVAHİR - #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin