Bi kutu incir

5.8K 308 10
                                    




.........

-Saat kaç ?

-3(15:00)

-Kalkın gidiyoruz.

-Nereye?

-Hastaneyee.Bu testlere genede güven olmaz hem kaç haftalık öğrenmiş oluruz kalkın hadii!!

Herkes bi anda odalarına koştu hazırlanmak için.Esarbimi hızlıca yapıp paltomu giymek için kapının oraya geldiğimde kızlara bağırarak

-Biriniz canı arayın hastaneye gelsin..!!!

Gizem yanıma gelerek

-Soylemesek mi ? Belki istemez..?

Sanırım gerçekten hamile yoksa boyle şeyler düşünmez diye düşünüyorum.

-Gizem delirme. Niye istemesin ? Beni de delirtme adam ayrı ev ayrı ev diye kendini yirtiyor seninle yuva kurabilmek için.

-Ne biliyim emine ya..ya olursa öyle birşey.??

-Gizem.Saçmasalak konuşup da benim canımı sıkma. Türk filmi mi bu ? Allah allah.! Yürü allahini seversen. " ela ve esma geldi.

-Ne diyo ablam" dedi ela

-Saçmalıyor.Allah aşkına biriniz sakinleştirsin şunu biriniz de canı arayın hastaneye gelsin.

+-+-+-

Yaklaşık yarim veya 1 saattir bekliyoruz sonuçları.Can da bir turlu gelemedi gitti.

Ama bi terslik var.

-Gizem birşey sorucam.Sanada sanki biri bizi izliyormuş gibi gelmiyor mu ?

Bana bi baktı.Sonra dondu etrafina baktı.

-Yoo kimse yok.Biri mi var ?

Aslında var gibi ama

-Yoo yok yok ben paranoyaklaştım sanırım bu günlerde.

-Ela canı aradiniz mi ?

-Hı hı aradım ama S--Kerim abi açtı telefonu

Kerim mi ? Onun ne isi var ?

Yakin arkadaşı ya ondandir.

-Kerim mi ? Niyeki ?

-Arabayı can abi kullanıyormuş desem ? "

-2 dk'ya burdalar derim." can zaten arabayı hızlı kullanır.E bide boyle bi durum malum..birazdan burada olurlar.

-Gizem hanım.

Doktorun seslenmesiyle hepimiz ayağa kalktik. Yanımıza gelip sonuçları elimize verdi.

-Gizem hanim tebrik ederim 7 haftalık hamilesiniz."demesiyle gizem ağlamaya başladı.

Yuzumde sacmasapan bi gülümseme olmasına rağmen bende duygulanmistim.

-Gizem

Seslenenin can olduğunu gördüm hızlı adımlarla hatta koşarak yanımıza geldi.Arkasından da kerim.

-Ne olmuş? Ela hastaneye gelin dedi bi sorun mu var hasta misin ?"dedi.

Gizem ağzını açıp tek kelime edemiyor e bende söyleyemem simdi ben utanirim

En sonunda doktor söze girdi.

Gizeme bakıp

+Eşiniz mi ? " dedi. Gizemde kafasını evet anlamında salladı.

-Tebrik ederim esiniz 7 haftalık hamile.

Can dondu kaldı.Sonra yuzunde yavaş yavaş bi gülümseme belirmeye basladı.

Doktor bize hamilelik sürecinde dikkat etmesi gerekenleri söylüyordu aslında daha çok gizeme ve can'a.

Doktor gittikten sonra gizem cana dondu ve

-İstemezsin sanmistim.

Canın suratindaki ifade bir anda değişti

-Sacmalama bu bebek ikimizin yeni evimizde buyutucez onları.."dedi

Yeni eviniz mi ?

-Nasıl yani ikimizin evi mi ?

-Evet ikimizin " dedi can gülümseyerek "Aslında daha sonra göstermek istiyordum ama simdi hediye olarak simdi gostericem" dedi.

Hepimizin arabaya binip onu takip etmemizi istedi.Arabada ilerlerken kerimi devamlı biri arıyor ama kerim mesgule atıyor biseyler çeviriyor gene bu..Ne sakliyor benden ?

..

Eve vardigimizda şirin mi şirin bi daireyle karşılaştım.Çok güzel bimev burası

Allahım bizede boyle bi ev nasip et..

...Selimin ağzından......

İnşallah bizde emineyle boyle bi evde yaşarız..

Her beş dakikada bir Tuğçe arayip duruyor.Hadi can gene neyse de kızların bakışları beni çok urkutuyor..

Gizem ilk aşermesini yaşadığı için şuan canla incir almaya gidiyoruz..Bende fırsat bulduğum için telefonu açtım.

-Beni her canın istediğinde arayamazsin.!

-Bundan sonra istediğim her an arayabilirim..

-Ne diyosun sen Tuğçe ?

-Tebrik ederim gizemi bebek bekliyormuş..

İyi ama bu nerden biliyor??

Devam etti sözüne..

-Bende tek hamile olanın ben olduğunu sanmistim..

ZEVAHİR - #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin