FOTOĞRAFTAKİ ECZANEDE STAJ GÖREN KERİM...
Kerim gider gitmez bnim sıkıntılı günlerim başladı.Neden mi çünkü staj yapmam gerekiyor.Ve bu benim için sorun.
Okuldan çıkıp eve gittiğimde bir kaç saat uyuyup tekrar ders çalışmaya koyuluyordum.Şimdi artık ona bile vakit yok.Gitti güzelim uykularım.
Eczanede benimle birlikte staj yapan bir çocuk daha var benimle aynı yaşıt.Adı mı ? Hala bilmiyorum.
-Bu arada benim adım Kerim.''şans mı demeliyim ben buna adı kerimmiş.
-Bende emine memnun oldum.''doğruyu söylemeliyim yakışıklı ama olmaz.Çünkü parmağımda bi yüzük var ve ben o yüzüğün içinde yazan kerimi seviyorum.
Günler geçiyor ve biz kerimle daha iyi anlaşmaya başlıyorduk.Sanki lisedeki kankamı bulmuş gibi oluyordum.Aramız iyi yani ama tabiki bu arkadaşlığı çok abartmaya niyetim yok.Zaman ne gösterir bilinmez.
-Emine
-Efendim
-Biliyor musun benim okulda hoşlandığım bir kız var.'' kim acaba ben tanıyor muyum ki ?
-Kim ? Ben tanıyor muyum ?
-Tanıyor olabilirsin.Senin gibi kapalı bir kız.''Allah allah bak iyice merak ettim şimdi.
-Adını sanını biliyor musun azizim ? '' şaşırmayın.Aramızda kullandığımız bi laf bu.BEnim ağzıma da eczanenin sahibi Seyran Abladan bulaştı.
Azizim lafını çok kullanıyor.Çok hoşuma gidiyor.
-Emine bilsem sana adını öğrendikten sonra söylerdim.''galiba beni çok güzel bozdu.
-Ee ben napıcam ? Napabilirim ?
Ne yapacağım ortada kızın adını sanını öğrenecem.Ama kız kim nasıl biri bilmiyorum ki ben.
-Kız yeni kapandı illaki tanıyorsundur.Senin yanında bir kaç defa gördüm galiba ben bu kızı.
Bir an için gözlerim büyüdü.Acaba bizim kız mı ki ? Eğer öyleyse Can duymasın.Kıskanç biri zaten Can hani bilemiyorum.
...
-Gizem dur çekiştirip durma.Bi oraya bi buraya.''beni sürükleyerek bir yere götürüyor.Ama tabiki ben kerimin sevdiği kıza bakacam diye yürüyemiyorum.
-Ay emine sende yürümüyosun.Kağnı gibisin ya.!!
-Napıyım ? ANlattım işte sana o kızı bulmaya çalışıyorum
-Hangi kızı ? '' sizce kim geldi. Can.
ASlında Can'a anlatmazdım ama çok ısrar etti bende anlattım.Tabi onunda aklına ilk gelen Gİzem oldu.
-Eminee.O kız bizim gizem olmasınnnn''dedi imalı bir şekilde.
-Yok yok değildir ya değildir.''Gizem resmen yalvaran gözlerle bana bakıyor.Acilen konu değiştirmem lazım.
-Sahi Can sen neden geldin ?
-Sevgilimi gormeye geldim."dedi.Hayırdır inşallah can hic boyle konuşmazdı.
Gizem hemen durumu anladı ve Can'a dönüp.
-Derdini soyle Can.''oda hemen alınmış gibi yaptı ve-Aşk olsun ama gizem.Ben senden bişey istediğimde mi sadece böyle diyorum''Gizemle aynı anda.
-Evet''dedik.Oda artık iyice dayanamadı.
-Tamaaamm'dedi uzatarak'Annemlerle tanışmanı istiyorum.
Tabiki böyle birşey duymayı ikimiz de beklemiyorduk.
-Can bunu konuşmuştuk.BEm daha evliliğe hazır değilm.Hem daha okulum bitmedi.
Bu ilişkide bir terslik var.Bu ilişkide evlenmek isteyen Can.Evlenmek istemeyen hatta korkan Gizem
-Gizem anlamıyorum neyinden korkuyosun.''diye hafif sinirden sesi fazla çıktı.Devam etti.''Bende hemen evlemelim demiyorum ama sen tanışmaktan da kaçıyosun.Ne var yani parmağında bi yüzük olsa ? Ne var yani soyadını değiştirsek ?
Ben eşyalarımı toplamaya başladım.Eğer şimdi kalkmassam ikiside benden onay beklercesine şeyler soracaklar.
-Haksız mıyım emine ?
Demedimmi ben ?
-Gençler size doyum olmaz.(saatime baktım) Aaaa ben çok geç kalmışım hemen gitmem gerek yoksa Seyran abla kızabilir.
Aa bu kadar saçma bi çift olamaz yemin ediyorum.Yarın öbür gün bunlar bizi de geçer de neyse..
...
Şuan eczanedeyim.Bir yandan vizelere hazırlanıyorum.Bir yandan müşteri geldiğinde ilgilenmeye çalışıyorum.
Kafam defterlere gömülü bir vaziyette yazı yazarken
-Emine
-Efendim''kafamı kaldırmadan cevap veriyorum.
-Hani ben sana bi kızı seviyorum demiştim ya
-Evet.Buldun mu ? Adı neymiş ?
-Buldum buldum aslında çok yakın biriyiş bana.Adı Emineymiş.
Emine miymiş ? Kapalı ? Emine ? Noluyo ya ?
Gözlerim bi anda büyüdü.Kafamı kaldırıp ona baktığımda sıkılmış bi hali vardı.
-Emine miymiş ?
Diyorum ya bıkmış bi ifade vardı yüzünde.Derin bir nefes aldı ve devam etti.
-Bak sana ne diyecem.Parmağındaki yüzüğün içinde Kerim yazıyor ya.Bende kendime bir yüzük alıyım seninkinden , içine de Emine yazdırayım olmaz mı ?
Anlamadım ?
Ne yani o sevdiği kız ? Benim okulda aradığım kız ? Hatta ve hatta Gizem sandığım kız benmiymişim ?
Bir kaç saniye düşündüm ve cevap verdim.
-İsimlerinizin benzemesi kalbimdeki yazıyı da değiştirecek değil ya.
Oda bikaç saniye düşündü ve cevap verdi.
-Kalbimdeki yazı diyosun.Peki ya alın yazın bensem ?
-Alın yazım sen olsaydın şuan yüzüğümün içinde yazan Kerim sen olurdun.Genede Rabbim bilir neyin ne olacağını ama ben bu yüzüğün içinde yazan Kerimi seviyorum.
Bence daha fazla konuşmamalı.Hatta susmalı.
Tam bişey söyleyeceği sırada içeri seyran abla girdi.
Bende hemen eşyalarımı toplayıp Seyran Ablaya döndüm.
-Abla ben bugün erken çıkabir miyim ?
-Neden ? Birşey mi oldu ?
-Yok hayır abla yakında vizeler başlıyor ya eve gideyim Gizemle biraz ders çalışayım diye.
-İyi tamam bakalım bugünlük böyle olsun.
Çantamı koluma atıp çıktım eczaneden.
ve bugün birşey daha öğrenmiş oldum.
Ne kadar iyi niyetli olursan.O kadar yanlış anlaşılırsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR - #Wattys2017
ChickLit-Kapalı olman umrumda bile değil.Ve ya nasıl giyindiğin ya da nasıl düşündüğün.. -Şey.. Konuşmama fırsat bile vermedi.Bana bir anda sarılmaya başladı.Onun bu kokusu..beni benden alan.İçime huzur dolduğunu hissettiğim anlardan biri iste..Hep sarilsa...