Seni kırmayı hiç istemedim..(Aşkım Benim...)

8.7K 359 48
                                    


........

-Emine aşağı gelir misin ?

Bizimkilere döndüm.Uğur gulerek "istiyorsan in abla..senin kararın " dedi.Emineye döndüğümde yüzündeki gülümseme değildi.Şaşkınlık,kızgınlık,öfke..bunların karışımı vardı."Bilmiyorum senin kararın ama sana yaşattıkları  da unutma" hakli.Çok hakli.En sonunda biraz da istemeyerek de olsa aşağıya inmeye başladım.Yavaş adımlarla iniyordum..En sonunda bahçeye çıkıp yanina gidebilmistim.

Bi anda beni karşısında görünce yüzünde bi tebessüm oluştu.Benimse ağrılarım bana yetiyordu aslında.

Havada bayağı bi soğukmuş.Üstüme birşey almadan çıktım.

Usuyecegimi tahmin etmiş olacakki daha ben tam yanina varmadan ceketini çıkardı ve bana doğru yaklaşıp ceketini omuzlarıma koydu.

Kokusu..değişmiş mi ? Farklı bi koku bu...

Saatine baktı ve bana döndü ve elimi tutarak

-İki dakika var.Emine ben..ben seni kırmayı hiç istemedim seni çok çok seviyorum..lütfen beni affet sensiz yapamam ben.Nolur beni affet hem bak askerlik de bitti okul biter bitmez de evleniriz olmaz mi ? İşim de var.Hemen bi ev tutariz beraber yaşarız..yaşlanırız..?

Ona hala kizginim ama onu seviyorum da..Onsuz yapamam evet..ellerimize baktım ve ona dönerek

-Çok kirdin beni..Çok üzüldüm ama seni seviyorum da..Bi daha boyle birşey yaparsan eğer..bana bir daha yalan söylersen eğer yüzümü bile göremezsin kerim..emin ol göremezsiniz..!

-Tamam söz veriyorum..bana hala kizginsin biliyorum ama bunların hepsi geçecek söz veriyorum.."dedi ğülerek ve devam etti "en azından simdilik beni affedebilirsin dimi ? " dedi.

Camdan bizi izleyen uğurla gizeme baktım.. Guluyorlardi belki de sahte bi gulustu ama biliyorum benim mutlu olmamı istiyorlar..Camdan bakan sadece bizimkiler değildi..birkaç kişide bizi izliyordu..

Sorduğu soruya karşılık vermek istercesine kafami evet anlamında salladim.

Bi an gulerek beni kucağına aldı ve döndürmeye başladı.Sanki bi filmin ağır çekim sahnesini izliyor gibiydim..Mutluydum oda mutluydu gülüyordu çünkü..Evet yaralarim iyice ağrımaya başlamıştı bunu anlamış olacakki beni yere indirdi hemen.

Uğur pencerenin oradan 10'dan geriye doğru saymaya başladı..Benim söylediklerim kulağına giriyormu acaba çok merak ediyorum.!

-5,4,3,"

Tam uğur 2,1 diyecekken kerim benim ellerimi tekrar tuttu

-2

Ve tam bir dediğinde beni alnımdan öptü.

Bunu kerim yaptı diye demiyorum amaa bi erkek alından öpüyorsa adamdır,dudaktan öpen ne adamdır ne de izin veren akıllıdır.. çünkü akıllı olsa böyle birşeye izin vermez

-Ben içeri gidiyim artık.

-Peki tamam..

Görüşürüz deyip arkamı donup tekrar odama çıktım.Yukarı çıktığımda ikiside oyun oynamaya durmuştu..hımbıl oynuyolar beni bekliyolarmış hemen bende oturdum yanlarina ..severim bu oyunu ben

Bi kaç tur geçti uğur her defasında inat eder gibi elime hızlı hızlı vuruyor.

-Olum yavaş allah allahhhhh!!!  "Dediysem de bi kaç defasında dinlemedi beni hala devam..

-Elma , Elma , çilek  " tabiki bunu içimden söyledim

Hadi be gizem bi elma versen ben kazanacam.

ZEVAHİR - #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin